Kivasti noteerattiin tämä "lahen" massiivinen massavalloitus, ES:ssä. :) Kivasti auttoivat saaman kuudennenkin bussin täytten.
SaiPan fanimatkoille tunkua | Etel-Saimaa
SaiPan fanimatkoille tunkua | Etel-Saimaa
Kyllä tuossa on jonkinlainen sekaannus käynyt. Pauli Mikkonen on puhunut Tammikuun lopulla järjestettävästä matkasta tiistaiseen Jokerit - SaiPa -otteluun, jota ei ole vielä julkistettu hinnan ollessa vielä pieni mysteeri. Toimittaja taas on käsittänyt kyseen olevan maaliskuisesta HIFK -ottelun kotiseutumatkasta.Miten tämä kommentti pitäisi tulkita:
"Maaliskuun ensimmäisenä viikonloppuna Fanit tekevät kotiseutumatkan Helsinkiin.
— Siellä otetaan mukaan Helsingin SaiPa-fanit. Muutenkin tarkoitus on kehittää yhteistyötä heidän kanssaan ja muutenkin ottaa paremmin huomioon SaiPa-fanit eri puolilla Suomea."
Tuo otteluhan pelataan Lappeenrannassa eikä Helsingissä. Onko Helsingistä olemassa joku kuljetus Lappeenrantaan. SaiPafanit ry:n sivuilla reissun hinta on 10 euroa eli sisältää vain sen lipun niin kuin kotiseutumatkojen suhteen ka on aina käytäntö (en ole mukana ollut niin en tiedä). Jos tarkoitus on järjestää ihan oikeasti etäfanien invaasio Lappeenrantaan niin se jos mikä on hieno juttu ja olen kyllä innolla mukana. Vai onko haastattelija ymmärtänyt väärin ja uutisessa on mennyt puurot ja vellit sekaisin.
Tarkkaa lukua voi seurata SaiPaFanit ry:n verkkosivuilta. Tilanne on siellä automaattisesti päivittyvä. Tällä hetkellä siis yksitoista paikkaa jäljellä.Kuinka monta paikkaa on jäljellä? Tarkka luku olisi toivottava, sillä ajattelimme kaverin kanssa ilmottautua mukaan ja olisi mukavaa, jos kummatkin meistä mahtuisivat mukaan.
Tarkkaa lukua voi seurata SaiPaFanit ry:n verkkosivuilta. Tilanne on siellä automaattisesti päivittyvä. Tällä hetkellä siis yksitoista paikkaa jäljellä.
Lopullinen määrä tarkentuu vielä, kunhan saamme selvyyden autojen paikkamääristä.
20e:n hintaan emme voi valitettavasti enempää paikkoja tarjota, mutta voisihan tuota kenties etsiä jotain kautta 7. bussin, jota lähteä täyttämään "normaalilla" hinnalla.
Vieläkö teistä irtoaa?
Ole hyvä ;)
Siis mukana parin kaverin kanssa. Sitten pieni vinkki. Meitä SaipaFanit ry:n jäsenistöön kuulumattomia lienee nyt mukana melkoinen liuta. Tämä reissu onkin siis teille erinomainen mahdollisuus kasvattaa samalla jäsenmäärää. Bussiin mukaan vaan liittymislomakkeita ja mahdollisuus hoitaa jäsenmaksu sopuhintaan samantien pois alta.
Toinen asia mitä voisi kokeilla, olisi paidan myynti? Ei välttämättä aitoa pelipaitaa, mutta joku keltainen "reikäpaita" jossa SaiPan logo. Tyyliin 10-20€ hintaan.
En tiedä onko toteutettavissa, mutta saisi porukan näyttämään vieläkin suuremmalta ja uskoisin monen sellaiseen pukeutuvan.
Ilmeisesti ei ole Lahden reissulla mitään muilta suljettua fanikatsomoa, vaan Keltaiseen Mereen voivat liityä myös me Lippupalvelun kautta seisomapilettimme hankkineet?
Pitikö ilmoittautumisen jälkeen tulla saipafaneilta joku varmistusviesti sähköpostilla? Muistaakseni näin luki, mutta itselleni ei ole ainankaan vielä tullut vaikka sunnuntaina ilmoittauduin. Mietin vain että ei kai siinä ilmoittautumisessa mennyt jokin pieleen. Voihan se toki johtua tietysti tuosta nopeasta ilmoittautumistahdista että sähköpostia ei ole vielä tullut.
Pitikö ilmoittautumisen jälkeen tulla saipafaneilta joku varmistusviesti sähköpostilla? Muistaakseni näin luki, mutta itselleni ei ole ainankaan vielä tullut vaikka sunnuntaina ilmoittauduin. Mietin vain että ei kai siinä ilmoittautumisessa mennyt jokin pieleen. Voihan se toki johtua tietysti tuosta nopeasta ilmoittautumistahdista että sähköpostia ei ole vielä tullut.
Itellä on käytössä Hotmailin sähköposti ja varmistusviesti meni ainakin siellä suoraan roskaposteihin. Kannattaa siis tsekata roskapostikansiosta, jos et ole vielä niin tehnyt.
Pitäisi tulla tällainen viesti:
"Hei,
ilmoittautumisesi vierasmatkalle - on vastaanotettu. Vahvista ilmoittautumisesi klikkaamalla allaolevaa linkkiä.
(Linkki)
Kiitos ilmoittautumisestasi!
Terveisin,
SaiPaFanit ry"
Siellä roskapostissahan se komeili. Kiitoksia vinkistä!
e.
Tuota linkkiä siinä ei kuitenkaan ollut, johtunee siitä että olen jo maksanut matkan?
Entäpä jos nyt on käynyt niin mystisesti ettäpä minä en muista lukeneeni sellaista viestiä missä olisi ilmoitettu siitä että olen ilmoittautunut "Lahen" reissuun, eikä koko viestiä löydy mistään, niin jääkö miulla nytten reissu väliin? Kaiken lisäksi olin ikävä-ihminen ja jätin reissun maksamatta etukäteen!
Lähetäpäs mailia osoitteeseen marko.koskinen@saipafanit.com niin selvitellään tämä asia perinpohjin.Entäpä jos nyt on käynyt niin mystisesti ettäpä minä en muista lukeneeni sellaista viestiä missä olisi ilmoitettu siitä että olen ilmoittautunut "Lahen" reissuun, eikä koko viestiä löydy mistään, niin jääkö miulla nytten reissu väliin? Kaiken lisäksi olin ikävä-ihminen ja jätin reissun maksamatta etukäteen!