Facebook

  • 995 494
  • 3 109

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
... tuubaa tuutin täydeltä naamassa.

Naamakirjassa on myös kaikenlaisia hassuja pelejä, joiden edistämiseen tarvitaan kavereita. Ihan kiva, mutta onko kukaan löytänyt näiden pelien tms asetuksista namiskukkelia, jolla pelaamasi pelin tapahtumista lähtee ilmot vain kanssapelaajille eikä kaikille kavereille? Ärsyttää spämmätä niitä, joita asia ei kiinnosta banaanin vertaa. Tai sitten kai pitäisi hankkia playstation tai tyytyä pasianssiin - no ei kiinnosta.

Eikö baronin naama kerännyt kiinnostuneita katseita oikeasti naamassa? Valitettavasti naiset kiinnittävät huomiota komeaan ulkonäköön etsiessään satunnaista seuraa ja vakavasti otettavaa seuraa haetaan sitten ihan jostain muualta kuin netistä. Sama pätee kyllä miehiinkin ja sitten valitetaan kun kaunis paketti ei sisälläkään mitään ihmeellistä. Näin yleensä, ei aina.

Ja nuo naaman parinmuodostussovellukset ovat kyllä pääsääntöisesti sieltä hornan tuutista. Lähdenpä tästä päiväkaffille. :)
 

scholl

Jäsen
Eikö baronin naama kerännyt kiinnostuneita katseita oikeasti naamassa?

Eli Baronin kannattaa mennä johonkin kuvausstudioon sessioon, jossa Baronista otetaan viimeisen päälle hienot kuvat? Se on varustelukilpa, jossa naisetkaan eivät ilmeisesti ilman laittautumista lähde viivalle.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
...
Eikö baronin naama kerännyt kiinnostuneita katseita oikeasti naamassa? Ja nuo naaman parinmuodostussovellukset ovat kyllä pääsääntöisesti sieltä hornan tuutista. Lähdenpä tästä päiväkaffille. :)

Sain ammattiapua asiaan: kaveri näytti mistä nään ne naiset jotka ovat minua kurkanneet siellä ayi:ssä.
Mähän olen liki suosittu (varsinkin juutalaisnaisten keskuudessa). Sain jopa juuri tälläisen päiväkahvipyynnön, mutta se oli joltain 19v turkulaiselta linnunpelättimeltä. Ei tämmöinen kolmekymppinen noista innostu ;)

Onko siellä naamakirjassa jo perustettu jatkoaika-yhteisö?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
On. Muistaakseni minäkin kuulun siihen.

Samoin ja näkyy olevan 675 jäsentä. Viimesin kirjoitus seinällä on 14. elokuuta, joten ei kovin aktiivista keskustelua siellä ainakaan ole. Löytyy muuten yllättäen hakusanalla Jatkoaika.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Nenna ei liity, sillä hän ei halua paljastaa kasvojaan eikä henkilöllisyyttään. Ja päiväkahvillakin hän käy ihan yksinään, koska ketään ei kiinnosta eikä ole kiinnostanut.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Ehtikin jo päästä unohtumaan, että suomalaisen ei sovi koskaan puhua itsestään millään muotoa, missään äänensävyssä, koska se koetaan aina huomionhakuna. Mielenkiintoista sinänsä kun seuraa erilaisten pallontaallajien naamakirjakäyttäytymistä. Tuodaan itseä ja tekemisiä esille ja sitten kuitenkaan ei saisi. Tai ehkä se puhuminen/kirjoittaminen on sallittua vain tietyille yksilöille ja kiellettyä toisilta.

Mikä ylipäänsä on naamakirjan ja sen sovellusten tarkoitus? Viihdyttää, pitää yhteyksiä yllä vai korostaa käyttäjiensä egoa? Vai kaikkea näitä?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikä ylipäänsä on naamakirjan ja sen sovellusten tarkoitus? Viihdyttää, pitää yhteyksiä yllä vai korostaa käyttäjiensä egoa? Vai kaikkea näitä?

Riippuu henkilöstä mutta veikkaisinpa, että jokaiseen kategoriaan löytyy lähtijöitä. Itse lähinnäkin pidän yllä yhteyksiä ystäviin/kavereihin, lisäksi saatan toisinaan "touhuta" jotain erilaisten sovellutusten kanssa - en kuitenkaan tunnusta olevani koukussa mihinkään peliin tms.

vlad.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
löytyykö apuja

Osaako joku auttaa, kaverini liittyi faceen, mutta

- vaikka käyttäjätili on s-p:n kautta vahvistettu herjaa fb sitä aina välillä, että vahvistakäyttäjätili

- hänen profiilikuva ei näy profiilissa eikä kaverilistalla mutta kommenttien yhteydessä kyllä

- profiilikuvakansio sanoo 9 kuvaa, mutta kun menet sinne se herjaa tyhjä

- ja kun menet kaverin sivulle näkyy seinällä tapahtumissa vain kaksi ekaa tapahtumaa koskaan/ikinä, kunnes menett suodattimiin niin näkyy kaikki mutta seuraavalla kerralla sama juttu
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Band of heroes

Pelaileeko kukaan tuota em. peliä? Tarvitsisin muutaman tyypin lisää tiimiin, että saisin noita tehtäviä tehtyä.
 

passenger

Jäsen
Facebookin yksityisyysasetusten säätö muuttui, mutta kertookaapas joku saako tässä uudistetussa versiossa noita asetuksia nyt säädettyä niin että kaverini eivät näe ketä muita on kavereitani?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Facebookin yksityisyysasetusten säätö muuttui, mutta kertookaapas joku saako tässä uudistetussa versiossa noita asetuksia nyt säädettyä niin että kaverini eivät näe ketä muita on kavereitani?

Juu, kertokoon joku viisas. Kävin kaverin sivulla, mutta nähtävästi osa ei näykkään minulle enään. Kävin kaverin koneella katsomassa, niin nähtävästi yksityisasetukset on muuttunut, itse niitä muuttamatta... Hän ei näe mun frendilistaa, enkä minä hänen, vaikka kumpikaan ei ole laittanut toista mihinkään estolistalle...
 

passenger

Jäsen
Juu, kertokoon joku viisas. Kävin kaverin sivulla, mutta nähtävästi osa ei näykkään minulle enään. Kävin kaverin koneella katsomassa, niin nähtävästi yksityisasetukset on muuttunut, itse niitä muuttamatta... Hän ei näe mun frendilistaa, enkä minä hänen, vaikka kumpikaan ei ole laittanut toista mihinkään estolistalle...

No nyt löytyi.. tuon saa näköjään muutettua kun menee oikean yläkulmaan siinä missä omassa profiilissa näkyy kaverit. Siihen yläreunaan tulee sellanen kynänkuva ja sitä klikkaamallla saa säädettyä näkyykö kaverit profiilissa vai ei, ja kuinka monta haluaa niitä siinä näkyvän. On ilmeisesti muuttunut itsestään joillakin tämä uusien yksityisyyssäätömahdollisuuksien tullessa tänään toimintaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pelaileeko kukaan tuota em. peliä? Tarvitsisin muutaman tyypin lisää tiimiin, että saisin noita tehtäviä tehtyä.

No mikä sen helpompaa kuin spämmäämään kaikkia kavereita asian suhteen. Kyllä joltain menee hermot ja liittyy jengiin mukaan.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No mikä sen helpompaa kuin spämmäämään kaikkia kavereita asian suhteen. Kyllä joltain menee hermot ja liittyy jengiin mukaan.


Tuota on kokeiltu. Ei vaan viitsi vetää siihen hermojen menettämiseen asti [hymiö tähän].

Tai no.. jos vielä pari kertaa kokeilis..
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Täälläkin vähän porattiin niistä uusista yksityisyysasetuksista, niin nyt sisäänkirjautuessa Facebookiin, minulle tuli sellainen ikkuna, missä sain valita, kenelle kuvani yms. näkyy.
Vain kaverit kohtaan laitoin kaikkiin ruksin. Nyt loppui stalkkereiden juhlat.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä joltain menee hermot ja liittyy jengiin mukaan.
Tai sitten ne löytää sen "Ignore application invites from specific friends" kohdan sieltä Privacy Settingseistä. :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"J L tagged a photo of you." Klikkaamalla aukeaa joku sovellus. WTF?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mulle on ruvennut tulemaan tuohon Ilmoitukset-kohtaan eri sovellutuksista ilmoituksia. Siis tyyliin:Mikä biisi olet? eikä siinä lue mitään muuta. Näitä tulee jatkuvasti. Viime yön (n. 7 tuntia) aikana oli tullut 97 ilmoitusta. Mistä voi säätää, ettei näitä enää ilmestyisi?

Aiemmin näitä ei tullut. Mitään asetuksia en ole muuttanut.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mulle on ruvennut tulemaan tuohon Ilmoitukset-kohtaan eri sovellutuksista ilmoituksia. Siis tyyliin:Mikä biisi olet? eikä siinä lue mitään muuta. Näitä tulee jatkuvasti. Viime yön (n. 7 tuntia) aikana oli tullut 97 ilmoitusta. Mistä voi säätää, ettei näitä enää ilmestyisi?

Aiemmin näitä ei tullut. Mitään asetuksia en ole muuttanut.

Minulle kävi muutama viikko sitten samalla tavalla. Ei auttanut kuin napsauttaa sieltä alakulmasta kohdasta "näytä kaikki ilmoitukset", ja sitten yksi kerrallaan ottaa rasti pois ruudusta näiltä sovelluksilta.

Pari päivää siinä meni, mutta kyllä se tulva siitä rauhoittuu. Sen vaikutti, että sovelluksia en juuri enää käytä. Näin ollen tilanne ei pääse uusiutumaan. Mistä johtuu? Sitä en tiedä, ajattelin tämän liittyvän viimeisimpiin uudistuksiin facebookissa, johonkin turvallisuushässäkän päivityksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös