Elämä tuntui todella hyvältä sen viiden minuutin ajan. Ihan pelkkää euforiaa, huhhuh.
Piti ihan Katsomon narulta tarkistaa ja melkein 9min oli mittaustulos. Väkevää settiä.Tais se olla lähempänä kymmentä minuuttia. Nyt se soi mun päässä
Missä kohin peliä tapahtu? Meni iteltä ihan ohiPiti ihan Katsomon narulta tarkistaa ja melkein 9min oli mittaustulos. Väkevää settiä.
Kymppi täytee! Taa taa ti taa taaPiti ihan Katsomon narulta tarkistaa ja melkein 9min oli mittaustulos. Väkevää settiä.
Mun puolesta haaste on vastaanotettu.Kymppi täytee! Taa taa ti taa taa
Kolmannen erän alkuunMissä kohin peliä tapahtu? Meni iteltä ihan ohi
Keskiviikkona kellomies pääsee tulokseen: 10.49. Pari sekuntia ois pitäny jaksaa pidempään mut ei me olla täydellisiäMun puolesta haaste on vastaanotettu.
Edelleen soi päässä tämä.Tais se olla lähempänä kymmentä minuuttia. Nyt se soi mun päässä
Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään. EP:n toiminnan "kannatus" jäsen olen ja olin kyllä ensimmäisen kerran jo joskus vuonna 2003, noilta ajoilta muistona muovinen jässäri. Olisihan se tietysti, eka reissu +20 vuotta ekan jäsenyyden jälkeen.Lähtekää Turkuun huomenna. Eteläpäädyllä busseissa vielä tilaa. Ei mulla muuta.
Suosittelen! Noi vierasreissut on aina upeita, ja niissä tutustuu uusiin ihmisiin.Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään. EP:n toiminnan "kannatus" jäsen olen ja olin kyllä ensimmäisen kerran jo joskus vuonna 2003, noilta ajoilta muistona muovinen jässäri. Olisihan se tietysti, eka reissu +20 vuotta ekan jäsenyyden jälkeen.
Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään. EP:n toiminnan "kannatus" jäsen olen ja olin kyllä ensimmäisen kerran jo joskus vuonna 2003, noilta ajoilta muistona muovinen jässäri. Olisihan se tietysti, eka reissu +20 vuotta ekan jäsenyyden jälkeen.
Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään.
Allekirjoitan tämän, mutta onhan tuo TuTon ig-postaus ihan puhdasta provosointia - ja nimenomaan faneja, eikä joukkuetta kohtaan. Taloudellisesti kusessa oleva, kusinen seura toivoo pääsevänsä taas otsikoihin meidän fanien sekoilulla. Kai tuokin on markkinointitaktiikka.Toivon todella, että nuo jonnet eivät huomenna taas aiheuta jotain härdelliä. Vähän tuli jo valmiiksi paska fiilis kun kävi TuTo:n puolen ottelutapahtumaketjua lukemassa.
Me ollaan tämä kevät niin tarkan suurennuslasin alla, että olisihan se aika siistiä, jos vaikka ei aiheutettaisi palohälyytyksiä tai tapeltaisi missään.
Jos ei omia faneja ole niin ilmeisesti niillä vastustajan faneillakin voi mainostaa.Allekirjoitan tämän, mutta onhan tuo TuTon ig-postaus ihan puhdasta provosointia - ja nimenomaan faneja, eikä joukkuetta kohtaan. Taloudellisesti kusessa oleva, kusinen seura toivoo pääsevänsä taas otsikoihin meidän fanien sekoilulla. Kai tuokin on markkinointitaktiikka.
Hyvää kettuilua, lisää vaan muiltakin jengeiltä tämmöstä lutuuria.Allekirjoitan tämän, mutta onhan tuo TuTon ig-postaus ihan puhdasta provosointia - ja nimenomaan faneja, eikä joukkuetta kohtaan. Taloudellisesti kusessa oleva, kusinen seura toivoo pääsevänsä taas otsikoihin meidän fanien sekoilulla. Kai tuokin on markkinointitaktiikka.
Käsittääkseni kolmisen bussillista yhteensäPaljonko EP on saamassa huomenna lähtijöitä kasaan? Toivon mukaan perkeleesti, saattaa nimittäin olla viimeinen ilta vuosiin, kun on mahdollisuus saada Kupittaalle kunnon meininki.
Ja pointsit Kiakkomiähelle tuosta yllä olevasta kommentista. Ei voi ottaa kukaan itseensä kun meidän pieni puulaakiseura edes yrittää hiukan vinoilla isolle. Ei meillä liikaa mahiksia moiseen ole. Eikä aiheita.