Mainos

Fanituotemyynti

• 725 921
  • 2 701

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselle ei tätä sähköpostia ole tullut. Olen koittanut storen kautta painaa unohditko salasanasi näppäimen kautta, mutta täältäkään ei viestiä tule. Vähän jää puuhastelun maku tästä.
Juurikin sieltä storen kirjautumis osiosta, kun painaa ''unohtuiko salasanasi'' nappia niin pitäisi alkaa toimimaan. Mikäli siihen alkuperäisen sähköpostin lomakkeeseen on laittanut tiedot oikein.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se sposti-lomake oli mulla ainakin mennyt roskaposteihin, josta sen löysin vasta myöhemmin.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin rekisteröitynyt ja vaihtanut salasanan linkin kautta. Ei toiminut vieläkään, niin päätin kysellä suoraan shopista enkä täältä. Vastaus oli: "Tämä johtuu siitä, että uusinta asiakasmassaa ei ole vielä ajettu järjestelmään. Teemme sen ensi viikon alussa joten ihan viimeistään keskiviikkona pitäisi näkyä".

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hirveästi en ole omistajahupparista täältä lukenut eikä kauppakaan paljoa kerro, mutta nyt kun tuo löytyy kotoa niin kerrotaan jos jotain sattuu kiinnostamaan:

100% puuvillaa, tehty Portugalissa. Tikkaukset vaikuttavat laadukkailta, mikään ei repsota. Olen tyytyväisempi tämän laatuun ownership baseball -rotsiin verraten. Onhan tuossa hinnassa varmasti ”tukemislisää”, mutta ihan pätevänä ostoksena näin jälkikäteen pidän. Oma normaalikoko on L ja tilasin XL kuten kauppa suositteli, tämä on itselle juuri sopiva pesun jälkeen.

Viimeksi muokattu:

laiks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten vaikeeta on saada lisättyä kokotaulukko tuotteisiin mukaan? Kiva ostaa muutamaa eri kokoa ja palautella taas... Samoin voisi sen verran panostaa, että tuotteen materiaali ilmoitettaisiin.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten vaikeeta on saada lisättyä kokotaulukko tuotteisiin mukaan? Kiva ostaa muutamaa eri kokoa ja palautella taas... Samoin voisi sen verran panostaa, että tuotteen materiaali ilmoitettaisiin.
Jep, ikinä näitä ns. pikkuasioita ei laiteta kuntoon. Ihan vittu perusasioita mainita tuotteen materiaali, valmistaja, kokovaihtoehdot ja -taulukko. Ei voi olla näin vaikeeta. Lisää kuluja tulee kun jengi tilaa sikasäkissä ja sitten palauttelee.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kivoja alennuksia storessa, mutta siellä myös lukee, että ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin ja 80,42€-hintaiseen tilaukseeni aina vaan tulee toimituskulut päälle, vaikka mitä yrittäisin. Puuhastelua.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kivoja alennuksia storessa, mutta siellä myös lukee, että ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin ja 80,42€-hintaiseen tilaukseeni aina vaan tulee toimituskulut päälle, vaikka mitä yrittäisin. Puuhastelua.
Hyvä pointti! Itse tilasin justiin reilulla parilla sadalla ja postikulut tuli. Nyt kun selailee tuota nettikauppaa, niin joidenkin tuotteiden kohdalla on maininta tuosta ilmaisesta postimaksusta (esim fanipaidat ja omistajahuppari), mutta joidenkin muiden kohdalla tästä ei puhuta mitään.

Noh, ei muuta kuin Storeen viestiä..

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä pointti! Itse tilasin justiin reilulla parilla sadalla ja postikulut tuli. Nyt kun selailee tuota nettikauppaa, niin joidenkin tuotteiden kohdalla on maininta tuosta ilmaisesta postimaksusta (esim fanipaidat ja omistajahuppari), mutta joidenkin muiden kohdalla tästä ei puhuta mitään.

Noh, ei muuta kuin Storeen viestiä..
Ilmoitatko tänne, miten reklamaatiosi kanssa käy? Vaikuttaa omiin ostoaikeisiini.

Kuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen allekirjoittanutta häiritsee, kun tuotteisiin on kirjoitettu Minä Me, Jokerit. Miksei minän ja me välissä ole pilkkua, häiritsee OCD-aivojani niin pahasti, etten harkitse edes näiden tuotteiden ostamista.

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen allekirjoittanutta häiritsee, kun tuotteisiin on kirjoitettu Minä Me, Jokerit. Miksei minän ja me välissä ole pilkkua, häiritsee OCD-aivojani niin pahasti, etten harkitse edes näiden tuotteiden ostamista.
Ei piru vie! En ole tilannut yhtään minä, me, jokerit tuotetta. En kyllä tilaa jatkossakaan ennenkuin homma on kunnossa.

Ikävä sanoa mutta onhan tässä aika paljon puuhastelua vaikka hyvä buugi onkin.

Edit: aurinkolasit, tarrat ja koiran asu. Näissä väärin, muuten ok.

Viimeksi muokattu:

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
No nyt sitä yhdeksänkympin perushupparia myydään puoleen hintaan. Yllättyneitä? Ja siis kyseisen merkin eli South Westin samaa blankoa tuotetta on saatavilla 50€ muualla. Oliko muuten jossain/jollain kuvaa siitä omistahupparista meille taviksille?

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Tilasin viime viikon tiistaina sekalaista roinaa vähän yli 80€:lla, postikulut tuli myös minulle. Laitoin asiasta ihan asiallisen huomautuksen muun tiedustelun sekaan, mutta hiljaista on ollut vastauksen kanssa. Somehiljaisuus koskee siis sähköpostiakin ;)

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt sitä yhdeksänkympin perushupparia myydään puoleen hintaan. Yllättyneitä? Ja siis kyseisen merkin eli South Westin samaa blankoa tuotetta on saatavilla 50€ muualla. Oliko muuten jossain/jollain kuvaa siitä omistahupparista meille taviksille?

Liitteet

• huppari jokerit.JPG
    huppari jokerit.JPG
    46,4 KB · kertaa luettu: 164

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti samalla tilailla tuo urheiluhuppari kun on niin hyvä tarjous. Aiemmin tilamaani urheilushortsit ja pikee ovat ainakin erinomaisia urheillessa. Postikulut taitavat nykyään tulla kaikkin tilauksiin, en ainakaan enää löytänyt mitään mainintaa ettei tulisi? On kuitenkin maltillinen 4,90 e / lähetys joten ihan sama.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Oliko kirjaimet yhtä hirveän näköiset ja vinossa myös lopputuotteessa? Ainakin kuvassa näyttää todella tökeröltä. Jos näin on niin pitää edelleen ihmellä että eikö Jokereiden brändille saa muka parempia sopimuksia ja tuotteita aikaan. Ammattitaidottomuutta?

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko kirjaimet yhtä hirveän näköiset ja vinossa myös lopputuotteessa? Ainakin kuvassa näyttää todella tökeröltä. Jos näin on niin pitää edelleen ihmellä että eikö Jokereiden brändille saa muka parempia sopimuksia ja tuotteita aikaan. Ammattitaidottomuutta?
@Kebis vähän ylempänä kertoili hupparista näin, mulla sitä ei ole:

"Hirveästi en ole omistajahupparista täältä lukenut eikä kauppakaan paljoa kerro, mutta nyt kun tuo löytyy kotoa niin kerrotaan jos jotain sattuu kiinnostamaan:

100% puuvillaa, tehty Portugalissa. Tikkaukset vaikuttavat laadukkailta, mikään ei repsota. Olen tyytyväisempi tämän laatuun ownership baseball -rotsiin verraten. Onhan tuossa hinnassa varmasti ”tukemislisää”, mutta ihan pätevänä ostoksena näin jälkikäteen pidän. Oma normaalikoko on L ja tilasin XL kuten kauppa suositteli, tämä on itselle juuri sopiva pesun jälkeen."

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ne kirjaimet on kiinni kankaassa. Kangas saattaa olla suorassa tai sitten aina ei ole. Sekin ammattitaidottomuutta vai ihan vaan normaalia?

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt on näemmä tuo maininta ilmaisista postikuluista poistunut kaikista tuotteista. Ilmeisesti myös Storen asiakaspalvelu on tauolla, kun eivät vastaa viesteihin. Vähän periaatekysymys on, että jos asiakkaalle luvataan sivuilla tietystä tilaussummasta ilmaiset postit ja lyödään sitten ne laskulle kuitenkin, niin asia pitää oikaista.
Hieman paskainen suutuntuma kyllä tämmöisestä touhusta jää. Ei näin. Ei jaksaisi viedä KKV:lle asti, mutta jos on pakko niin on pakko.

Liitteenä vielä kuvankaappaus eiliseltä.

Liitteet

• IMG_3550.jpeg
    IMG_3550.jpeg
    251,7 KB · kertaa luettu: 293

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli to tilattua kamaa, mutta ei tullut tilausvahvistusta. Yleensä on kyllä tullut heti. Klarnan viesti maksusta kyllä tuli.
Onko muilla ollut nyt samoja kokemuksia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy