Fanien anti-pelaajat omissa joukkueissa ?

  • 60 436
  • 244

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Dimitri Filimonov lienee KalPan uudemman ajan parjatuin pelaaja - eikä syyttä. Henkilökohtaisella not-listalla takavuosien saamattomuuden symbolit Mikko Honkonen ja Sami Simonen saavat kunniamaininnan, vaikka jälkimmäinen oli jostain syystä jonkin sortin yleisön suosikki Niiralassa.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Heti tulee...

...mieleen Paukkunen, Petriläinen, Pukka ja Puurula. Ihme(P)neloset.

Valcak pelasi hädin tuskin juuri mitään ja Dubakin vain tuurasi Hurmetta, joten ei heistä ainakaan minulle mitään antisankareita tullut. Varamiespalvelua alusta loppuun saakka.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Ässistä tulee mieleen ainaki Pentikäisen Atte. Jukureista jo onneksi kiekko uran lopettanut Ville Hyrkäs ja nykypelaajista vähiten fanituspisteitä Tuomo Kortelainen ja ehkä vähän Janne Jaakkola.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Ensi kaudella vahvimpia ehdokkaita sylkykupin listalle ovat ehdottomasti Tobias Salmelainen, Ville Leino ja Marko Kauppinen, jos homma ei toimi.

Erikoinen näkökanta; kaverit eivät ole peliäkään vielä joukkueessanne pelanneet ja valmiiksi ovat jo sylkykuppeina. Minä sentään olen nähnyt Kaltevan ja Jalkasen "pelaavan"..
 

Cassu

Jäsen
Ässistä tulee mieleen ainaki Pentikäisen Atte. Jukureista jo onneksi kiekko uran lopettanut Ville Hyrkäs ja nykypelaajista vähiten fanituspisteitä Tuomo Kortelainen ja ehkä vähän Janne Jaakkola.

Kui niin Janne Jaakkola? Mielipide on aina jokaisen oma, mutta mulle tulee mieleen aina tästä ketjusta pelaaja joka on täys paska jopa omista kannattajista. Paras esimerkki taitaa olla Mikko Pukka. Heh heh kaukalossa aiheutti joskus pelonsekaisia tunteita, mutta sen ulkopuolella oli loistojätkä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Erikoinen näkökanta; kaverit eivät ole peliäkään vielä joukkueessanne pelanneet ja valmiiksi ovat jo sylkykuppeina. Minä sentään olen nähnyt Kaltevan ja Jalkasen "pelaavan"..

Niin, enhän minä sanonut, että herrat olisivat jo valmiiksi sylkykuppeina. Jokerifanien ajatusmaailman tuntien nämä muualta, erityisesti IFK:sta tulleet pelaajat joutuvat todella herkästi sylkykupeiksi, jos homma ei toimi kaukalossa.

Ja tuohon toiseen sen verran, että älä kerro enempää. :D
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukureista jo onneksi kiekko uran lopettanut Ville Hyrkäs ja nykypelaajista vähiten fanituspisteitä Tuomo Kortelainen ja ehkä vähän Janne Jaakkola.

Hyrkäs teki sen yhden näkyvän virheen ja KalPa iski mestaruuden ratkaiseen maalin jatkoajalla. Hyrkäksen paskuus on hieman liioiteltua..Mestis-tasolle hyvä pakki anyway.

Jaakkola? Nöyrä duunari joka pelaa aina joukkueelle. Loistaa harvoin, mutta eipä ole myöskään tehnyt pahoja mogia. Jos nöyrä joukkuepelaaja on fanin mielestä paska, niin se on voivoi.."Huonommassa" jengissä Jaakkola olisi varmasti isommassa roolissa, kuin Jukureissa. Kärsinyt myös pahoista loukkaantumisista ja oli vielä muutama kausi sitten lähes "pyörätuoliäijänä", joten se siitä.

Ehkä OT:tä, mutta onhan Hyrkäs kokeillut liigassa ja Jaakkolakin ollut muutaman kesän Tapparan edarin ringissä..
 
Viimeksi muokattu:

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Erikoinen näkökanta; kaverit eivät ole peliäkään vielä joukkueessanne pelanneet ja valmiiksi ovat jo sylkykuppeina. Minä sentään olen nähnyt Kaltevan ja Jalkasen "pelaavan"..

Up yours...

Kalteva on kehittynyt Sheddenin alaisuudessa uskomattomalla vauhdilla, Jalkanen ei ehkä täytä superpelaajan kriteerejä, mutta eihän siitä pikkumieshestä voi olla pitämättä, antaa aina kaikkensa ja pelaa vähät minuuttinsa uhrautuvasti. Onpa Samuli siviilissäkin mukava kaveri.

Asiaan.

Näitä herroja en olisi koskaan halunnut nähdä Jokereissa

Mika Nieminen
Timo Vertala
Jan Latvala
Dagenää

listaa voisi jatkaa loputtomiin...
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Jalkanen ei ehkä täytä superpelaajan kriteerejä, mutta eihän siitä pikkumieshestä voi olla pitämättä, antaa aina kaikkensa ja pelaa vähät minuuttinsa uhrautuvasti. Onpa Samuli siviilissäkin mukava kaveri.

Kauden loppupuolella toimitusjohtaja Virmasen mielipide Jalkasesta (vapaa lainaus): "Todella uhrautuva. Ei marise ja pelaa vaikka maalissa, jos on pakko."

Edit: Niin joo niitä sylkykuppeja nyt muutaman viimekauden ajalta:

Dagenais
Latvala
Jokerit 05-06 poislukien Varis, Valtonen, Kanki, Santala ja Pakaslahti
Kaltevalle huokaillaan paljon, osin vitsillä ja osin tosissaan
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lasse Korhonen #55. Omassa päässä täysi katastrofi, ja kun saa hyökkäyspäässä vetopaikan, vetää joko yli tai sitten sellaisen laukauksen, jonka saisi paljaalla kädellä kiinni. Ainoa positiivinen puoli Korhosessa on luistelu.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Teemu Kesä, Otto Honkaheimo, Petr Korinek mahtuvat minun listalleni. Kesä puhtaasti pelitaitojen puolesta, kaksi jälkimmäistä taas aina saaneet vilunväreet aikaan vitutuksesta.
 

Metsäkulma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, KooKoo, Bears & Capitals
Valcak pelasi hädin tuskin juuri mitään ja Dubakin vain tuurasi Hurmetta, joten ei heistä ainakaan minulle mitään antisankareita tullut. Varamiespalvelua alusta loppuun saakka.

Vaikka Duba oli varamies, niin monta peliä niistä kahdeksasta, joissa kaveri pelasi oltaisiin voitu voittaa. Prosentti 88,7% ei päätä huimaa. Tosiaan, ei varmaan kovinkaan monelle TPS-fanille, mutta minulle kyllä, oli erityisen shitti pelaaja.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Henrik Juntunen. Laiska ja ärsyttävä. Eikä osaa luistella.
Petri Tähtisalo. Huono.
 

AkiHeino#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
波里王牌
Aki Heino
Atte Pentikäinen
Tommi Turunen
Anssi Tieranta
David Bararuk + muut floppiulkomaalaiset kaudella 06-07
Greg Classen
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viime kauden joukkueesta ainakin Pasi Petriläinen ja Teppo Tuomanen tulee mieleen ensimmäisenä.

Toinen ole varmaan koskaan kiekkoa yrittänyt pelatakaan höntsyissä tai reeneissä ja toinen on muuten vaan huono kaikessa mitä tekee ja sellainen lasinpala loukkaantumisten suhteen, että huh huh.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Kärppä-fanien keskuudessa on tapana valita sylkykuppi jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Männä kaudella se oli Atvars Tribuncovs ja tulevalla kaudella Timo Vertala.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Lasse Korhonen #55.
- - -

Parhaat pelinsä pelasi viime kaudella laitahyökkääjänä, mm Tampesterissa Tapparaa vastaan. Vikkelä kaveri hyökkäyspäässä ja kun on lievästi kokorajoitteinen, niin kannattaisi ehkä harkita pelipaikan vaihtoa.

Tuomisen, Rajalan, Salmisen ja Hedbergin nähtyään on edelleen paha sanoa ensi kauden joukkueesta paljonkaan.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Greg Classen

En Gregiä tähän ketjuun laittaisi, ihan pidetty kaveri ja kelpo pelimies.

Sen sijaan mm.:
- Timo hakanen jep jep.
- Martin Bergeron Ihan kelpo pelimies, mutta aikas antifanitettu peluri.
- Tuomisen Patu oli itselleni muutaman kauden kuin punainen vaate.

Tässä muutama, niiden kaikkien em. lisäksi.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kärppä-fanien keskuudessa on tapana valita sylkykuppi jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Männä kaudella se oli Atvars Tribuncovs ja tulevalla kaudella Timo Vertala.

Ei Atvars mikään sylkykuppi viime kaudella ollut. Pelasi kuten pitikin ja odotettavissa oli.

Kuten terävimmät sitä viime kesäistä Tribuncovs -keskustelua seuranneista kyllä huomasivat, suurin kritiikki kohdistui siihen että hänet hankittiin eikä suinkaan mieheen itseensä. Huomattavasti Atvarsia kovempaa nimeä nimittäin odotettiin Junnolta siihen saumaan, ja sellaisia saatiinkin sitten talvella kaksin kappalein.
 

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seuraava täydellistä ohiotsikonkirjoittelua, mutta enpä malttanut olla kommentoimatta.

Oli hauska lukea tämän ketjun ensimmäisiä sivuja verraten niitä pelaajien nykytilanteeseen. Hyvänä esimerkkinä mm. Markus Kankaanperä, jonka Jypin fanit mainostivat olleen suurinpiirtein vuoden pahin aikapommi kiekollisena. Mies luovutettiinkin iloisena HPK:hon merkinnällä "pitäkää hyvänänne". Onkohan mieli muuttunut?

Joissakin posteissa oli myös meikäläisten antifanaattisia lausuntoja Mikko "Viltti" Jokelasta. Saattanee olla paikallaan pyytää nöyrästi anteeksi ja toivottaa mies tervetulleeksi takaisin.

Allekirjoittaneen noloin väheksyntä kohdistui muuten aikanaan Ville Viitaluomaan. Tuomitsin miehen turhaksi ylipainokohnottajaksi. Ihmeesti mielipide kuitenkin on ajan saatossa muuttunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös