Facebook

  • 995 291
  • 3 109

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Joskus käy noinkin, mutta itsellä joskus kävi niin, että erään tietyn henkilön chatti aukesi aina välillä, siis kesken vaikka noiden etusivun juttujen lukemisen.

Nyt tätä ei ole enää tapahtunut, kun emme niin väleissä ole. Kyse oli siis yhdestä naishenkilöstä, jonka keskustelu aukesi yhtäkkiä, eikä siinä ollut mitään uutta tekstiä.

Tiedä sitten osuiko vahingossa vain, mutta kuitenkin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siiiis. Eihän se chat-ikkuna sinulla nyt ponnahda yhtäkkiä esille jos se vastapuoli tuon ikkunan avaa.

Joko kyse on facebookin bugista, joita toki esiintyy silloin tällöin, tai sitten joku muu on samaan aikaan kirjautuneena sinun tunnuksillasi ja on painanut tuon chat-ikkunan auki jolloin se näkyy myös sinun ruudullasi.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
kiitos vastauksista. Itse en tuota aiheuta joten kyse on bugista tai siitä että kyseinen hlö sen yhteyden avaa ja chat ikkuna avautuu. Outoa kun tapahtuu tämän yhden henkilön osalta enkä häneen ole ollut yhteydessä itse.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se kiva muutella noita asetuksia itestään. Aikanaan olen kaikki sähköposti ilmot ottanut pois, tänään tsekkasin parin päivän tauon jälkeen sähköpostia, ja 50 viestiä facebookilta... Sit tsekkaan asetukset, aijaa, tänne on ilmestynyt n 30 uutta tapausta, joiden perusteella sulle voidaan lähettää sähköpostia, mm. tykkäämiset, kyselyt, kaveriehdotukset jne jne. joihin tietysti automaattisesti laitettu ruksi. Eikö se nyt oo tullut selväksi et mä en halua sähköpostiin ilmoitusta joka tykkäyksestä, näen ne kyllä sieltä FB:stäkin, kun siellä kuitenkin liikaa roikun...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Saako tuota Facebookin viesti/keskustelu uudistusta mitenkään palautettua entiselleen? Siis ettei keskustelussa kirjoitetut ilmesty viesteihin ja päinvastoin. Itsellä ei onneksi tuota vielä ole, mutta kaverilta menee hermot sen kanssa..
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Saako tuota Facebookin viesti/keskustelu uudistusta mitenkään palautettua entiselleen? Siis ettei keskustelussa kirjoitetut ilmesty viesteihin ja päinvastoin. Itsellä ei onneksi tuota vielä ole, mutta kaverilta menee hermot sen kanssa..

Samaa itsekin toivoisin. Välillä jää yksityisviesti spottaamatta kokonaan tämän uudistus paskan takia. Itse en ainakaan ole vielä löytänyt keinoa vanhan palauttamiseen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pari viikkoa sit tuli toi itelle ja ihan täys susihan se on. Välistä joku chat- viesti ei näy alapalkissa ollenkaan vaan se pitää katsoa sieltä ylhäältä. Välistä taas molemmissa vilkkuu yksi uusi viesti jne.. aina se ei edes ilmoita uusista viesteistä ja se uusi viestiki löytyy ainoastaan yläkautta. Ei voi ku taas kerran todeta eri IT- hommiin hyvin sopiva lause: "if it ain't broken don't fix it".

E: Paitsi se entinen chat oli kyllä ihan yhtä paska, mutta viestit sentään toimi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Miten minä saan kaikkien fanisivujeni päivitykset etusivulle? En ole omasta mielestäni ikinä Peer Güntin tilapäivityksiä laittanut estoon, mutta ne eivät näy ikinä minulla etusivulla. :(
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Miten minä saan kaikkien fanisivujeni päivitykset etusivulle? En ole omasta mielestäni ikinä Peer Güntin tilapäivityksiä laittanut estoon, mutta ne eivät näy ikinä minulla etusivulla. :(

Etkö voi lukea samaa päivitystä uudelleen ja uudelleen?

Samalla tavallahan ne kappaleensakkin on tehneet
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Saako asetuksista pois chat-viestien tallentumisen inboxiin? Nyt siellä on jokainen keskustelu tallentuneena niin, ettei varsinaisia inboxiin lähetettyjä viestejä enää meinaa edes löytää.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako asetuksista pois chat-viestien tallentumisen inboxiin? Nyt siellä on jokainen keskustelu tallentuneena niin, ettei varsinaisia inboxiin lähetettyjä viestejä enää meinaa edes löytää.
Käsittääkseni tämä on uusi "uudistus". Ei ole kaikilla. Minulla on. Ja on muuten maailman huonoin uudistus. En ole löytänyt, että saisi pois päältä. Ja tuskin saakaan. Kiva kun viestis ja chat-viestit sekaisin samassa paikassa. Kaiken kruunaa se, että kun koetan viestitellä kavereiden kanssa. Niin heidän lähettämät viestit eivät aina tule minulle. Sitten ihmetellään, kun en vastaa tai jotain. Vaikka vika löytyy siinä, että en ole koskaan saanut näitä viestejä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Miten minä saan kaikkien fanisivujeni päivitykset etusivulle? En ole omasta mielestäni ikinä Peer Güntin tilapäivityksiä laittanut estoon, mutta ne eivät näy ikinä minulla etusivulla. :(

Löysin ratkaisun ongelmaan. Alareunassa on tuo "vanhemmat julkaisut"- nappi niin sen oikealla puolella on "Muokkaa asetuksia"- nappi ja siitä kun klikkaa niin sen jälkeen voi valita, että "Näytä julkaisut": Kaikilta kavereilta ja sivuilta.

Minulla on ollut ennen asetuksena, että "Näytä julkaisut": Kavereilta ja sivuilta, joiden kanssa olet tekemisissä eniten.

Itsestään on tuo kyllä päälle joskus mennyt, nyt voin huolettomana elää Facebook-maailmassa kun tiedän mitä kenellekin kuuluu. :)

obi-wan: Et vain ymmärrä taidetta ;)
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Käsittääkseni tämä on uusi "uudistus". Ei ole kaikilla. Minulla on. Ja on muuten maailman huonoin uudistus. En ole löytänyt, että saisi pois päältä. Ja tuskin saakaan. Kiva kun viestis ja chat-viestit sekaisin samassa paikassa. Kaiken kruunaa se, että kun koetan viestitellä kavereiden kanssa. Niin heidän lähettämät viestit eivät aina tule minulle. Sitten ihmetellään, kun en vastaa tai jotain. Vaikka vika löytyy siinä, että en ole koskaan saanut näitä viestejä.
Tämä on kyllä todella perseestä. Kun joku löytää paikan mistä chattailyn saa erotettua tavallisista viesteistä tuon arkistoinnin osalta, niin tieto heti jakoon.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täälläkin on käsillä tuo sama chattiongelma kuin muutamilla edellisillä kirjoittajilla. Eihän tuosta chattaamista tule yhtään mitään, kun kaikki viestit eivät mene edes perille. Enkä tiedä pitäisikö käyttää tuota chatti-ikkunaa vaiko sitten tuota viestit-sivua. Chatti-ikkunasta viestit nimittäin eivät mene ollenkaan perille, mutta ei tuo viestit-sivukaan toimi kunnolla.

Parempi ois korjata ongelma pikaisesti tai saavat pitää tunkkinsa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tuli asennettua tuo videopuhelu-ohjelma, ja sehän muutti tuon chatin aivan paskaksi. Sivupalkki (joka näkyy kokoajan!) näyttää yleisimmät keskustelukumppanit, vaikkeivat he edes olisi online. Jos haluaa katsoa, onko joku tuttu online, joutuu kirjoittamaan sen hakuun.

Eli siis osaisiko joku neuvoa, miten saan tuon chatin muutettua vanhaan, normaaliin muotoon, jolloin se näyttää vain ne henkilöt, jotka ovat online.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Eli siis osaisiko joku neuvoa, miten saan tuon chatin muutettua vanhaan, normaaliin muotoon, jolloin se näyttää vain ne henkilöt, jotka ovat online.

"Searchin" vieressä on se ratas-ikoni, paina sitä ja valitse "hide sidebar".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Poistin äsken kaverilistaltani (57 on nyt, tiukka on linja) tyypin, USA:n oululaisia tummahipiköitä hän, joka on ns. perhepoteritissa mm. seuraavien kanssa: Paavo Lipponen, Tami, Paavo Väyrynen, Hector, Ville Klinga ja Petteri Ahomaa. Jokunen tätä lukeva hänet tietäneekin. Lisäksi se on hyvin monen kärppälegendan FB-kaveri. On kyllä ihme jätkä, mikä lie agentti!

Viime vuonna nähtiin kaverin kaverin kautta ja hänen luonaan kiusasin rottwaileriaan, kännispäissäni siinä. Ja kateltiin Paraguayn MM-peliä. Joo, hauska tyyppi kyllä on vaan nyt oli aika mennä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuo FB aika hyvän tason huumoria ja heijastaa hyvin tämän päivän sosiaalisia suhteita. On jokseenkin koomista saada yhdeltäkin parilta(pitäisi varmaan poistaa listoilta) tasaisesti imeliä tilapäivityksiä jostain tapahtumasta "kiitos ihanan kullan". Vastaavasti yhtä nopealla tahdilla tulee viikonloppuisin dramaattisia viinanhuuruisia(veikkaisin) tilapäivityksiä tyyliin "vittu olen vapaa, jos niin haluan", "saatana mä olen ansainnut onneni, vittu älä määrää mua". Toki ne sieltä sitten parin päivän päästä poistetaan ja seinää koristavat taas jotkut "hihii, ostin tänään uuden kukkaruukun", johon jotkut naisen kaverit kommentoivat jotain pikkusievää. Koomista ja hauskaa. Harmi, ettei kukaan ikinä mene kommentoimaan noita viikonlopun avautumisviestejä jollain hyvillä kommenteilla. Tuo FB on muutenkin todellinen huumorin mahdollisuus ja valtakunta.

Ihmetyttää tosin aina miksi pariskuntien pitää käydä yksityisasioitaan läpi jollain FB-seinillä. Mielestäni sille ei ole mitään syytä.
 
Viimeksi muokattu:

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Kysytäänpäs täältä kun en asetuksista mistään löydä vikaa. Eli osaakohan joku sanoa miksei mulla näy ne "x aikoo osallistua tapahtumaan y" -tilapäivitykset? Pystyn kyllä tapahtumiin painamaan "osallistun" mutta seinälle ei tuota yo. päivitystä tule. Ei suuri ongelma ole mutta jäi kaivelemaan kun en mistään asetuksista vikaa löytänyt.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ihmetyttää tosin aina miksi pariskuntien pitää käydä yksityisasioitaan läpi jollain FB-seinillä. Mielestäni sille ei ole mitään syytä.

Ja sama pätee helkkarin moniin muihin ihmisiin, ihan yksineläviinkin. Joka ainoa päivän tapatuma pitää kirjoittaa näkyville. Jokainen kappale mitä kuuntelee, pitää laittaa esille jne jne Jotenkin on alkanut kyllästyttää koko face. On siinä paljon hyvääkin, todella hyvä keino pitää kavereihin yhteyttä, yksityisviestillä ja keskustelussa. Tosi monia asioita olen hoitanut facen kautta.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sama pätee helkkarin moniin muihin ihmisiin, ihan yksineläviinkin. Joka ainoa päivän tapatuma pitää kirjoittaa näkyville. Jokainen kappale mitä kuuntelee, pitää laittaa esille jne jne

Totta, että monien jauhannat ovat tuolla periaatteessa turhia, mutta nuo sentään tavallaan ymmärtää. Eihän heillä ilmeisesti ole elämässä paljoa muuta tai sitten hirveä tarve mainostaa muille noita juttujaan. Mutta parisuhteessa elävien omien asioiden jatkuva julkinen läpikäyminen on vain käsittämätöntä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Se on tosiaan melko jäätävää, jos pariskunta kommunikoi Facebookissa ihan oikeasti. Kai puhelin kuitenkin keksittiin ennen Facebookia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös