@SonOfMothMan ja tämä on alkanut Jokerikannattajia laajemmin kiinnostaa, mistä, 2022 kesästä lähtien?
Todella kaksinaamaista se on tällaisesta valittaa, kun tällä(kin) palstalle 2/3 koheloaikana kertoi, miten Liigan taso on paskaa ja sinne ei edes haluta koskaan takaisin. Nyt yhtäkkiä on kelkka kääntynyt tässä täysin.
En minä osaa muiden ihmisten puolesta sanoa milloin asia on kutakin alkanut kiinnostamaan, osaan sanoa vain omasta puolestani.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että liigan pitäisi olla auki ja karsinnat pitäisi tapahtua joka kauden päätteeksi, kaikissa suomalaisissa urheilusarjoissa, ei vain liigassa.
Kilpailullisuus ja urheilullisuus pitäisivät olla ihan perusperiaatteita, joiden kautta määritellään kuka urheilusarjassa pelaa, häviäjä tippuu, voittaja nousee. Ihan perusjuttuja! Näinhän sen pitäisi aina olla ollutkin.
Se että liigaa pidetään nyt väkisin suljettuna ja höpötellään ties mitä tekosyitä nousua yrittäville seuroille, tukitaan kapteenien suita, jämäjengit myyvät pelaajansa jo tammi-helmikuussa yms. ovat kaikki vaan nyt nostaneet aiheen oleelliseksi, koska liigaan on nyt kaksi hyvinkin uskottavaa nousijaa tyrkyllä. Mutta niitä pidetään keikotekoisilla syillä ulkona liigasta, kun taas SaiPan ja Sportin kaltaiset surkimukset saa tötöillä liigassa täysin vapaasti ilman minkäänlaista seuraamusta.
En voi ymmärtää miten kukaan olisi harmissaan siitä, että tällaisesta pelleilystä nostetaan ihan oikeasti kunnon mekkala yhdessä Jokereiden ja Kiekko-Espoon kanssa ja näytetään liigalle, että vaikka ollaan paikallisvastustajia ja kannatetaan eri seuroja, niin tässä asiassa olemme vahvasti samaa mieltä.
Tifoja ja kylttejä katsomoon! Yhteisiä protestihuutoja! Barrikaadeille!