Uskomattoman säälittävää on jokerifanien toiminta. Käy ihan aidosti sääliksi, ja hävettää heidän puolestaan.
105:ssä esitellyt banderollithan olivat siis nähdäkseni "Homot" sekä "Junno = pedofiili". Oikeasti, 105:n väki, mitä te ajattelitte? Menkää itseenne.
Joku tuossa hieman aiemmin kyseli olivatko jokerifanit ainut osapuoli. No, oltiin ainakin ottavana osapuolena. Onhan se toki provosoivaa että tulemme paikalle, laulamme niinkin raflaavia lauluja kuin "Miksi jaffa mököttää" ja kannustamme omaa joukkuettamme.
Olin itse etäkärppäjoukossa kävelemässä areenalta jalankulkuputkessa Pasilan asemaa kohden, kun vastassa oli yllättäen muutaman kymmenen jokerifanin joukkio. Eivät reagoineet meihin mitenkään, vaikka kärppäväriä oli kyllä näkyvillä. Sivusta kuulimme miten porukka sai tiedon siitä, että Kärpät Fan Clubin bussi olikin Messukeskuksen parkkipaikalla. Joukkio lähti juosten aseman suuntaan. Muutama poliisi lähti sitten perään juoksemaan, ja kolme maijaakin, joskin ne eivät päässeet kovin nopeasti etenemään.
Uutisista poiketen ainakin minun tietojeni mukaan yksi jokerifani pidätettiin pahoinpitelystä epäiltynä. Lienevätkö päästäneet sitten myöhemmin.