Facebook

  • 995 052
  • 3 109

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Löytyi myös moinen sovellus asetuksistani. Poistettu on. Katsotaan mitä käy.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jaahas, tämä "Annettaan ilmainen Dellin kannettava kotiin. Ei postikuluja" tms ryhmä olikin siis huijaus. Itsekin meinasin liittyä ryhmään kunnes huomasin että "kannettavan saamiseksi" olisi tullut kopioida joku koodinpätkä ja muuta vastaavaa, joten päätin jättää liittymättä.

Kerrotko jonkun, joka yllättyi siitä ettei facebookissa jaetakaan kymmeniä tuhansia ilmaisia läppäreitä? Itsellekin tuli muutaman kerran pyyntö liittyä tuohon, mutta jätinpä väliin. En nimittäin uskonut Dellin läppärin löytävän minun kotiovelleni tuolla tavalla.

Itselläni kävi joskus niin, että tiesin että minulla oli 108 fb-kaveria, mutta kun katsoin sivuani, siellä lukikin että 107 kaveria. Aloin oitis selaamaan kaverilistaani ja pohtimaan että kuka on kaverilistaltaan ottanut minut pois. Tulin lopulta siihen tulokseen etten millään keksinyt kuka se olisi ollut. Tästä muutaman minuutin kuluttua kävin uudestaan sivullani ja sitten siellä lukikin se oikea määrä eli 108 kaveria, ilman että välissä kukaan oli lähettänyt kaveripyyntöä tai hyväksynyt kaveripyyntöäni...

Sama homma on käynyt minulle useasti. Joskus on käynyt niinkin, että listallani on normaalia enemmän kavereita (276 kaveria) ilman, että olisin hyväksynyt kenenkään kaveripyyntöä tai joku hyväksynyt minun kaveripyyntöä.
Lähiaikoina ei muuten ole juurikaan ollut valittamista Facebookin toiminnasta. Tosin lopetin FarmVillen, CafeWorldin ja RollerCoaster-pelien pelaamisen. Ne hidastivat tai jumittivat käyttöä aivan helvetisti.
Nyt pelaan vain Airline manageria. Ei ole mitään ylimääräistä mukahienoa grafiikkaa, vaan hyvin simppeli, mutta koukuttava peli.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tämmönen ohje oli erään kaverin tilapivityksessä. Ainakin tuo kyseinen sovellus oli mulle ilmestynyt ja sen poistin. Saa nähdä auttoiko.


HUOMIO!! Onko facebookkisi toiminut hitaasti viime aikoina? Mene "Asetuksiin" ja valitse "Sovellusasetukset", ota alasvetolaatikosta kohta "Lisätty profiiliin". Jos siellä näkyy "NIMETÖN SOVELLUS" TUHOA se!!! Se on sisäinen spybot. Välitä viestiä eteenpäin, kiitos!!

Ei mulla muuta.

Tämän mukaan
tuo nimetön sovellus on harmiton.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

Tämän mukaan
tuo nimetön sovellus on harmiton.
Totta kyllä, mutta ainakin itsellä tuon poistaminen vaikutti nopeuteen. Toki vasta tunnin verran testaillut, eli katsotaan miten etenee.

Tuo hidasteluhan johtuu facebookin purkkakoodista, ja jumittaa erityisesti Firefoxia (IE:llä toimii yleensä paremmin). Ei sinänsä olisi mikään mahdottomuus, että esim Boxes -tabi saattaisi jumittaa facebookkia enemmänkin.
 
Piilottaako FB muilla itsestään joidenkin statuspäivityksiä?

Huomasin äsken, että parin läheisen uudet statukset eivät näy live feedissä ollenkaan. Mitähän kautta niitä statuksia saa taas esille?
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Noh, FB sekoilee jälleen. Mitkäät sovellusten poistaminen ei auta kun jotkut käyttäjätilit ovat menneet "rikki".
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Tuo hidasteluhan johtuu facebookin purkkakoodista, ja jumittaa erityisesti Firefoxia (IE:llä toimii yleensä paremmin).

Minä vaihdoin selainta ajat sitten tästä syytä. Chromella toimii ihan hyvin.

NK
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Millähän perusteella toi FB ehdottelee noita kavereita tuolla, kun itselleni se ehdotteli Jennifer Love Hewittiä kaveriks, ei yhtään yhteistä ystävää kyllä ollut niin en laittanut ystävyyspyyntöä. Oon jotain sen leffoja nähnyt kyllä, mutta tuskin sen perusteella kuitenkaan kavereita ollaan.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Millähän perusteella toi FB ehdottelee noita kavereita tuolla, kun itselleni se ehdotteli Jennifer Love Hewittiä kaveriks, ei yhtään yhteistä ystävää kyllä ollut niin en laittanut ystävyyspyyntöä. Oon jotain sen leffoja nähnyt kyllä, mutta tuskin sen perusteella kuitenkaan kavereita ollaan.
Ettei kyseessä ollut vain kyseisen henkilön fanisivu tai joku ryhmä? Itselleni tuon tyyppiset ehdotukset tulevat silloin, kun joku kaveri on ruvennut jonkun faniksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kenelläkään muulla tökkinyt sovellus Facebook iPhonelle viimeaikoina? Ollut sen verran katkeraa ja kitkerää toimintaa, että alkaa ottamaan virallisesti kupoliin.

Niin siis, mistä apu, kun sovellus tökkii ja pahasti?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ettei kyseessä ollut vain kyseisen henkilön fanisivu tai joku ryhmä? Itselleni tuon tyyppiset ehdotukset tulevat silloin, kun joku kaveri on ruvennut jonkun faniksi.

Ei ollut, että ryhdy faniksi vaan pyydä ystäväksi teksti siinä alla, sen takia sitä ihmettelinkin.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Ei ollut, että ryhdy faniksi vaan pyydä ystäväksi teksti siinä alla, sen takia sitä ihmettelinkin.
Mulla pukkaa samalla tavalla Anna Eira Margarida Abreuta kaveriksi. Harmi vaan, että kyseisen neidon profiili on yksityinen, niin ei pääse kyyläämään sen enempää. Ilmeisesti meillä sitten on yksi tai useampi yhteinen kaveri.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Onko oman seinän tyhjentämiseen jotain nopeampaa tapaa kuin yksitellen poistaa kaikki merkinnät?
 

Snagari

Jäsen
Kenelläkään muulla tökkinyt sovellus Facebook iPhonelle viimeaikoina? Ollut sen verran katkeraa ja kitkerää toimintaa, että alkaa ottamaan virallisesti kupoliin.

Niin siis, mistä apu, kun sovellus tökkii ja pahasti?

Mulla loppui tollanen tökkiminen, kun päivitin sovelluksen. Luultavasti sulla se on jo päivitettynä, koska päivityksen päiväys oli 20. joulukuuta. Mutta jos et ole päivittänyt vielä niin suosittelen koittamaan ainakin sitä.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kenelläkään muulla tökkinyt sovellus Facebook iPhonelle viimeaikoina? Ollut sen verran katkeraa ja kitkerää toimintaa, että alkaa ottamaan virallisesti kupoliin.

Niin siis, mistä apu, kun sovellus tökkii ja pahasti?
Mulla on kyllä toiminut koko ajan hyvin.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Onko fb muilla sattunut poistamaan ystäviä listalta itsekseen?
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Onko fb muilla sattunut poistamaan ystäviä listalta itsekseen?

Onhan noita"outoja" poistumisia muutamia ollut mutta sen verran kaukausia kavereita ettei ole kehdannnut kysellä ovatko poistaneet tarkoituksella ,mutta vähän tuntuu ettei kaikki ole itse poistaneet.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko fb muilla sattunut poistamaan ystäviä listalta itsekseen?

En usko tuon olevan mahdollista. Todennäköisesti ystäväsi on poistanut sinut.
 

Puster

Jäsen
Onko fb muilla sattunut poistamaan ystäviä listalta itsekseen?
On sattunut muutamaan kertaan. Molemmilla kerroilla kavereiden koko profiili oli kadonnut mutta muutaman päivän kuluttua kaikki oli taas normaalisti. Kuvat, kommentit yms olivat kuten ennen poistoa.

Ja profiilit olivat siis poistuneet kokonaan eikä vain minun näkyvistäni.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Kenelläkään muulla tökkinyt sovellus Facebook iPhonelle viimeaikoina? Ollut sen verran katkeraa ja kitkerää toimintaa, että alkaa ottamaan virallisesti kupoliin.

Niin siis, mistä apu, kun sovellus tökkii ja pahasti?

Omalla iPhonella tuo Facebookin chat on ollut lähinnä läppä viimeiset 3kuukautta: Kyllä sillä viestin pystyy lähettämään, mutta kaverin viestiä ei tule näkyviin.

Viime aikoina iPhone on mielestäni turhan kauan lataillut tilapäivityksiä, vaikka niitä tilamuutoksia olisi huikeasti jopa kaksi ja välillä, kun se niitä lähtee lataamaan, niin keksii ilmoittaa, että ei ole yhteyttä verkkoon, vaikkakin ylhäällä nätisti komeilee "3G".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En usko tuon olevan mahdollista. Todennäköisesti ystäväsi on poistanut sinut.


Niin, tai sitten kaveri on hetkellisesti poistunut kokonaan Facebookista. Kuvat, kommentit ja muut jututhan palautuvat sitten kun sinne Facebookiin liittyy takaisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miten luodaan sellainen ryhmä, minkä tilapäivitystä pystyy samalla tavalla päivittämään kuin oman profiilin tilapäivitystä?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Onko fb muilla sattunut poistamaan ystäviä listalta itsekseen?
Vaimolla poisti yhden läheisen ihmisen ja siinä oli sitten helppoa kysyä että mitä oikein oli tapahtunut, oliko tämä suuttunut jostain. Lopputulos oli että hän ei ollut poistanut vaimoani eikä vaimo häntä joten yhteistuumin totesivat facebookin tehneen sen ihan itse. Vahvaa itsetekemistä siis.

Eli et ole ainoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös