Fanitoiminta -ja matkat kaudella 2013–2014

  • 198 661
  • 885

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Okei, mistäpäin keskustaa linja-auto lähtee?

Linja 100 reitti:

KAUPPATORI T51 - Yliopistonkatu - Aurakatu - Eerikinkatu - Humalistonkatu - Ratapihankatu (Rautatieasema) - Pansiontie - Ruissalontie - Vaasantie - Pansiontie - Länsikaari - Messukatu - Kirjaltajankatu - MESSUKESKUS/HK AREENA


Bussit 10 minuutin välein alkaen 1,5 tuntia ennen matsin alkua ja viimeinen lähtee 20 minuuttia ennen matsin alkua. Niin ja kaikilta pysäkeiltä pääsee kyytiin.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Linja 100 reitti:

KAUPPATORI T51 - Yliopistonkatu - Aurakatu - Eerikinkatu - Humalistonkatu - Ratapihankatu (Rautatieasema) - Pansiontie - Ruissalontie - Vaasantie - Pansiontie - Länsikaari - Messukatu - Kirjaltajankatu - MESSUKESKUS/HK AREENA


Bussit 10 minuutin välein alkaen 1,5 tuntia ennen matsin alkua ja viimeinen lähtee 20 minuuttia ennen matsin alkua. Niin ja kaikilta pysäkeiltä pääsee kyytiin.

Jahas tuota tietoa en löytänyt, kiitokset!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko minä nähnyt väärin, vai onko fanipaitojen hinnat noussut TPS verkkokaupassa, mielestäni ne olivat n. kk sitten 50 euroa ja nyt 74 euroa?

Ja mikäli joku tietää, voiko nyt tilata #9 paidan ja nimeksi koivu, vai eroaako se jotenkin siitä, että kun se on erikseen tilattavissa, ja kuinka kauan paidalla kestää tulla?
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Olenko minä nähnyt väärin, vai onko fanipaitojen hinnat noussut TPS verkkokaupassa, mielestäni ne olivat n. kk sitten 50 euroa ja nyt 74 euroa?

Ja mikäli joku tietää, voiko nyt tilata #9 paidan ja nimeksi koivu, vai eroaako se jotenkin siitä, että kun se on erikseen tilattavissa, ja kuinka kauan paidalla kestää tulla?

Kyllä näköjään on hinta noussut. Hetki sitten kun suunnittelin Korpikosken paidan tilaamista niin hinta oli sen 50€. Nyt tulee Nummelinin ja todennäköisesti M.Koivun pelipaita myyntiin niin ei enää osaa päättää minkä tilaisi :D
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä näköjään on hinta noussut. Hetki sitten kun suunnittelin Korpikosken paidan tilaamista niin hinta oli sen 50€. Nyt tulee Nummelinin ja todennäköisesti M.Koivun pelipaita myyntiin niin ei enää osaa päättää minkä tilaisi :D

Nonniin, ymmärrettäväähän se on, että NHL äijien paluulla rahastetaan, 50% hintaa lisää paitoihin, vittu kun vituttaa. Enpä tilaa, siihen viellä päälle joku 10 euron postitus ilman noutomahdollisuutta. Noh, tulipa taas paska maku pitkästä aikaa jostain tästäkin "faneja ajattelevasta" seurasta. Vittu.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ne halvemmat paidat oli vanhaa Torspoa. Nämä uudella (oikeastaan vanhalla ) hinnalla olevat paidat ovat nyt niitä reebokin paitoja. Tosin onko niillä nyt vieläkin toimitusvaikeuksia, kun ainoa koko on XL?
 

Alec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nonniin, ymmärrettäväähän se on, että NHL äijien paluulla rahastetaan, 50% hintaa lisää paitoihin, vittu kun vituttaa. Enpä tilaa, siihen viellä päälle joku 10 euron postitus ilman noutomahdollisuutta. Noh, tulipa taas paska maku pitkästä aikaa jostain tästäkin "faneja ajattelevasta" seurasta. Vittu.

Tosta ku nopsaan kurkkasin, ni:

Jokerit: 90€
http://www.jokerit.com/shop/index.php

Kärpät: 98€
Kärppäkauppa - Fanipaidat

Lukko: 100€
http://www.lukkoshop.fi/tuotteet/Fanipaidat

Enempää en viitsinyt käydä läpi, mutta 74€ ei mielestäni kuulosta rahastukselta.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enempää en viitsinyt käydä läpi, mutta 74€ ei mielestäni kuulosta rahastukselta.

Ei, mutta noilla ne hinnat on noissa summissa ollutkin. TPS:ltä suunnittelin tilaavani ja pitkään oli hinnat 50 euroa, nyt nousseet yhtä äkkiä.

Tosin jos selitys on oikeasti se, että nyt ne ovat jotain uutta uber kangasta joka keittää kahvia ja tarjoaa bisset ja vielä tekijänä reebok, niin ymmärrän tuon hintajutun.
 

-TMA-

Jäsen
Nonniin, ymmärrettäväähän se on, että NHL äijien paluulla rahastetaan, 50% hintaa lisää paitoihin, vittu kun vituttaa. Enpä tilaa, siihen viellä päälle joku 10 euron postitus ilman noutomahdollisuutta. Noh, tulipa taas paska maku pitkästä aikaa jostain tästäkin "faneja ajattelevasta" seurasta. Vittu.

Oikeasti, siis tuohon tulokseen päädyit?!? Eli seura ei ajattele fanejaan. Tekisi mieli vastata samalla tavalla, mutta lähdetään nyt sitten ennemmin purkamaan tätäkin "puuhastelua".

Kuten joku jo tuossa totesi, niin vanhoja Torspon paitoja myytiin halvemmalla, kunnes uudet Reebokin paidat vihdoin saapuivat.

Muistaakseni Torspon paitojen hintakin oli aikanaan hyvin lähellä tuota 74 euroa. Hintavertailuakin joku jo ehti tekemään ja hintamme ovat tosiaan SM-liigan edullisimmasta päästä.

Postituskulu on laskettu keskimääräisen tilauksen myötä meille tulevan kustannuksen myötä ja siinä tosiaan ei ole rahastusta. Joo, onhan se kova esim. kausikirjan kohdalla, mutta useissa tilauksissa on paljon tavaraa ja postitus kustantaa meille enemmän kuin 10 euroa.

Olin tässä jo ehtinyt Mr. Foxin mallikkaasta esimerkistä tekemään huomiseen aamupalaveriin kattavan esityksen, jotta saisimme erilaisia t-paitoja hallille myyntiin, mutta täytynee jättää tämäkin "rahastus" väliin...

Ennen kuin joku suuttuu, niin teksti on osittain sarkasmia ja osittain turhautuneen työntekijän vuodatusta. Mieleen tulee erään suomalaisen leffan slogan: Kun mikään ei riitä. [/vuodatus]

EDIT: Niin ja onhan ne paidat ostettavissa mm. otteluiden yhteydessä jolloin postimaksulta välttyy ja ainahan voi pistää mailia TPS Shopin sähköpostiin ja kysyä asiasta, jos vaikkapa voi tuotteen noutaa toimistolta yms.
 

-TMA-

Jäsen
Ne halvemmat paidat oli vanhaa Torspoa. Nämä uudella (oikeastaan vanhalla ) hinnalla olevat paidat ovat nyt niitä reebokin paitoja. Tosin onko niillä nyt vieläkin toimitusvaikeuksia, kun ainoa koko on XL?

En nyt muista kokoja ulkoa, mutta olisikohan ollut, että niitä on XS, M ja XL. Näiden lisäksi lasten senttikokoja.

Kerron myyntipäällikölle terveisiä, että päivittää tilanteen sivuille.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tota, onko joskus joku liiketoimintaa harrasteleva yritys mainostanut etukäteen, että: Ensiviikolla hinnat nousevat.

Ja se on hienoa että olet suunnitellut tilaavasti, jos olisit tilannut niin olisit saanut hintaan 50e =)

Oikeasti joku raja tähän itkun määrään. Jos pelaajat on samanlaisia kuin fanit, niin ei ihme että pelitapaa ei opittu =)

Siihen on monta syytä, miksen tilannut tuolloin ja miksi olisin tilaamassa nyt, mutta joo minun vikanihan se on, etten tilannut silloin kun oli halpaa.

Ei tietenkään yritys mainosta sitä, että ensiviikolla hinnat nousevat, mutta itse en huomannut sitäkään, että kyseessä olisi rajoitettu erä vanhoja nurkissa lojuvia "huonoja" paitoja.


Kuten mainitsin, ihmettelin vain tuota hintojen nousua yhtä-äkkiä kun en itse ainakaan huomannut missään tekstiä, että tuotteita olisi rajoitettu määrä tms.

Ja tuohon Mr. Foxin juttuun en ottanut mitään kantaa, musta on hienoa jos teette jotain tuollaista, ei liittynyt mitenkään noihin jo myynnissä olleisiin fanipaitoihin ja niiden hintojen nousuun.

Ja tiedän mahdollisuudesta ostaa paikanpäältä, itse suosin vain ostamista netistä ja mahdollista noutoa jos sillä säästää kympin. (Ei siinäkään mitään väärää, että teillä se toimii noin.) Kaupoista kun ei ikinä voi varmaksi sanoa, onko siellä sama tuote saatavilla kuin netissä heti tilattavana, tämänkin olisin voinut selvittää itse.

Joten kiitos vaan -TMA- vastauksesta, ensi kerralla kun meinaan tilata teiltä jotain, teen tuotteesta kunnon taustaselvityksen täällä foorumilla.

Paskanmaku jäi, ostoskori tyhjeni. Hyvää illanjatkoa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Itse olen kyllä tyytyväinen TPS:n fanituotetarjontaan ja eritoten hintoihin. Täten en ymmärrä ollenkaan miten joku sai tuosta vedetyksi herneen nenään, vaikka ihan selkeä ja ymmärrettävä selvitys tähän saatiin. 74 € fanipaidasta on tosiaan yksi edullisimmista hinnoista liigan mittapuulla. Niin ja tosiaan peukku sille Foxin t-paita -jutulle, täällä yksi ostaja mikäli tulevat myyntiin.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Aivan ehdottomasti pitää saada juhlapaitoja myyntiin ensi viikon matseihin. Miten olisi esimerkiksi seuraavanlainen t-paita?

Pohjavärinä valkoinen ja tekstit mustalla.
Rinnassa teksti "On vain yksi", jonka alapuolella olisi Nummelinin, Koivun tai Korpikosken varjokuvat (tai miksi ei kaikkien kolmen samassa paidassa).

Takana taas teksi: "Meidän tepsi" ja sen alapuolella numero 90.

Näin saataisiin hienosti yhdistettyä samaan paitaan a) seuran 90-vuotinen historia b) seuran nykyiset maailmalla tunnetut lipunkantajat c) seuran tunnusväri eli mustavalkoinen sekä d) kannattajat tuon "on vain yksi-meidän tepsi" kirjoituksen myötä. Siis neljä asiaa, joista TPS tunnetaan.

Tuon varjokuvan kohteena voisi tietysti olla kuka tahansa tunnettu TPS legenda ja parastahan olisi jos näitä paitoja myytäisiin monella eri kasvokuvalla. Sitten vaikka kyseisen henkilön nimmari vielä johonkin alareunaan niin varmasti löytyisi eri ikäisiä ostajia.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni myyntiin pitäisi saada kaikki game worn pelipaidat, esim. mitä viime kaudelta käteen on jäänyt. Voitaisiin ottaa mallia IFK:lta ja laittaa esim. Huuto.net:iin huutokaupalla kaikki paidat samaan aikaan. Nimittäin tuo hallilla parin paidan myynti on harmittavaa, koska hinta nousee väkisinkin kaltaiselleni liian korkeaksi. Mielelläni pitäisi paitaa jossa lukisi vaikka "Kulmala" vaikkei hän mikään suosikkipelaajani olekaan mutta paidan hinta kohdillaan sekä aito game worn pelipaita.
 

-TMA-

Jäsen
Joten kiitos vaan -TMA- vastauksesta, ensi kerralla kun meinaan tilata teiltä jotain, teen tuotteesta kunnon taustaselvityksen täällä foorumilla.

Paskanmaku jäi, ostoskori tyhjeni. Hyvää illanjatkoa.

Tämä maku ei tietenkään ollut tarkoitus, mutta mikäli kysymys esitetään täällä foorumilla eikä esim. suoran sähköpostin tai palauteosion kautta, niin vaikea tätä taustaselvitystä olisi muuten ollut antaa.

Ensimmäinen viestisi oli melko terävä, mistä johtui myös vastaukseni sävy. Joitain palautteita on vain edelleen vaikeaa suodattaa.

Tarkoitus ei kuitenkaan ollut pahoittaa mieltäsi, joten tästä vilpittömät pahoittelut.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä maku ei tietenkään ollut tarkoitus, mutta mikäli kysymys esitetään täällä foorumilla eikä esim. suoran sähköpostin tai palauteosion kautta, niin vaikea tätä taustaselvitystä olisi muuten ollut antaa.

Ensimmäinen viestisi oli melko terävä, mistä johtui myös vastaukseni sävy. Joitain palautteita on vain edelleen vaikeaa suodattaa.

Tarkoitus ei kuitenkaan ollut pahoittaa mieltäsi, joten tästä vilpittömät pahoittelut.

Juu ehkäpä aloitin tämänkin selvityksen turhan terävästi, pahoittelut siitä. Tosiaan mulle se koko homma näkyi alkuun vaan niin, että hinnat on noussut ilman selityksiä(Olin varmaan ainoa, kuka näin alkuun luuli, tosin jos en, niin olisi ehkä hyvä laittaa ens vuonna, että kyseessä joku ale vanhoista paidoista tms. teksti sinne).


Tuolle Quagmire:n ehdotukselle kannatusta täältä.

Muuten olen tuohon TPS-fanituotevalikoimaan tyytyväinen, eikä nuo hinnat nyt oikeasti niin hirveän korkeat ole. Tuo, että voisi tilata netistä ja noutaa paikanpäältä olisi loisto lisä palveluun.

Saanko vastauksen vielä siihen, että näyttääkö paita jotenkin erilaiselta jos tilaan itse paidan omalla nro:lla ja nimellä (#9 Koivu) verrattuna siihen, että se olisi siellä valikoimassa suoraan?

Pahoittelen aiempaa avautumiskiukutteluani.
 

-TMA-

Jäsen
Olin varmaan ainoa, kuka näin alkuun luuli, tosin jos en, niin olisi ehkä hyvä laittaa ens vuonna, että kyseessä joku ale vanhoista paidoista tms. teksti sinne.
Joo, kerrotaan tästäkin terveiset eteenpäin.

Saanko vastauksen vielä siihen, että näyttääkö paita jotenkin erilaiselta jos tilaan itse paidan omalla nro:lla ja nimellä (#9 Koivu) verrattuna siihen, että se olisi siellä valikoimassa suoraan?

Nyt täytyy hieman soveltaa... Mielestäni joitain paitoja on tullut valmiiksi painettuna (esim. Vahalahti, Niittymäki), mutta suuri osa painetaan itse TPS Shopissa tilauksen myötä.

TPS Shopissa painetuissa paidoissa ei ole eroa sillä onko kyseessä oma nimi ja numero vai alasvetovalikosta valittu nimi ja numero.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saako TPS:n pelipaitoja myös valkoisena? Mielestäni tuo vieraspaita on kokonaisuutena paljon tyylikkäämmän näköinen kuin musta kotipaita.
 

Tanger

Jäsen
Onko -TMA- :lla tietoa, että onko noista Reebokin paidoista tulossa viime kauden Torspojen tapaan myös Authentic-malleja myyntiin? En ole noita Reebokin paitoja livenä nähnyt, mutta viime kauden fanipaidat näyttivät aika kököiltä mielestäni authenticiin verrattuna (mikä nyt sinänsä ei mikään yllätys ole :D ).
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Sain kuin sainkin junailtua itselleni torstaiksi vapaapäivän! Elikkäs pääsen osalliseksi toivon mukaan unohtumattomaan kiekkoiltaan. Kannattajakatsomoon on tarkoitus suunnata nyt toistamiseen ja ottaa yksi kaverikin mukaan kokemaan kannattajakatsomon meininki ensimmäistä kertaa hänen osaltaan.

Joten eiköhän pistetä mutkassa ja koko hallissa ennennäkemätön meininki päälle! Puitteet ainakin pitäisi olla kunnossa. Ja kyllähän tämän pelin pitäisi olla loppuunmyyty, kaikki muu on kyllä pettymystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös