Facebook

  • 995 502
  • 3 109

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Aiemmin aiheesta utelua ollut mutta yksi juttu jäi vajaaksi.
Jos blokkaan jonkun käyttäjän profiilipäivitykset niin ettei ne näy seinälläni, kuinka käy jos tämä kyseinen henkilö jostain syystä kirjoittaa seinälleni. Näkyykö se?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Miten tuolla voi kaikki olla niin vaikeaa? Miten voin piilottaa jonkun kuva-albumin tietyltä henkilöltä? Niin kuitenkin pystyy tekemään, kun olen joskus joiltain piilottanut niitä, mutta en enää muista mistä se tehtiin.

EDIT: Eikun mitä ihmettä, muissa albumeissa näkyy se muokkaa albumia juttu, mutta ei seinäkuvissa?

EDIT2: Löysin! On tämä Facebook kummallinen paikka. Oman profiilin kautta mentäessä sitä ei pystynyt muokkaamaan, mutta sivupalkin kautta mentäessä sain sitä muokattua. Ihmeellistä.
 
Viimeksi muokattu:

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Aiemmin aiheesta utelua ollut mutta yksi juttu jäi vajaaksi.
Jos blokkaan jonkun käyttäjän profiilipäivitykset niin ettei ne näy seinälläni, kuinka käy jos tämä kyseinen henkilö jostain syystä kirjoittaa seinälleni. Näkyykö se?
Näkyy. Mä oon pari rasittavaa blokannu etusivulta, mutta henkilöiden synttärionnittelut näkyvät kyllä seinälläni..
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Näkyy. Mä oon pari rasittavaa blokannu etusivulta, mutta henkilöiden synttärionnittelut näkyvät kyllä seinälläni..

Ok, kiitoksia. Ei mitään rasittavia tyyppejä ole sentään omissa mutta noin muuten vaan aattelin. Että nämä Jatkoaika tutut (olette kuitenkin blokannut meikäläisen pois omilta seiniltä), en ole teitä blokkaamassa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itseäni ärsyttää Facebookissa nuo tilapäivitykset, joissa joku on kirjoittanut esim. "Mistä sen voisi löytää....?" Tai "Kaikki menee päin vittua!" Tarkoituksella tuollainen tilapäivitys oikein pistetään, että jollakin on pakko kysyä, että mikä riipoo. Sitten niihin kysymyksiin vastataan, että en sano tms. Miksi se asia piti sitten edes Facebookiin kertoa?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Itseäni ärsyttää Facebookissa nuo tilapäivitykset, joissa joku on kirjoittanut esim. "Mistä sen voisi löytää....?" Tai "Kaikki menee päin vittua!" Tarkoituksella tuollainen tilapäivitys oikein pistetään, että jollakin on pakko kysyä, että mikä riipoo. Sitten niihin kysymyksiin vastataan, että en sano tms. Miksi se asia piti sitten edes Facebookiin kertoa?

Ryvetään itsesäälissä ja halutaan huomioo. Ja auta armias, jos joku tulee sanoon statukseen että lopeta toi ikuinen kitinä ja tee elämälläs jotain niin johan salamat sinkoilee ja poistetaan kavereista, kiukutellaan lähimmäisille miten vitun mulkku sejase on kun kehtas sanoo sillain ja nyt sen näki sitten kaikki töissäkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni ärsyttää Facebookissa nuo tilapäivitykset, joissa joku on kirjoittanut esim. "Mistä sen voisi löytää....?" ...
tälle käyttäytymiselle on ihan nimikin keksitty maailmalla - "vaguebooking"...
 

passenger

Jäsen
Onko nyt siis niin että nuo chat-keskustelut jäävät aina tuonne viesteihin talteen ja tätä ominaisuutta ei saa pois käytöstä. Vituttaa kun tuli itsellä nyt vasta tuo ominaisuus käyttöön, yleensä poistan kaikki viestit aina heti ja nyt noita poistettuja on tuonne ilmestynyt aika paljon, vanhimmat taisivat olla vuodelta 2007. Pakko se on kai vetää foliohattu päähän ja lopettaa tuo chatinkin käyttö.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko nyt siis niin että nuo chat-keskustelut jäävät aina tuonne viesteihin talteen ja tätä ominaisuutta ei saa pois käytöstä. Vituttaa kun tuli itsellä nyt vasta tuo ominaisuus käyttöön, yleensä poistan kaikki viestit aina heti ja nyt noita poistettuja on tuonne ilmestynyt aika paljon, vanhimmat taisivat olla vuodelta 2007. Pakko se on kai vetää foliohattu päähän ja lopettaa tuo chatinkin käyttö.
Siis mistä noita vanhoja chatt viestejä mukamas näkee? Ei mulla ainakaan näy viesteissä kuin nuo privaattiviesteinä lähetetyt yksilöt. Tai sitten tää on jotenkin yksilöllistä, en yhtään ihmettelisi facebookin kohdalla että ne sieltä joskus minullekkin ponnahtaisivat ykskaks esiin.
Mun mielestä olis oikeastaan aika mielenkiintoista lueskella vanhoja tsättäilyjä vuosien takaa, tiedä mitä muistuis mieleen.
 

passenger

Jäsen
Siis mistä noita vanhoja chatt viestejä mukamas näkee? Ei mulla ainakaan näy viesteissä kuin nuo privaattiviesteinä lähetetyt yksilöt. Tai sitten tää on jotenkin yksilöllistä, en yhtään ihmettelisi facebookin kohdalla että ne sieltä joskus minullekkin ponnahtaisivat ykskaks esiin.
Mun mielestä olis oikeastaan aika mielenkiintoista lueskella vanhoja tsättäilyjä vuosien takaa, tiedä mitä muistuis mieleen.

Vanhoja chat viestejä ei näe, uudet chat-keskustelut tallentuvat viestiosioon, oli ilmestynyt myös vanhoja tavallisia viestejä jotka olen poistanut aiemmin. Tämä ominaisuus on ollut joillakin käytössä jo muutaman viikon mulle se tuli eilen käyttöön.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Onkohan kellään tietoa, että mikäpä mahtaapi tällä kertaa olla tuon naisten harrastaman hassunhauskan piiloteksti-kiertokirjeen taustalla?

Eli siis tämä "Liskojen yö vol. xx, univaje xx tuntia"
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onkohan kellään tietoa, että mikäpä mahtaapi tällä kertaa olla tuon naisten harrastaman hassunhauskan piiloteksti-kiertokirjeen taustalla?

Eli siis tämä "Liskojen yö vol. xx, univaje xx tuntia"

Ei kai noita jaksa miettiä. Onnekseni olen havainnut, että naispuolisten ystävieni päivityksissä ei enää näitä vilise. Joskus on muutamilla jotain kissojen/koirien/isien/äitien/ties minkä viikkoja, mutta se ei ole häiritsevää.
 

tutzba

Jäsen
FB alkanut taas jökkiä viime aikoina. Kirjoitan kaverin seinälle, se tulee näkyviin 10 minuutin päästä, saan ilmoituksen kommentista jota en kuitenkaan näe jne. Muilla samoja ongelmia?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
FB alkanut taas jökkiä viime aikoina. Kirjoitan kaverin seinälle, se tulee näkyviin 10 minuutin päästä, saan ilmoituksen kommentista jota en kuitenkaan näe jne. Muilla samoja ongelmia?

Samaa löytyy täältäkin ja aikalailla kaikilta tutuilta. Inbox viestiä ei näe välillä millään mutta jos jotain pitää äkkiä nähdä niin kirjaa vaan itsensä ulos ja sitten takas. Toimii taas hetken ihan hyvin.

Eipä tuo nyt haittaa mutta toki on ärsyttävää.
 

trap

Jäsen
Vähän samankaltaista ongelmaa aika useinkin. Esim. just kommentteja ja muita vastaavia ei näe, vaikka klikkaa itsensä notificationsista oikealle sivulle. Samoin välillä tuo menee sellaiseksi että näkyy vain ylä- ja sivupalkit, mutta muutoin koko sivu on blankkona. Tähän tosin auttaa useimmiten f5.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mitä jos kaveri onkin poistanut kommentin? Siis ennenkuin ehditte sen lukea
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
PATA aivan jumissa tän uusi viesti uudistuksen kanssa vai mikä vittu onkaa.

Tai siis kyl tähän menee aikaa taas ennenkuin tottuu! He älyävät joilla tämä uudistus on tullut esille.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Voi vittu, koko etusivu on täynnä jotain kyselyihin vastaamisia!

Miten mä saan ne veks tosta etusivulta, parhaiten siten, ettei näy missään.
Ei taida onnistua. Vituttaa minuakin.

Nimimerkillä Juusto päälle, kinkku alle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miten mä saan ne veks tosta etusivulta, parhaiten siten, ettei näy missään.

Samaa paskaa alko munki etusivulle puskemaan eilisestä lähtien. Näistä ei näköjään onnistu mitään ohjelmaa blokkaamaan vaan pitäis piilottaa yksittäiset julkaisut tai sitten koko kaveri. No jospa nuo rauhottuis pikkuhiljaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kiitoksia paljon. Riitti kun kirjoitti tonne ohjelmaan "vastasi kysymykseen" niin johan katos noi turhat paskat. Kätevän olonen ohjelma.

Onhan siellä ihan rasti ruutuun tyyppinenkin ratkaisu noille Facebook kysymyksille. Toimii sitten englannin kielisillekin kysymyksille. Kätevä ohjelma, kiitos, saa kaikkea muutakin paskaa piiloon. Pian tuolta voikin vissiin lähinnä käydä kattomassa oman statuksen...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Itselläni on käytössä F.B. Purity niminen lisäosa selaimessa, jolla saa piilotettua turhan tauhkan Facebookin etusivulta.

Tänk juu veri nais! Toimii ja on tarpeellinen. Nyt ei tosin enää tiedä, laittaako puolitutut kaverit leivällensä ensin kinkun vai juuston.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös