Heräsin, vein koiran ulos, keitin kahvit, avasin Jokereiden kotisivut ja luin uutisen että fanikauppa on vihdoin auki. Innostuin ja tarkistin tilin tilanteen, että paljonko on varaa törsätä.
Suuntasin kauppaan. Petyin pahasti.
Syyt pettymykseen aikalailla samat kuin muillakin yllä. Valikoima ei iske ainakaan minuun ollenkaan, narrilogon khl-variantteja tuotteissa, pelipaitavalikoima suorastaan absurdin huono, ei edes vieraspaitaa myynnissä puhumattakaan mistään replica- tai game ready-tason paidoista ommelluilla logoilla, nimillä ja numeroilla...
Ainoa joka itselleni lähtisi tällä hetkellä ostoskoriin on pinssi, koska sellaisen tarvitsen reppuuni kiinni. Vanha pinssi katosi repusta mystisesti pari vuotta sitten. Pelkästä pinssistä en ala postimaksuja maksamaan, jotka olisivat varmaan enemmän kuin tuo pinssin kolmen euron hinta. Jää nyt tällä hetkellä ostokset tekemättä, valitettavasti. T-paitoja en ala netistä tilaamaan, täytyy päästä kokeilemaan päälle että varmasti sopii ennen kuin ostan.
Kai ne nyt on jotain fyysistä myymälääkin laittamassa pystyyn, jossa pääsee hypistelemään tuotteita ennen ostamista? Vaikka se aikaisemmin ehdottamani pop-up myymälä johonkin kauppakeskukseen.
Positiivista kuitenkin se, että on reagoitu nopeasti poistamalla propagandaliigan logolla varustetut tuotteet heti poies sekä se, että fanipaidoissa ei ainakaan ole punaista kommunistitähteä hartioissa. Ja kai positiiviseksi voi laskea sen, että ilmoitetaan rehdisti, että pelipaitavalikoima on tällä hetkellä "heikko", niin kuin Jokerit itse asian ilmoittaa. Itse käyttäisin jotain toista sanaa pelipaitavalikoimasta...
Joku voisi tänne listata, mitkä ovat uusia tuotteita, niin tietää, mitä uskaltaa tilata. Ei tullut K-aikana verkkokauppaa selailtua.
Omasta mielestäni ainakin t-paidoissa uusia ovat varmasti ne, joissa näkyy niskassa tuo punainen "Printer"-logo, vai mitä siinä nyt lukeekaan, valkoisella taustalla. Kuva liitteenä.
Suodattakaa tuotteet päivämäärän mukaan uusimmasta vanhimpaan, ainakin kolme ensimmäistä riviä näytti olevan kaikki uusia.
Ei toimi oikein tämäkään kikka täydellisesti. Minulla näyttää, että uusi pelipaita on lisätty kauppaan ennen esimerkiksi punaista lippistä, jossa on khl-ajan logovariantti.
Kaupan kielen pystyy nyt muuten vaihtamaan vain englanniksi, ru-valinta on kokonaan poistunut. Peukkua siis siitäkin.