Nostin juuri hattua!Hienoa toimintaa G-pisteeltä. Ropisee kuultu!
Nostin juuri hattua!Hienoa toimintaa G-pisteeltä. Ropisee kuultu!
A-studio: 03.12.2012 21.00 | Tv | Areena | yle.fi
Kyllähän tuosta sikakatsomosta vielä ääntä tuntuu lähtevän ;)
Yllä oleva linkki vie ylen videoihin jossa puhutaan urheilutapahtumien häiriköistä. Esimerkkinä käytettiin C5 sikakatsomoa.
Edit. Sikakatsomo juttu alkaa kohdasta 22.47.
Heh, oma pärstäkin vilahtaa videolla, kai mä oon nyt sit pahemman sortin huligaani... Päästäköhän ne mua enää sisään? Ei vaan. Itse olen oppinut olemaan noteeraamatta noita huutoja ajansaatossa, mutta vaikka minä viihdynkin C5:ssa, en sinne välttämättä tottumatonta fania tai tyttöystävää toisi. Eikä meidän seisomakatsomo nyt taatusti ainutlaatuinen ole, kuuluisaan sikaan nyt on vaan kiva tulla kuvaamaan kun on kuultu juttua että saalis on varma. Ja kyllä, voisihan tuota vitun huutamista meilläkin ne tietyt ihmiset hiukan rajoittaa, ei niitä nyt montaa ole. Nokkeluudet on hauskoja, mutta vitun homo Nieminen ei naurata ketään. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.Ei olisi pitänyt katsoa, iski vitutus noiden typerien huutojen takia.
Yksittäisiä huutojahan noi ovat, mutta kuitenkin täysin älyvapaita.
Muistuu taas mieleen, miksi en mene sikakatsomoon peliä seuraamaan.
Ei olisi pitänyt katsoa, iski vitutus noiden typerien huutojen takia.
Yksittäisiä huutojahan noi ovat, mutta kuitenkin täysin älyvapaita.
Muistuu taas mieleen, miksi en mene sikakatsomoon peliä seuraamaan.
Näitä huutoja on jokaisessa Suomen hallissa. Ei mikään selitys typerälle huutelulle, mutta vastaavanlaista kielenkäyttöä ovat nämä huutelijat kuulleet jo faijoiltaan. Näitä tulee kun tunteet, intohimo ja kentällä tapahtuvat asiat kohtaavat. Yleensä em. kaltaiset huutelut hyväksytään seisomakatsomoissa, jossa äänekkäimmät kannattajat yleensä on.
Huliganismia tai väkivaltaa? Kaukana siitä.
Huliganismia tai väkivaltaa? Kaukana siitä.
Suosittelen noille studion tädeille vierailua missä tahansa brittiläisessä jalkapallokatsomossa, ihan vaan perspektiivin luomiseksi. Hardcorea voi sitten käydä hakemassa vaikka kroatialaisesta korismatsista (tulkki suositeltava) tai vaikka PSG:n "fanikatsomosta"
Mitä tekemistä kreikkalaisella fanikulttuurilla on suomalaisen fanikulttuurin kanssa? Aivan. Ei mitään.
Tunnetta saa ja pitääkin olla mukana huudoissa, mutta "Tapa se!" ja "Niemiselle aivotärähdys!" ovat kyllä melkoisia pohjanoteerauksia, eikä näitä pitäisi hyväksyä missään seisomakatsomossa.
Kovalla tunteella! **** * = taputus
Me taistellaan! ****
Tehdään maaleja! ****
Voitetaan matseja! ****
Laa-laa-laa...
La-la-la-la-laa...
Laa-laa-laa.
La-la-la-la-laa...!
Lähteehän siitä Sikakatsomosta ääntä!
Harmi vain, että sitä ääntä lähtee lähinnä vain silloin, kun joukkue käy kiittämässä kovasta kannustuksesta.
Eiköhän Sikakatsomon aika ala olemaan ohi.