Metsäkulma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, KooKoo, Bears & Capitals
Mikko Pukka. Koko valtakunnan lemmikki.
Todellakin, Pukka oli erittäin suuressa "suosiossa" Tepsissä. Samoin Tomas Duba ja hetken aikaa Turussa viihtynyt Patrik Valcak.
- - -
Ensi kaudella vahvimpia ehdokkaita sylkykupin listalle ovat ehdottomasti Tobias Salmelainen, Ville Leino ja Marko Kauppinen, jos homma ei toimi.
Ässistä tulee mieleen ainaki Pentikäisen Atte. Jukureista jo onneksi kiekko uran lopettanut Ville Hyrkäs ja nykypelaajista vähiten fanituspisteitä Tuomo Kortelainen ja ehkä vähän Janne Jaakkola.
Erikoinen näkökanta; kaverit eivät ole peliäkään vielä joukkueessanne pelanneet ja valmiiksi ovat jo sylkykuppeina. Minä sentään olen nähnyt Kaltevan ja Jalkasen "pelaavan"..
Jukureista jo onneksi kiekko uran lopettanut Ville Hyrkäs ja nykypelaajista vähiten fanituspisteitä Tuomo Kortelainen ja ehkä vähän Janne Jaakkola.
Erikoinen näkökanta; kaverit eivät ole peliäkään vielä joukkueessanne pelanneet ja valmiiksi ovat jo sylkykuppeina. Minä sentään olen nähnyt Kaltevan ja Jalkasen "pelaavan"..
Jalkanen ei ehkä täytä superpelaajan kriteerejä, mutta eihän siitä pikkumieshestä voi olla pitämättä, antaa aina kaikkensa ja pelaa vähät minuuttinsa uhrautuvasti. Onpa Samuli siviilissäkin mukava kaveri.
Valcak pelasi hädin tuskin juuri mitään ja Dubakin vain tuurasi Hurmetta, joten ei heistä ainakaan minulle mitään antisankareita tullut. Varamiespalvelua alusta loppuun saakka.
Henrik Juntunen. Laiska ja ärsyttävä. Eikä osaa luistella.
Lasse Korhonen #55.
- - -
Greg Classen
Kärppä-fanien keskuudessa on tapana valita sylkykuppi jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Männä kaudella se oli Atvars Tribuncovs ja tulevalla kaudella Timo Vertala.