Facebook

  • 994 835
  • 3 109

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Facebook toimii näennäisesti ihan normaalisti, mutta se ei ota vastaan tekstejä eikä kuvia. Onko muilla samaa ongelmaa juuri NYT (21.10.klo.16.35) ? Mulla tämä tilanne on jatkunut jo tunnin verran...harmittaa kun pitäis lähettää kaverille kuvia Facebookin kautta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Facebook toimii näennäisesti ihan normaalisti, mutta se ei ota vastaan tekstejä eikä kuvia. Onko muilla samaa ongelmaa juuri NYT (21.10.klo.16.35) ? Mulla tämä tilanne on jatkunut jo tunnin verran...harmittaa kun pitäis lähettää kaverille kuvia Facebookin kautta.

Mullakaan ei noin tuntiin ole onnistunut kommentoiminen ja tykkääminen. Yleinen ongelma, kun kotopuolessakin sama homma kuulemma. Toivottavasti saa kuntoon pian, kun oli hyvät keskustelut käynnissä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Facebook toimii näennäisesti ihan normaalisti, mutta se ei ota vastaan tekstejä eikä kuvia. Onko muilla samaa ongelmaa juuri NYT (21.10.klo.16.35) ?

Sama mulla. Yritin kuvaa laittaa tilapäivitykseen, niin se ikäänkuin latas hetken sitä ja mitään ei kuitenkaan tullut julki.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Facebook toimii näennäisesti ihan normaalisti, mutta se ei ota vastaan tekstejä eikä kuvia. Onko muilla samaa ongelmaa juuri NYT (21.10.klo.16.35) ? Mulla tämä tilanne on jatkunut jo tunnin verran...harmittaa kun pitäis lähettää kaverille kuvia Facebookin kautta.

Minulla oli sama juttu lähes viiden tunnin ajan. Nyt ainakin näyttää homma taas pelittävän, mutta parempi koputtaa puuta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Osaako joku kertoa saako facessa vaihdettua tuota mikä kääntää tekstit toiselle kielelle? Eli, jos kaverini kirjoittaa esim. päivityksen englanniksi niin sen alle tulee teksti "näytä käännös". Kääntäjänä näyttää olevan Bing, mutta olen huomannut, että Googlen kääntäjällä saa järkevämpiä käännöksiä joten saisiko tuota vaihdettua Bingistä Googleksi?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Osaako joku kertoa saako facessa vaihdettua tuota mikä kääntää tekstit toiselle kielelle? Eli, jos kaverini kirjoittaa esim. päivityksen englanniksi niin sen alle tulee teksti "näytä käännös". Kääntäjänä näyttää olevan Bing, mutta olen huomannut, että Googlen kääntäjällä saa järkevämpiä käännöksiä joten saisiko tuota vaihdettua Bingistä Googleksi?

Ei saa vaihdettua, se on sisäänrakennettu palvelu ja google teki vastaavastaan maksullisen, joten FB tuskin on sitä ottamassa käyttöön.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ei saa vaihdettua, se on sisäänrakennettu palvelu ja google teki vastaavastaan maksullisen, joten FB tuskin on sitä ottamassa käyttöön.

Kiitos vastauksesta. Harmi ettei saa sillä tosiaan mielestäni google antaa järkevämmät käännökset esim. thaimaasta suoraan suomeksi kuin mitä bing.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kiitos vastauksesta. Harmi ettei saa sillä tosiaan mielestäni google antaa järkevämmät käännökset esim. thaimaasta suoraan suomeksi kuin mitä bing.

Se koskee kuitenkin kaikkia kieliä ja kaikkia koneita, että älkää nyt sentään suoraan suomeksi kääntäkö. Toisaalta, jos ei muut kielet taivu, niin sitten englannin kautta kääntäminen tietenkin sekoittaa aivan koko pakan.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä nämä saatanan kirahvit on?

"Vaihdoin profiilikuvani kirahviksi. Yritin vastata arvoitukseen, ja väärin meni.. Osallistu sinäkin suureen kirahvikisaan! Säännöt on seuraavat: Vastaa arvoitukseen ja jos vastaat oikein voit pitää profiilikuvasi. Jos vastaat väärin pitää sinun muuttaa profiilikuvasi kirahviksi seuraaviksi kolmeksi päiväksi. LÄHETÄ VASTAUKSESI VIESTINÄ INBOKSIINI, JA SAAT VASTAUKSEN MENIKÖ OIKEIN VAI EI.

Arvoitus tulee tässä: klo 03.00, heräät ovikellon soittoon. Yllätysvieraat ovat aamiaiselle tulevat vanhempasi. Sinulla on mansikkahilloa, hunajaa, viiniä, leipää ja juustoa. Mitä avaat ensimmäisenä?

Muista, lähetä viesti (ei kommenttia). Jos vastaat oikein lisään nimesi kommentteihin. Jos vastaat väärin vaihdat profiilikuvasi..."


Huumorin osuus jutusta tosin jäänyt pimentoon ainakin meikäläiselle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huumorin osuus jutusta tosin jäänyt pimentoon ainakin meikäläiselle.

Huumoria en minäkään tuosta saa hirveästi revityksi. Enemmän nauran niille tampioille, jotka eivät osaa vastata oikein noinkin helppoon arvoitukseen. Vastaushan on ihan ilmiselvä.

Miksi muuten kirahvi?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huumoria en minäkään tuosta saa hirveästi revityksi. Enemmän nauran niille tampioille, jotka eivät osaa vastata oikein noinkin helppoon arvoitukseen. Vastaushan on ihan ilmiselvä.

Miksi muuten kirahvi?

Mietin myös, että jos tuohon ei oikea vastaus tulisi vaikka kello kolmen aikaan aamuyöllä niin kovin hyvillä eväillä ei ole elämään varustettu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi taas tuntuu, että taitaa lähinnä naisilla olla kirahvien kuvia profiileissaan? Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Miksi taas tuntuu, että taitaa lähinnä naisilla olla kirahvien kuvia profiileissaan? Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Mä olen aika hyvin onnistunut rajoittamaan tuota mun uutisvirtaa, kun en ole kyseiseen arvoitukseen törmännyt vielä kertaakaan. Pari viestiä näin eilen jossa kerrottiin jotain ovesta, mutta siihen se jäi. En ole myöskään pistänyt merkille yhtään kirahvin kuvaa. Pitääpä katsoa nuo läpi jotka olen pistänyt piiloon uutisvirrasta, melko varmasti on parilla heikompi lahjaisella tarjoilijatytöllä kirahvin kuva.
 
Miksi taas tuntuu, että taitaa lähinnä naisilla olla kirahvien kuvia profiileissaan? Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Minullakin on. Vastasin väärin kirahvihaasteeseen, mutta puolustaudun sillä, että siinä kysyttiin vastausta yksikössä (minkä avaat ensin?) ja sitten oltaisiinkin haluttu vastaus monikossa (silmät). Oli pakko säilyttää kunnia ja laittaa kirahvi, mutta moista paskaa haastetta en kyllä suosittele kenellekään. Alkuperäiskielellä varmaan olisi toiminut.
 

Steus

Jäsen
Tämä kirahvisonta menee aikalailla samaan tuuttiin "-elämä on-" & "hymyile usein, naura paljon, rakasta kovaa" -tuuban kanssa. Lähinnä niitä pienemmällä potentiaalilla varustettuja, huonosti koulutettuja yksilöitä lisäilee tuota skoodaa profiileihinsa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama saatanan kirahviarvoitus on tullut itselleni reilun viikon sisään nyt jo neljällä kielellä. Yhteen vastasin, että käännän kylkeä ja jatkan nukkumista.
 

Timppa73

Jäsen
Toisesta ketjusta poimittuna: Huomio!
Tällä viikolla on kansainvälinen sukupuolitautitietoisuuden viikko. Mikäli sinulla on jokin tarttuva sukupuolitauti, tiedota siitä kavereillesi vaihtamalla kirahvi profiilikuvaksesi. Moni rohkea on jo näin tehnyt.

Jaoin heti profiilissani julkisesti, ei ole kirahvia itsellä
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Minullakin on. Vastasin väärin kirahvihaasteeseen, mutta puolustaudun sillä, että siinä kysyttiin vastausta yksikössä (minkä avaat ensin?) ja sitten oltaisiinkin haluttu vastaus monikossa (silmät).

Mä olisin vastannut oven, jos olisi kysytty. Kuka muka nukkuu kolmen aikaan yöllä?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miksi taas tuntuu, että taitaa lähinnä naisilla olla kirahvien kuvia profiileissaan? Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Mun FB-kavereista tasan yksi mies on laittanut kirahvin kuvan. Mutta olen kyllä huomannut että naiset tykkää että niillä on näitä sisäppirin juttuja jotka vaan naiset tietää. Oon tuumannut että kai se on sitten vastaisku näille "Messi!!!", "JOKERIT 3-0" ja kaikille muille urheiluun liityville postauksille joita he näkevät omassa uutisvirrassaan eivätkä tajua mihin ne liittyy.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Osaiskohan joku auttaa.

Olen adminina yhdellä FB-sivulla. Aina kun joku kirjoittaa seinällemme, tulee siitä normaaliin tapaan ilmoitus, mutta itse kirjoitusta ei löydy mistään?

Kaikki asetukset ja muut härpäkkeet on yritetty käydä porukalla läpi, mutta kun ei näy, niin ei näy. Help!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mulla kans teknisiä ongelmia, tällä kertaa Facebookin chatin kanssa. Yhden ihmisen kanssa jonka kanssa paljon chattailen, niin chatti ei ilmoita normaalisti kumpaankaan suuntaan viesteistä vaan ne pitää lukea päivittämällä sivu inboxista.
Tietääkö kukaan mistä puuttuu ruksi tai mikä pielessä?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oma chatti oli eilen päivittynyt erinäköiseksi ja -väriseksi. Hieman kuin älypuhelimista tuttu asettelu, jossa osapuolten viestit jäävät reunoille. Minusta samalla toiminta myös parantui, mutta ihan ok se vanhakin pelasi.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kyllähän tämä keskusteluikkunan kasvojenkohotus oli kerrankin varsin hyvä päivitys, josta ei keksi kyllä mitään negatiivista sanottavaa. Aiempikin näkymä toki toimi, mutta tämä on selkeämpi. Yllättävää, että kerran näinkin päin. Kaikki Facebookin uudistukset kun ei niin suuresti hurraa-huutoja aiheuta ja esim. nykyisellään Google raiskaa Youtubea todella pahasti jokaisella päivityksellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös