Lynx canadensis
Jäsen
Hassunhauska juttu tämäkin. Hihi. En tiedä mikä tässä edes ottaa aivoon, ehkä se että ylipäätään aivottomia ihmisiä on vaikea sietää saati ymmärtää.
Itselleni on joku "Laura Lehman" lähettänyt kaveripyynnön ja sen hyväksyin kun luulin sen olevan joku vanha tuttu uudella sukunimella. Noh, rupesin tutkimaan hänen kavereitaan ja ketään tuttua siellä ei ollut. Lisäksi hänen seinällään muutama muukin tyyppi kyseli, että "kukas sitä ollaan". Onkohan tämä joku uusi keino onkia tietoja selville tai harjoittaa jotain muuta vilunkipeliä? Onko kenellekään muulle sattunut samoin?
Noh , jos kavereita on monta sataa niin eiköhän sinne joku tuntematon mene joukon jatkona. Olishan se hyvä jos jotain viestiä laittas että miksi on lisännyt, jotkuhan lisäilee siitä syystä jos on samansuuntaisia kiinnostuksen aiheita jne. ja voihan aina tutustua uusiin tyyppeihin, ei kaikkia aina tarvii tuntea etukäteen.
Tämä henkilö poistaa seinältään kaikki kommentit ja yhtään mitään tietoa hänestä ei siellä ole. Eli nimi on ainoa mikä hänestä selviää. Ei tuo voi olla kukaan oikea ihminen.
Itselleni on joku "Laura Lehman" lähettänyt kaveripyynnön ja sen hyväksyin kun luulin sen olevan joku vanha tuttu uudella sukunimella. Noh, rupesin tutkimaan hänen kavereitaan ja ketään tuttua siellä ei ollut. Lisäksi hänen seinällään muutama muukin tyyppi kyseli, että "kukas sitä ollaan". Onkohan tämä joku uusi keino onkia tietoja selville tai harjoittaa jotain muuta vilunkipeliä? Onko kenellekään muulle sattunut samoin?
Olen ollut Facebookissa viime keväästä, enkä ole perehtynyt sen tarkemmin nippelitietoihin mitä kaikkiin asetuksiin tulee - sen tiedän että kuka tahansa ei pääse tietoihini ym.
Minulla on siellä sekä suomalaisia että ulkolaisia ystävia, ehkä suhteessa 65% - 35%. Kysymys kuuluu miten voin tehdä esim. tilapäivitykseni englanniksi ja lähettää sen vain ulkomaan ystäville? Suomenkieliset päivitykset voisivat edelleen näkyä kaikille.
Aikaa tuohon tietysti menee jos kavereita on monia satoja..
Kauheesti tuo feispuuk pätkii taas vaihteeksi. Tällä hetkellä on suurin ongelma uloskirjautuminen. Ei vaan onnistu muuten kuin sammuttamalla nettiyhteys. On se ny kumma.
Koko sivu tuntuu olevan taas jumissa kuin puusta pudonnut laiskiainen pääsiäisenä. Chat ei toimi ja uloskirjautumisesta nyt ei kannata edes haaveilla. Ihmeellisen kummallista miten tämä on aina ihan jumissa, ja silti pitää käyttää.
Jees, nyt ei sitten koko sivu tunnu aukeavan. Muilla sama ongelma vai onko vika allekirjoittaneessa?
Itselläni sama homma, eli mitä luultavimmin sekoilua ilmassa.Tänään huomasin, että kaveria ei ole mun kavereissa, mutta minä olen hänen kavereissa. Siis mitä vit... ? Onko tämä FB:n sekoilua, vai mitä?
Tutustuin taanoin erääseen kaveriin. Päätimme olla facebook kaverit, ok. 3 päivää olimme. Tänään huomasin, että kaveria ei ole mun kavereissa, mutta minä olen hänen kavereissa. Siis mitä vit... ? Onko tämä FB:n sekoilua, vai mitä?
Tästä muutaman minuutin kuluttua kävin uudestaan sivullani ja sitten siellä lukikin se oikea määrä eli 108 kaveria, ilman että välissä kukaan oli lähettänyt kaveripyyntöä tai hyväksynyt kaveripyyntöäni...
Voi olla ihan FB:n sekoilusta kyse, mutta myös siitä, että joku kavereistasi on hetkellisesti poistunut koko Facebookista, mutta päättänytkin sitten palata takaisin. Ja jos palaa takaisin FB:hen, niin silloin ei tarvitse pyytää uudestaan kaveriksi.
Joo saman bongasin ja sen jälkeen ei ole jumittanut. Ootellaan ja kahtellaan miten toimii.Tämmönen ohje oli erään kaverin tilapivityksessä. Ainakin tuo kyseinen sovellus oli mulle ilmestynyt ja sen poistin. Saa nähdä auttoiko.
HUOMIO!! Onko facebookkisi toiminut hitaasti viime aikoina? Mene "Asetuksiin" ja valitse "Sovellusasetukset", ota alasvetolaatikosta kohta "Lisätty profiiliin". Jos siellä näkyy "NIMETÖN SOVELLUS" TUHOA se!!! Se on sisäinen spybot. Välitä viestiä eteenpäin, kiitos!!
Ei mulla muuta.