Mielestäni klo 18 asti jaettiin kaikille, ja tämän jälkeen kun ovet aukesivat muille kuin ”omistajille”, niin piti erikseen lippis pyytää.Voikohan kyseessä olla joku virhe? Toisaalta mä sain eilen omistajan lippiksen ilman että mitään todistusta omistajuudesta edes kysyttiin.
Vähän vielä lisää kritiikkä sen lisäksi, että kuka tahansa voi ostaa:Nyt voi kuka tahansa ostaa omistajalippiksen ja hupparin. Odotin todella paljon parempaa...
Onhan esim. nuo lippikset aivan järkyttäviä mitä Storessa on. Miten vaikeaa voi olla saada kunnon tuote?
Vihreä-violetti lippis ja siihen Jokereiden kirkas logo. Tai sininen lippis johon myös kirkas logo. Ei mitään värejä pois mitä näkee monessa tuotteessa. Ostaisin heti. Ei tämä nyt helvetti voi olla näin vaikeaa.
Täysin samat ajatukset Villen kanssa. Jotenkin tuota lippistä odotti innolla, mutta sen käteen saatua mielen valtasi kyllä iso pettymys. Ollaan varmaan Haltin omistajia? Lippis lensi kaapin perälle kotiin tultua, eikä tuolle käyttöä varmaan isommin ole tulevaisuudessa (toisin kuin ajattelin).Omistajien lippis ja huppari meni kyllä nyt rehellisesti sanoen vihkoon, Jokerit.
Joku taisi toimistolla keulia tai sitten luettiin jatkoaikaa, enää ei näyttäisi olevan saatavillaNyt voi kuka tahansa ostaa omistajalippiksen ja hupparin. Odotin todella paljon parempaa...
Jaahas. Tuleekohan nämä sittenkin siis vain omistajille myyntiin, kun näköjään ylijäämätavaraa löytyy. Tuskin viitsivät roskikseenkaan heittää. Ei olisi kovin vastuullista, varsinkin kun nyt on tiedossa, että näitä on vielä jäljellä.Joku taisi toimistolla keulia tai sitten luettiin jatkoaikaa, enää ei näyttäisi olevan saatavilla
Jaahas. Tuleekohan nämä sittenkin siis vain omistajille myyntiin, kun näköjään ylijäämätavaraa löytyy. Tuskin viitsivät roskikseenkaan heittää. Ei olisi kovin vastuullista, varsinkin kun nyt on tiedossa, että näitä on vielä jäljellä.
Käsitin tuosta samasta viestistä, että tuo lippis olisi ollut saatavilla ainoastaan tapahtumassa paikan päällä. Muita tuotteita sitten jälkikäteen storemyyntiin.Eiköhän ne tule, kuten @Eteläpääty Ry viestissään totesi toisessa ketjussa.
Helsingin Tuomiokirkon seurakunnan kanssa yhteistyöhön ja jokaisen rippikoulun rukousnauhojen sinisiin ja punaiseen helmeen Jokeri-logo ;). Saavuttaisi varmasti myös sitä uutta yleisöä.Työasuun Jokerilogolla oleva solmiopidike. Valkoinen pikeepaita. Jokeri rannekoru. Sormuksia. Kaulakoru.
Minä kun ajan bussia, niin tuo solmio pidike olisi kova juttu..Helsingin Tuomiokirkon seurakunnan kanssa yhteistyöhön ja jokaisen rippikoulun rukousnauhojen sinisiin ja punaiseen helmeen Jokeri-logo ;). Saavuttaisi varmasti myös sitä uutta yleisöä.
E. Tietääkseni täysin mahdoton, ihan kirkon periaatteiden vuoksi. Saatan olla väärässä.
Mun mielestä nää 120 ja 150 euron paidat on ainakin ollut koko ajan saman hintaisia.Nyt näyttäis olevan fanipaidat -50%. Kuvittelenkohan mä vaan, vai onko hintoja nostettu ennen alennusta?
Eikös niitä premium/gr-paitoja pitänyt muuten tulla lisää myyntiin? En hommannut viherliilaa paitaa, kun niitä odottelin.
Nyt näyttäis olevan fanipaidat -50%. Kuvittelenkohan mä vaan, vai onko hintoja nostettu ennen alennusta?
Eikös niitä premium/gr-paitoja pitänyt muuten tulla lisää myyntiin? En hommannut viherliilaa paitaa, kun niitä odottelin.
Hei onko jotain suositusta, mistä tilata nimi-ja numeropainatus fanipaitaan? Nyt näkyy hinnat olevan kohdallaan.