Fanituotemyynti

  • 635 769
  • 2 154

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Infossa hehkutettiin miten upeasti fanikama myy. Hieno juttu! Mitenköhän voisi myydä, jos myytäisiin niitä vuosia huudeltuja yksinkertaisia perusfanikamoja, joita kehtaisi pitää päällä.
Luulenpa että on tietoisesti ja jälkikäteen sanottuna onnistuneesti lähdetty myymään tätä ensi alkuun.

Nyt on kerätty kauden verran palautetta faneilta millaista kaman pitäisi olla ja ensi kaudeksi tuotantoon.

Taktisen fiksusti tehty, tiesivät että on lähestulkoon ihan sama mitä kamaa myydään, kaupaksi menee, sen verran rakas tämä seura meille monille on.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselle ei tätä sähköpostia ole tullut. Olen koittanut storen kautta painaa unohditko salasanasi näppäimen kautta, mutta täältäkään ei viestiä tule. Vähän jää puuhastelun maku tästä.
Juurikin sieltä storen kirjautumis osiosta, kun painaa ''unohtuiko salasanasi'' nappia niin pitäisi alkaa toimimaan. Mikäli siihen alkuperäisen sähköpostin lomakkeeseen on laittanut tiedot oikein.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se sposti-lomake oli mulla ainakin mennyt roskaposteihin, josta sen löysin vasta myöhemmin.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin rekisteröitynyt ja vaihtanut salasanan linkin kautta. Ei toiminut vieläkään, niin päätin kysellä suoraan shopista enkä täältä. Vastaus oli: "Tämä johtuu siitä, että uusinta asiakasmassaa ei ole vielä ajettu järjestelmään. Teemme sen ensi viikon alussa joten ihan viimeistään keskiviikkona pitäisi näkyä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös