Facebook

  • 995 315
  • 3 109

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hermo menee välillä tuon **skan kanssa. Tänään en ole päässyt Inboxiin vaikka näen että siellä olisi viestejä lukematta. Näin ne kyllä sähköposti-ilmoituksesta mutta mieluusti kuittaisin luetuksi. Samoja ongelmia ollut ennenkin, ei hajuakaan mistä johtuu.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hermo menee välillä tuon **skan kanssa. Tänään en ole päässyt Inboxiin vaikka näen että siellä olisi viestejä lukematta. Näin ne kyllä sähköposti-ilmoituksesta mutta mieluusti kuittaisin luetuksi. Samoja ongelmia ollut ennenkin, ei hajuakaan mistä johtuu.
Ehkä ihan paska vastaus, mutta joskus tuntuu että Firefoxin kautta ei toimi yhtään. Kun taas Explorerin kautta toimii hyvin.
 

passenger

Jäsen
Ehkä ihan paska vastaus, mutta joskus tuntuu että Firefoxin kautta ei toimi yhtään. Kun taas Explorerin kautta toimii hyvin.

Tää taitaa olla varmaan ihan tuurijuttu miten toimii. Käytän Firefoxia ja ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään ongelmia facebookin toiminnassa. Chatti ei toiminut kunnolla alkusyksystä, mutta muuten on pelittänyt reilut pari vuotta ilman mitään isompia ongelmia. Toiset sanovat että on jatkuvasti jotain ongelmaa eikä pääse aina edes omalle sivulle.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehkä ihan paska vastaus, mutta joskus tuntuu että Firefoxin kautta ei toimi yhtään. Kun taas Explorerin kautta toimii hyvin.

Jäi sanomatta että kokeilin molempia selaimia. Mutta nyt omalla koneella pelittää taas mainiosti, molemmilla, eli taisi olla vain perusjumitusta FB:lta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuotas noin, kollegasta (vähän kypsempi nainen) on tehty FB-profiili, josta ko. henkilö sai itse tietää eilen vähän mutkan kautta. Hieman oli osittain huvittunut, osittain vittuuntunut, tilanteesta. Mitenhän tällaisessa tilanteessa kannattaisi edetä? Itse nyt rajasin vaihtoehdot yhteydenotosta ylläpitoon/poliisiin välimaastoon.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puuttuuko muiltakin "Notifications" ja "Chat" omilta paikoiltaan ruudun alalaidasta?

Firefoxilla mennään ja olen pariin otteeseen kirjautunut uloskin, mutta em. tiedot loistavat poissaolollaan.

En tykkää...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puuttuuko muiltakin "Notifications" ja "Chat" omilta paikoiltaan ruudun alalaidasta?
Aina silloin tällöin, kyllä. Plus kaikenlaista muuta pikkuvikaa. Sellaista vikaa ei olekaan, mikä ei olisi Facebookissa esiintynyt. Koskee sekä Firefoxia että IE:tä. Omien kokemusteni mukaan häiriö on yleensä FB:n päässä. Paska mikä paska.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Puuttuuko muiltakin "Notifications" ja "Chat" omilta paikoiltaan ruudun alalaidasta?

Firefoxilla mennään ja olen pariin otteeseen kirjautunut uloskin, mutta em. tiedot loistavat poissaolollaan.

En tykkää...

Mulla noi puuttuvat etusivulta, mutta sitten jos menee vaikkapa sinne 'Kaverit' -osioon tai postilaatikkoon, niin ilmestyvät taas näkyviin. Niin ja Firefox myös täällä käytössä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla noi puuttuvat etusivulta, mutta sitten jos menee vaikkapa sinne 'Kaverit' -osioon tai postilaatikkoon, niin ilmestyvät taas näkyviin. Niin ja Firefox myös täällä käytössä.

Kappas, perkele... Kiitoksia vinkeistä. Yleensä FB on pelittänyt ihan hyvin ja käyttökieltä vaihtamalla on pystynyt kikkailemaan, jos on jotain ollut. Täytyypi pitää mielessä jatkossakin juuri saamani kikat. Kiitos :)!
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Melkein kaikki facebookin ongelmat johtuvat siitä, että käyttäjiä on liikaa resursseihin nähden.

Yksi vaihtoehtohan olisi laittaa koko paska maksulliseksi, eiköhän tuo karsisi suurimman osan serverin käyttäjistä pois.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Yksi vaihtoehtohan olisi laittaa koko paska maksulliseksi, eiköhän tuo karsisi suurimman osan serverin käyttäjistä pois.

Näin on. Tosin jos (kun) Facebook joskus muuttuu maksulliseksi, niin veikkaan, että kävijämäärä romahtaa todella rajusti, koska en kuitenkaan usko, että kovin moni ihminen on tuosta oikeasti riippuvainen.
Itse ainakin lopetan tuon paskan käytön, jos joskus maksulliseksi muuttuu.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Resursseilla en sinänsä tarkoittanut rahaa, vaan palvelimia ym. häkkyröitä. Facebookhan on kääntänyt kassavirtansa positiiviseksi, joten homma pyörii ihan ok. Taitaa vaan olla kaikista netin sivustoista kovimman kuorman alla, joten paketin pitäminen pystyssä.on aika haastavaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jos haluan jonkun tietyn henkilön olevan näkemättä tai kommentoimatta seinälleni niin miten se tehdään?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jos haluan jonkun tietyn henkilön olevan näkemättä tai kommentoimatta seinälleni niin miten se tehdään?

Yksitysasetukset->profiilitiedot ja siitä sitten valitsemaa (kirjoita ao.henkilön nimi - kohdassa mukautettu siis).
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Yksitysasetukset->profiilitiedot ja siitä sitten valitsemaa (kirjoita ao.henkilön nimi - kohdassa mukautettu siis).

Mä en löydä tuota mukautettu kohtaa mistään. Pystyn eri kohdista muokkaamaan ja estämään henkilöitä näkemästä esim. kirjoituksiani, mutta siellä ei ole kohtaa että voisin estää heitä kirjoittamasta?

edit. onnistui, kiitos M@rko77
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Häviääkö nykyään tuossa chat puolella tuo chat-laatikko jos toinen lähtee facebookista pois? Eli siis kun olen keskustellut jonkun kanssa ja se nimi "Samuli" jää sinne alalaitaan, niin jos Samuli nyt lähtee facebookista pois niin lähteekö myös minulta tuo keskusteluikkuna pois samalla? Ennen näin ei ainakaan ole ollut.

Aivan helvetin sekava selitys ja kysymys..
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Häviääkö nykyään tuossa chat puolella tuo chat-laatikko jos toinen lähtee facebookista pois? Eli siis kun olen keskustellut jonkun kanssa ja se nimi "Samuli" jää sinne alalaitaan, niin jos Samuli nyt lähtee facebookista pois niin lähteekö myös minulta tuo keskusteluikkuna pois samalla? Ennen näin ei ainakaan ole ollut.

Aivan helvetin sekava selitys ja kysymys..
Ei minulla tänään ainakaan. Keskusteluikkunaan ilmestyy viesti "x has gone offline" ja laatikossa oleva vihreä pallo muuttuu harmaaksi ruksiksi tms., mutta itse ikkuna kyllä pysyi ainakin meikäläisellä siinä, kunnes sen suljin.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Häviääkö nykyään tuossa chat puolella tuo chat-laatikko jos toinen lähtee facebookista pois? Eli siis kun olen keskustellut jonkun kanssa ja se nimi "Samuli" jää sinne alalaitaan, niin jos Samuli nyt lähtee facebookista pois niin lähteekö myös minulta tuo keskusteluikkuna pois samalla? Ennen näin ei ainakaan ole ollut.

Aivan helvetin sekava selitys ja kysymys..

Ei pitäisi lähteä. Mulla ei ole lähteny keskusteluikkuna pois vaikka iteki oon lähtenyt kaverin ohella pois facesta vaan pysyy siinä niin kauan kun itse painan "raksista" pois ikkunan.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Häviääkö nykyään tuossa chat puolella tuo chat-laatikko jos toinen lähtee facebookista pois? Eli siis kun olen keskustellut jonkun kanssa ja se nimi "Samuli" jää sinne alalaitaan, niin jos Samuli nyt lähtee facebookista pois niin lähteekö myös minulta tuo keskusteluikkuna pois samalla? Ennen näin ei ainakaan ole ollut.

Aivan helvetin sekava selitys ja kysymys..

Minulla ainakin häviää silloin, kun esim. selailen FB:tä tai päivitän sivun. Sitten pitää klikata "Samulia" uudestaan, ja keskustelu jatkuu siitä mihin äsken jäi.

On tämä FB ollut niin pitkään jo paskana, että olen siirtynyt enemmän ja enemmän vanhan mesen pariin, jossa chattaaminen on huomattavasti jouhevampaa.
 

J.Petke

Jäsen
Minulla ainakin häviää silloin, kun esim. selailen FB:tä tai päivitän sivun. Sitten pitää klikata "Samulia" uudestaan, ja keskustelu jatkuu siitä mihin äsken jäi.

Juuri näin muuten taisi käydä minullakin.

Ärsyttää muuten suuresti tuo kun Facebookissa kiertää se ketjuposti/ryhmäkutsu missä vastustetaan Facebookin muuttumista maksulliseksi. Jotkut tuota lähettävät vieläkin vaikka ankka on ammuttu alas jo aikoja sitten.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Miten saan päältä pois tämän asetuksen että kaikki mitä kirjoitan kaverin seinälle eivät näkyisi myös kaikkien kaverieni etusivulla "uutisissa"?

Ennen mulla oli tää ok, mutta nykyään jostain syystä nuo pulpahtaa kaikkien etusivulle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tietääkö kukaan miten saa estettyä ulkopuolisten näkevän profiilistani sivut joiden jäsen olen ja ystävät joita minulla on? Katselin joskus omaa sivuani offlinetilassa ja previkkanakin (miten muut kirjautuneet ei-kaverini näkee sivun) ja nuo kaverit ja fanituksen kohteet tuntuu näkyvän ihan kaikille. En ole varma haluanko ulkopuolisille levittävän tuotakaan määrää tietoa itsestäni joten olisi mukava saada estettyä.

Olen etsinyt asetuksista, mutta ei ole osunut silmään mitään vaihtoehtoa jolla voisi piiloittaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tietääkö kukaan miten saa estettyä ulkopuolisten näkevän profiilistani sivut joiden jäsen olen ja ystävät joita minulla on?
Noi ystävät voi piilottaa tuntemattomilta, mutta fanitettavat sivut ilmeisesti näkyy kaikille.

Jos haluat piilottaa ystäväsi tuntemattomilta, niin klikkaa FB-sivun ylälaidasta nimeäsi ja sitten kun tulet omalle sivullesi, niin siinä missä on se laatikko jossa on kaverisi pikkukuvia niin klikkaat sitä "kynää" jolloin tulee "edit box" jossa on vaihtoehtona "Show Friend List to everyone" ja neliö johon voi laitaa ruksin tai olla laittamatta.

Itseäni ärsyttää se että jos kommentoin tai tykkään jonkun tilasta niin siitä tulee sitten ilmoitus omalle seinälle ja ilmeisesti myös kavereiden news feediin. En tiedä auttaako se sitten että poistan kyseisen ilmoituksen omalta sivultani myös siihen että se katoaa kavereiden news feedistä.

Tosin nää aseutukset nyt näyttää Facebookissa muuttuvan harva se viikko, joten tiedä sitten kauan näillä nykysillä mennään.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja taas olisi tumpelolla kysyttävää.
Olen pitänyt profiiliani "piilossa". Nyt on alkanut tulla silti kutsuja tutuilta ja puolitutuilta, eli ilmeisesti nimi kumminkin näkyy kavereiden kaverilistoilla ja sitä kautta saa yhteyden. Saako sitä sieltäkin pois? Eihän niitä kutsuja tarvitse hyväksyä mutta helpottaisi elämää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös