Facebook

  • 994 975
  • 3 109

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Minuakaan tämä uudistus ei miellytä yhtään. Entinen oli juuri täydellinen minunlaiselleni käyttäjälle. Facebookissa ei kiinnosta mikään muu kuin kavereiden tilapäivitykset. Entisessä pystyi valitsemaan, että vain ne näkyy. Nyt etusivu on täynnä farmvilleä, mafia warsia ja päivän aforismi sontaa. Tilapäivitykset uppoaa sekaan. Jos joku tietää, miten uudessa saa vain tilapäivitykset näkymään kertokoon sen myös tälle idiootille.
 

J.Petke

Jäsen
Jos pitäisi saada dislike-nappi facebookkiin niin käyttöä olisi myös evvk-napille. Sitä voisi sitten aina painaa esimerkiksi kun jotkut innokkaat äidit lässyttävät pelkästään vauvoistaan.

"Tänään Eeva-Liisalla oli vatsa kipeänä ja nuhainen nenä"

"Petke says EVVK"
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mielenkiintoista ettei tämä uusi päivitys koske kaikkia. Itselläni malli on edelleen sama vanha paska. Twitter kutsuu.. Tai sitten uusi elämä ilman kurjia yhteisöjä.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Jos pitäisi saada dislike-nappi facebookkiin niin käyttöä olisi myös evvk-napille. Sitä voisi sitten aina painaa esimerkiksi kun jotkut innokkaat äidit lässyttävät pelkästään vauvoistaan.

"Tänään Eeva-Liisalla oli vatsa kipeänä ja nuhainen nenä"

"Petke says EVVK"

Sama! En tiedä onko äitinä oleminen niin tylsää, että parhaillaan on tainnut tulla 8h työpäivän aikana 6 päivitystä. Tosin 3 ensimmäistä tuli heti tunnin sisällä. Kyllä jotkut jaksaa aika tarkkaan vieläkin kertoa lähes koko päivän ohjelmansa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Millähän perusteella toi uusi naamis tulee käyttöön? Itselläni on vanha versio ja avovaimolla uusi versio.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos pitäisi saada dislike-nappi facebookkiin niin käyttöä olisi myös evvk-napille. Sitä voisi sitten aina painaa esimerkiksi kun jotkut innokkaat äidit lässyttävät pelkästään vauvoistaan.

"Tänään Eeva-Liisalla oli vatsa kipeänä ja nuhainen nenä"

"Petke says EVVK"

No voithan sä kommentoida tuon siihen alle jos siltä tuntuu. Vai eikö rohkeus riitä kuin siitä täällä narisemiseen?
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
Eilen muuttui etusivu uudeksi ja sen jälkeen en ole jaksanut edes kirjautua sisään. Niin sekavalta se näytti ja jotain lauantain tilapäivityksiä oli ensimmäisenä näkyvillä. Pitää yrittää pärjätä vähän aikaa ilman niin josko koko roskaan sitten pienen tauon jälkeen jaksaisi paneutua. Nyt ei nappaa paskan vertaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei riitä, enkä halua pahoittaa toisen iloista mieltä. Piilotellut olen noita ihmisiä kenen jutut ei kiinnosta.

Niinpä, painottaisin tuota mainitsemaasi toisen iloista mieltä joten ei kai se nyt ihan niin kamalaa ole jos toinen haluaa jakaa tällaisen tiedon kavereilleen. Ei sillä että tuollainen status-päivitys itseänikään kauheasti kiinnostaisi mutta en nyt oikein osaa nähdä siinä mitään suurempaa haittaakaan.
 
On kyllä niin puhdasta kuraa toi uusi ulkoasu ettei mitään järkeä! Miten on mahdollista, että aina nuo uudistukset vie tuota palvelua vain huonompaan suuntaan käytettävyyden kannalta. Kaikki päivitykset tungettu yhteen feediin ja kiinnostaa kiviäkin etsiä sieltä välistä status updateja, jotka ovat kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin aikajärjestyksessä. Toinen mikä hajottaa on se, että Pages setit eivät ole enää omassa valikossa kuten aiemmin. Itse ainakin tykkäsin, kun status updatet ja pages setit olivat omissa valikoissaan, jolloin päivitysten seuraaminen oli huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olenko tyhmä vai onks toi paikalla olevien kavereiden kanssa chattaily vaikeaa? Tuntuu että toi keskustelu ikkuna hässäkkä ei aukea koskaan ja mistä sen edes saa avattua?

Välillä se vaan ilmestyy vaikka ei juttele kenellekkää ja plaa plaa.

Tuntuu niin sekavalta näin aluksi ainakin. Olen siis ollut ääspookissa 4 päivää.


Edit; Eiku näköjään vain jumitti koko FB. Nyt osaan.
 
Viimeksi muokattu:

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt päivittyi itselläkin tuo facebook. Ei tää kyllä olekkaan niin perseestä, mitä täällä on peloteltu, ihan ok tää nyt on. Vaikka oli se vanha parempi, mutta kaippa tähänkin nopeasti tottuu.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Pystyykös tuossa uudessa nyt poistamaan itse kaveripyynnön jos on laittanut eikä vastausta kuulu. Vanhassahan tuon pystyi tekemään siitä näytä kaverit ja ruksi pois.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyykös tuossa uudessa nyt poistamaan itse kaveripyynnön jos on laittanut eikä vastausta kuulu. Vanhassahan tuon pystyi tekemään siitä näytä kaverit ja ruksi pois.

Kaveripyynnöissä on kuulemma ollut jotain häikkää. Itse en ole tähän törmännyt, mutta pari kaveriani on sanonut, että he näkevät kyllä kaveripyynnön tulleen, mutta eivät näe kuka sen on lähettänyt, eikä siihen pysty vastaamaan

Tämä ei kyllä millään lailla vastannut kysymykseesi.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Ei tuo uusi ulkoasu, niin huono ole. Mutta varmasti "ruuhka aikaan" on taas entistä enemmän jumissa.

Aino asia mikä tuossa ärsyttää, on tuo kun kaikki kavereiden jutut tulevat etusivulle. Ei kiinnosta mafia warsit tai muutkaan turhat sovellukset. Edellisessä versiossa sain asetuksia vaihtamalla näkyviin etusivulla vain ne kiinnostavimmat. Eikö oikeasti nykyisessä versiossa ole sellasta asetusvalikkoa missään? Itse en ole löytäny.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Aino asia mikä tuossa ärsyttää, on tuo kun kaikki kavereiden jutut tulevat etusivulle. Ei kiinnosta mafia warsit tai muutkaan turhat sovellukset. Edellisessä versiossa sain asetuksia vaihtamalla näkyviin etusivulla vain ne kiinnostavimmat. Eikö oikeasti nykyisessä versiossa ole sellasta asetusvalikkoa missään? Itse en ole löytäny.

Itse piilotan sovellukset seuraavalla tavalla: Joku tuttu on tehnyt LiibaLaaba-testin ja siitä tulee mainos etusivulleni. Painan rastia siinä testin "laatikon" oikeassa yläkulmassa. Tulee valikko jossa kysytään mitä haluaa piilottaa. Valitsee sen jossa tarjotaan sovellusta. Siinä on muistaakseni myös vaihtoehtona piilottaa kaveri kokonaan.

EDIT: Tarkastin asian, siis siinä yläkulmassa ei ole rastia, vaan selvästi lukee piilota.
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaveripyynnöissä on kuulemma ollut jotain häikkää. Itse en ole tähän törmännyt, mutta pari kaveriani on sanonut, että he näkevät kyllä kaveripyynnön tulleen, mutta eivät näe kuka sen on lähettänyt, eikä siihen pysty vastaamaan

Tämä ei kyllä millään lailla vastannut kysymykseesi.

Henk.koht olen saanut kaksi kaveripyyntöä täysin tuntemattomilta ihmisiltä, (ihan suomalaisia) ja kun olen heiltä sitten kysellyt että tunnetaanko, niin sanoneet vaan etteivät ole mulle mitään pyyntöä ikinä laittaneetkaan. Samoin olen myös omalta listaltani löytänyt pari tyyppiä joidenka pyyntöä en ole ikinä saanut saati hyväksynyt. Kummaa touhua...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kaveripyynnöissä on kuulemma ollut jotain häikkää. Itse en ole tähän törmännyt, mutta pari kaveriani on sanonut, että he näkevät kyllä kaveripyynnön tulleen, mutta eivät näe kuka sen on lähettänyt, eikä siihen pysty vastaamaan

Jotain erikoista on. Martti Servolle olen pistänyt kaveripyynnön, siellä näkyy oleva jotta kaveripyyntö odottaa vahvistamista mutta Martin kirjoitukset näkyy minun seinällä, siitäkin huolimatta ettei Marttia näy kaverilistallani.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotain erikoista on. Martti Servolle olen pistänyt kaveripyynnön, siellä näkyy oleva jotta kaveripyyntö odottaa vahvistamista mutta Martin kirjoitukset näkyy minun seinällä, siitäkin huolimatta ettei Marttia näy kaverilistallani.

Oletko Martti Servon fani Naamakirjassa? Jos olet, niin fanisivun ylläpitäjän tekemät fanisivun kirjoitukset näkyvät myös sinun seinälläsi.
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
Jotain erikoista on. Martti Servolle olen pistänyt kaveripyynnön, siellä näkyy oleva jotta kaveripyyntö odottaa vahvistamista mutta Martin kirjoitukset näkyy minun seinällä, siitäkin huolimatta ettei Marttia näy kaverilistallani.

Itselläni on käynyt niin, että olen lähettänyt kaveripyynnön Heikki Paasoselle ja eräälle muusikolle. Molemmilta näkyy ryhmiin liittymisiä ja ilmoituksia kenen kavereiksi ovat ryhtyneet. Tilapäivityksiä en ole nähnyt (ehkä eivät päivittele tilaa kovinkaan usein), mutta liekkö tuo ihan normaalia että noita ilmoituksia silti tulee vaikka kaveripyyntöä ei ole hyväksytty sieltä päästä?
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Joskus nuo kaveripyynnöt ei mene yksinkertaisesti perille asti ja siksi näkee noita päivityksiä jostakin syystä. Siksi on hyvä joskus uusia noita pyyntöjä, mutta nyt en löydä enää keinoa millä pyynnön voi peruuttaa.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Joskus nuo kaveripyynnöt ei mene yksinkertaisesti perille asti ja siksi näkee noita päivityksiä jostakin syystä. Siksi on hyvä joskus uusia noita pyyntöjä, mutta nyt en löydä enää keinoa millä pyynnön voi peruuttaa.

Itseäni lainaten. Uudessa versiossa kaveripyyntöä ei voi peruuttaa, jos jostakin syystä pyyntöön ei reagoida niin ainoa keino on laittaa viestiä kys.käyttäjälle ja kysyä mikä mättää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös