Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

• 268 700
  • 1 663

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Kiitos Eteläpääty. Aivan sairas meno tänään. Näitä pelejä on odotettu ihan sikana. Fanit oli jo hyviä runkosarjassa. Mutta tänään oli jotain aivan USKOMATONTA!!.
Tätä lisää. INFERNAALINEN meno.
Vieläkin sydän sykkii

Rutinoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet.
Lähtekää Turkuun huomenna. Eteläpäädyllä busseissa vielä tilaa. Ei mulla muuta.
Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään. EP:n toiminnan "kannatus" jäsen olen ja olin kyllä ensimmäisen kerran jo joskus vuonna 2003, noilta ajoilta muistona muovinen jässäri. Olisihan se tietysti, eka reissu +20 vuotta ekan jäsenyyden jälkeen.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieleni tekisi lähteä. En vaan koskaan ole EP:n reissussa ollut, enkä itseasiassa päädyssäkään ja yksin joutuisi matkaan lähtemään. EP:n toiminnan "kannatus" jäsen olen ja olin kyllä ensimmäisen kerran jo joskus vuonna 2003, noilta ajoilta muistona muovinen jässäri. Olisihan se tietysti, eka reissu +20 vuotta ekan jäsenyyden jälkeen.
Suosittelen! Noi vierasreissut on aina upeita, ja niissä tutustuu uusiin ihmisiin.

EDIT: Yksin minäkin aina menen, eikä omakaan kausari päädyssä ole, mutta hienosti tuonne sisään otettiin ensimmäisellä kerralla, ja nykyään on hallilla paljon enemmän ihmisiä moikkailtavana kuin aiemmin :)

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Lähde ehdottomasti mukaan! Vierasreissuille voi tulla matalalla kynnyksellä vaikka ei olis "omaa matkakaveria", siellä on bussi täynnä punakeltasia. Kokemuksina aivan parhaita ja niistä joo loppuelämän muistot. Arkipäivän reissu vielä ehkä parempi ensikokemuksena, kun bussit sattuneesta syystä vähän rauhallisempia... :P

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy