Kertokaa hyvät ihmiset miten voimme todistaa sen, että arvostamme kaikkia keltamustia värejä tunnustavia riippumatta siitä ovatko jokaisessa pelissä huutamassa, istumassa hiljaa tai vaikka vain harvassa matsissa kuka mistäkin syystä. Kertokaa, koska me emme sitä tiedä.
Porukassa on niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa se mitä meistä ajatellaan mutta minua toden totta kiinnostaa.
Tuolla vitutusketjussa oli vähän aikaa sitten tarinaa tästä sitkeästä väärästä mielikuvasta siitä, että äänekkään kannattamisen ytimessä olevat pitävät itseään parempina faneina. Tästä mielikuvasta tuskin koskaan päästään eroon, sillä jatkuvasti tämän kannattajaryhmän sisältä tulevaa viestintää halutaan ymmärtää väärin.
Willimiesten twitteristä löytyy erinomainen esimerkki.
WM twiittaa, että tyhjä halli imartelee laulavia kannattajia. Syy siis on se, että ääni kaikuu paremmin, kun ääntä vaimentavaa yleisöä (lue: vaatetta ja ihmistä) on vähemmän. Tämä kuitenkin ymmärretään ainakin yhden satunnaisen henkilön toimesta niin, että faniporukka "taas kerran" nostaa itsensä jalustalle.
Kertokaa hyvät ihmiset miten voimme todistaa sen, että arvostamme kaikkia keltamustia värejä tunnustavia riippumatta siitä ovatko jokaisessa pelissä huutamassa, istumassa hiljaa tai vaikka vain harvassa matsissa kuka mistäkin syystä. Kertokaa, koska me emme sitä tiedä.
Porukassa on niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa se mitä meistä ajatellaan mutta minua toden totta kiinnostaa.
Ai on vai? Mie vähän epäilen. Minulla ja varmaan kaikilla muillakin on Willimiehistä jäänyt pelkästään positiivinen kuva. Intohimoisia kannattajia jotka seisovat joukkueen takana ja pitävät hauskaa tilanteesta riippumatta. Olen myös aktiivisesti lukenut Willimiesten foorumia ja yhtään mitään ylimielisyyttä en ole ikinä huomannut. Tässä nyt jää sellainen kuva että täällä tietyt tyypit tarkoituksella tahallaan vetää herneitä nenään kaikesta mahdollisesta ja jostain syystä käsittää asiat ihan tahallaan väärin. Naurettavaa että täällä pitää edes keskustella tälläisistä asioista. Minä ainakin kumarran porukalle syvään.Jos helvetin monella on kuva WM-porukasta ylimielisenä jenginä, niin onko se sitten varmasti ihan tuulesta temmattu?
Ai on vai? Mie vähän epäilen. Minulla ja varmaan kaikilla muillakin on Willimiehistä jäänyt pelkästään positiivinen kuva. Intohimoisia kannattajia jotka seisovat joukkueen takana ja pitävät hauskaa tilanteesta riippumatta. Olen myös aktiivisesti lukenut Willimiesten foorumia ja yhtään mitään ylimielisyyttä en ole ikinä huomannut. Tässä nyt jää sellainen kuva että täällä tietyt tyypit tarkoituksella tahallaan vetää herneitä nenään kaikesta mahdollisesta ja jostain syystä käsittää asiat ihan tahallaan väärin. Naurettavaa että täällä pitää edes keskustella tälläisistä asioista. Minä ainakin kumarran porukalle syvään.
Kaiteen Kertomaa -blogin kevyehkössä sunnuntaiseen tunnelmaan sopivassa haastattelussa Henri Inki.
Ensi viikolla lähdetään kaatamaan Jokerit ja maaliskuun alussa Blues. Linkin takaa ilmoittautumaan kevään fanimatkoille: SaiPaFanit ry
Onnistuuko tätä kautta tilaamaan pelkän lipun Ilmalaan, siis ilman kyydityksiä?
Onnistuuko tätä kautta tilaamaan pelkän lipun Ilmalaan, siis ilman kyydityksiä?
Ja yritämme saada tämän viikon puolella selvyyden, kuinka etäkannattajat lippunsa sitten saavat.
Oletko ihan tosissasi? :D Oman mokan takia jouduttiin nimittäin koko porukka istumaan, mikä syö aina intoa ja ääntä.Saipalaisten meteli tänään Areenalla oli jos nyt ei mykistävää, niin ainakin todella todella hyvää! Harvassa on noin hyvää haastetta Eteläpäädylle. Lisää tätä!
Saipalaisten meteli tänään Areenalla oli jos nyt ei mykistävää, niin ainakin todella todella hyvää! Harvassa on noin hyvää haastetta Eteläpäädylle. Lisää tätä!
Urhon kautta kuului hiton hienosti kannustus.
Tämä on paljon kaivattua Laatujournalismia.