Facebook

  • 994 730
  • 3 109

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Ja taas olisi tumpelolla kysyttävää.
Olen pitänyt profiiliani "piilossa". Nyt on alkanut tulla silti kutsuja tutuilta ja puolitutuilta, eli ilmeisesti nimi kumminkin näkyy kavereiden kaverilistoilla ja sitä kautta saa yhteyden. Saako sitä sieltäkin pois? Eihän niitä kutsuja tarvitse hyväksyä mutta helpottaisi elämää.


En usko että profiilia saa piilotettua muiden kaverilistoilta. Jostain syystä on tuon kaveriksi lisäys painikkeen asetuksiakin muutettu niin, että siinä on enään vaihtoehdot "everyone" ja "friends of friends". Ennen kutsuista pääsi piilottamalla kokonaan tuon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt minun Facebook-kaverini sekosivat lopullisesti. Melkein jokaisella jokin väri omassa tilapäivityksessään. Mikäs tämä homma nyt sitten on?
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse kirjoitin "paskanruskea". Ei mitään käsitystä mistä kysymys.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kun kenelläkään ei lue tilapäivityksessään tuota tietoa, että se väri on rintaliivien väri niin miten tuo värihomma sitten pystyy kiertämään tuolla?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Veikkaisin alushousujen väriä tai sitten miespuoliset ystäväni ovat alkaneet käyttämään rintaliivejä...

Edit: Hep! Komento takas.. Ovat miehet saaneet kommentteja tyyliin, että ei sustakaan olis uskonu, että käytät jne jne...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kun kenelläkään ei lue tilapäivityksessään tuota tietoa, että se väri on rintaliivien väri niin miten tuo värihomma sitten pystyy kiertämään tuolla?
Meidän emännälle ainakin tuli ihan keskusteluissa tuollainen ehdotus, ei tosin jaksanut päivittää mitään...
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
- VASTAISKU! Eilinen naisten pelleily, jossa he lähettelivät chatissa salaviestejä meitä miehiä härnätäkseen ja kehoittivat kirjoittamaan statukseensa rintaliivien värin, jotta saisivat ihmetyksemme. Me teemme näin. Mittaa ranteesi ympärysmitta ja laita senttimetrit statukseesi jotta naisväki saa myös ihmeteltävää. Lähetä tämä viesti kaikille miespuolisille kavereillesi chatissa ja laitetaan naisten ajatusmaailmaan myös vipinää

Tämmönen tuli nyt chattiin.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei näkynyt senttilukuja vielä kavereilta, mutta itse heitin 21cm täkyksi.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat kun liittyvät faneiksi ryhmiin Dislike Button™ is Ready for Use! Download Now! tai Know who is viewing your profile 24/7 tms.
Molemissa annetaan ohjeeksi kutsua siihen kaikki ystävät ja sen jälkeen se toimii...

Haloo?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat kun liittyvät faneiksi ryhmiin Dislike Button™ is Ready for Use! Download Now! tai Know who is viewing your profile 24/7 tms.
Molemissa annetaan ohjeeksi kutsua siihen kaikki ystävät ja sen jälkeen se toimii...

Haloo?

Eihän noita kukaan lue loppuun asti.
Niihin vaan liitytään tai sitten ei. Haloo.

Mitä tehtiin ennenkuin oli jatkoaika ja facebook?

edit: pointti oli siis se, että kaikille facebook ei ole fiksuuden tai ylipäätään minkään mittari.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
edit: pointti oli siis se, että kaikille facebook ei ole fiksuuden tai ylipäätään minkään mittari.

Onhan siellä nyt ihan päättömiä juttuja, mutta myös vastapainoksi ihan hauskoja systeemejä. Päiviteltyä facebookia tulee ehkä liiankin tiuhaan, mutta toisaalta, mitä väliä, sinne mahtuu.

Pääsääntöisesti facebook on toiminut yhteydenpidon mahdollisuutena esim. vanhoihin koulukavereihin, joidenkin kavereideni kohdalla jopa facebook on saattanut säästää puhelinlaskussa tai jotain. Joidenkin kanssa pystyy taas muuten vaan aukomaan tuttavallisesti päätä, kuten ennenkin.

Elämä on.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti ovat kun liittyvät faneiksi ryhmiin Dislike Button™ is Ready for Use! Download Now! tai Know who is viewing your profile 24/7 tms.
Molemissa annetaan ohjeeksi kutsua siihen kaikki ystävät ja sen jälkeen se toimii...

Haloo?

Tarviiko kaikki ottaa aina niin vakavasti? Itse liityn joihinkin ryhmiin, kuten juuri tuohon mainitsemaasi dislike button-ryhmään ihan huvin vuoksi.

Sitä paitsi minulle ilmestyi jokin en tykkää-toiminto käyttööni, tosin se on nyt hävinnyt. Se ei ollut Facebookin itsensä lisäämä toiminto vaan joku oli kaiketi väsännyt sen lisäosaksi Firefoxiin ainakin. Tuo dislike-juttu taas ei varmaankaan näy muille ihmisille, mikäli niille ei ole lisättynä samaa toimintoa. Siksikin pitäisi olla sitten kaikilla Facebook-kavereilla tuo käytössä, että sen saisi toimimaan halutulla tavalla.

ps. Facebook voisi oikeasti lisätä tuon en tykkää-toiminnonkin tuonne.
 

passenger

Jäsen
Mistä ihmeestä minulle ilmestyy noita applicationeita listalle, vaikka en ole sellaisia hyväksynyt?? Happy Pets, Happy Aquarium ja Happy Island ovat jatkuvasti tuolla listallani vaikka niitä sieltä usein poistan.. Lisäksi tässä taannoin oli joku ihme fantasiapeli ilmestynyt listalleni vaikken takuulla ole sellaistakaan hyväksynyt. Ihmettelen suuresti!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä ihmeestä minulle ilmestyy noita applicationeita listalle, vaikka en ole sellaisia hyväksynyt?? Happy Pets, Happy Aquarium ja Happy Island ovat jatkuvasti tuolla listallani vaikka niitä sieltä usein poistan.

Täsmälleen sama homma täällä. Kiinnostaisi tosiaan tietää, että miksi noita mainittuja sovelluksia listalleni ilmestyy, eikä niiden poistaminenkaan auta, koska ne kyllä ilmestyvät sinne uudelleen. Jaa, taidankin mennä bookiin katsomaan, että mitäs sieltä tällä kertaa löytyy.

*edit*

Tällä kertaa oli vain yksi, nimeltään Happy Island (dev), mikä lienee. Poistin sen taas kerran, mutta eiköhän se sieltä taas ilmesty takaisin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tällä kertaa oli vain yksi, nimeltään Happy Island (dev), mikä lienee. Poistin sen taas kerran, mutta eiköhän se sieltä taas ilmesty takaisin.

Mulla oli sama homma loppuvuodesta. Kun tutkit avattuasi sen sivun tarkemmin sitä ilmoitusta, niin löydät kohdan estä tämä sovellus tjsp. Siitä löytyi apu ainakin mulle ja enää niitä ei tule. Saman jouduin tekemään todella monelle, siis todella monelle eri testille, jotka jatkuvasti ilmestyivät ilmoituksiin.
 

dimmu

Jäsen
Jaaha, taas on naisilla joku uusi villitys facebookissa. Ainakin minun kavereistani monella naispuoleisella lukee statuspäivityksessä joku luku esim. 92 tai 03 tai 74 jne. Mikähän nyt tässä on takana?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämmöinen tuli naispuoliselta tutulta. Kaarlon sanoin WTF ?

"Valitan, että täytyi lähettää tämä viesti.
Koska Facebook on vastikään tullut erittäin suosituksi, on tullut monia valituksia, että Facebook on tullut hitaaksi.
Raportti näyttää, että syynä on se, että Facebookissa on monia ei-aktiivisia jäseniä ja toiseksi, paljon uusia Facebook-jäseniä.

Haluamme lähettää tämän viestin nähdäksemme, onko jäsenemme aktiivisia vai ei.
Jos sinä olet aktiviinen, voitko lähettää tämän viestin vähintään 15 käyttäjälle. Käytä "Kopioi - Leikkaa ja Liimaa" näyttääksesi, että olet edelleen aktiivinen. Ne, jotka eivät lähetä tätä viestiä 2 viikon sisään, tulevat poistetuksi saadaksemme lisää tilaa.

Lähetä tämä viesti ystävillesi näyttääksesi minulle, että olet edelleen aktiivinen, etkä halua tulla poistetuksi.

Facebookin perustaja,
Mark Zuckerberg "
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämmöinen tuli naispuoliselta tutulta. Kaarlon sanoin WTF ?

Tämä samainen (samaa tarkoittava) viesti on kiertänyt siellä varmaan siitä saakka kun minä olen Facebookissa ollut. Ei siis aiheuta toimenpiteitä, joku pila tms.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
Jos kirjoitan jonkun seinälle miksi se näkyy tuossa etusivulla kaikille? Eli mistä saan tämän pois? En halua että kaikki näkee mitä muiden seinille kirjoittelen..
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Jos kirjoitan jonkun seinälle miksi se näkyy tuossa etusivulla kaikille? Eli mistä saan tämän pois? En halua että kaikki näkee mitä muiden seinille kirjoittelen..

Eikös se näy vain siinä tapauksessa, että on sekä kirjoittajan että viestin saajan kaveri?

Sitä en tiedä mistä muutetaan, sillä taitaa olla lähinnä siitä kolmannesta osapuolesta haluaako nähdä sinun tai toisen osapuolen tekemisiä etusivullaan. Näitähän pystyy muuttamaan "older post" -namiskan vieressä olevan "edit options" -linkin kautta.

Kannattaa käyttää privaa, jos ei halua muiden näkevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös