Tota, onko joskus joku liiketoimintaa harrasteleva yritys mainostanut etukäteen, että: Ensiviikolla hinnat nousevat.
Ja se on hienoa että olet suunnitellut tilaavasti, jos olisit tilannut niin olisit saanut hintaan 50e =)
Oikeasti joku raja tähän itkun määrään. Jos pelaajat on samanlaisia kuin fanit, niin ei ihme että pelitapaa ei opittu =)
Siihen on monta syytä, miksen tilannut tuolloin ja miksi olisin tilaamassa nyt, mutta joo minun vikanihan se on, etten tilannut silloin kun oli halpaa.
Ei tietenkään yritys mainosta sitä, että ensiviikolla hinnat nousevat, mutta itse en huomannut sitäkään, että kyseessä olisi rajoitettu erä vanhoja nurkissa lojuvia "huonoja" paitoja.
Kuten mainitsin, ihmettelin vain tuota hintojen nousua yhtä-äkkiä kun en itse ainakaan huomannut missään tekstiä, että tuotteita olisi rajoitettu määrä tms.
Ja tuohon Mr. Foxin juttuun en ottanut mitään kantaa, musta on hienoa jos teette jotain tuollaista, ei liittynyt mitenkään noihin jo myynnissä olleisiin fanipaitoihin ja niiden hintojen nousuun.
Ja tiedän mahdollisuudesta ostaa paikanpäältä, itse suosin vain ostamista netistä ja mahdollista noutoa jos sillä säästää kympin. (Ei siinäkään mitään väärää, että teillä se toimii noin.) Kaupoista kun ei ikinä voi varmaksi sanoa, onko siellä sama tuote saatavilla kuin netissä heti tilattavana, tämänkin olisin voinut selvittää itse.
Joten kiitos vaan -TMA- vastauksesta, ensi kerralla kun meinaan tilata teiltä jotain, teen tuotteesta kunnon taustaselvityksen täällä foorumilla.
Paskanmaku jäi, ostoskori tyhjeni. Hyvää illanjatkoa.