Facebook

  • 994 680
  • 3 109

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juu, on kyllä koukuttava peli, ja sellanen kiva houkutin käydä Facebookissa se kerta päivässä heittämässä uudet kentälliset. Systeemi on kyllä hyvä, kun menestyy oikeasti valintojensa perusteella. Itse olen jossain sijoilla 300-400.

Hmm... Sitä vaan en vielä täysin ymmärrä tuossa, että itse kun olen ymmärtänyt asian niin että kaudessa saa jokainen pelipaikka pelata vain sen 82 ottelua ja tuo tilastokin siinä oikeassa laidassa seuraa tuota kertymää niin silti usealla heittää tuo ottelumäärä pahastikin?

Olen varmaankin ymmärtänyt tämän asian jotenkin väärin.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hmm... Sitä vaan en vielä täysin ymmärrä tuossa, että itse kun olen ymmärtänyt asian niin että kaudessa saa jokainen pelipaikka pelata vain sen 82 ottelua ja tuo tilastokin siinä oikeassa laidassa seuraa tuota kertymää niin silti usealla heittää tuo ottelumäärä pahastikin?

Olen varmaankin ymmärtänyt tämän asian jotenkin väärin.

Niin minäkin olen tuon ymmärtänyt, että 82 ottelua on maksimipelimäärä per pelipaikka. Joten jos melkein joka yö on kaikki miehet tulessa, voi loppukausi olla melko hiljaista pisteiden suhteen. Loppukaudesta voi tehdä mukavan nousun rankingissa, kun kärkipään porukat ovat kaikki pelinsä pelanneet.
 

ditrim

Jäsen
Juuri äsken Facebook päivitti mun tilani:

"Pasi Virtanen": made $149 today working from home! go to HomeBizLast.com to see how you can start too! vpx

Pitäisiköhän huolestua?
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Pitäisiköhän huolestua?

Nyt on sen aika!

Jos nyt totta puhutaan niin facebook itsessään ei tee (tietääkseni) mitään tilapäivityksen tapaisia tahi muuta mainontaa käyttäjien profiileihin. Facebook-ohjelmat sen sijaan sen voivat tehdä, jos niille antaa luvan (ja valitettavan useinhan se lupa tulee myönnettyä jo ensi nappulasta "OK"). Facebook-tilin asetuksista kun vain napsii suurimman osan "ohjelmista" pois niin johan rauhoittuu kummasti profiili. Itse poistin kaikki. Muutaman viikon jälkeen otin takaisin vain "Alakerran Apteekki" -ohjelman, sillä sitä ilman en kykene elämään terveellistä elämää.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viime viikolla kaapattiin yhden kaverin facebook-tili ja tuollaisia "xx tekee rahaa..." sun muita spämmiviestejä olikin sitten jokaisen kaverin profiilissa. Mutta nuokin viestit oli äkkiä poistettu.
 

passenger

Jäsen
Kiva lukea noin 30 kertaa kavereiden statuksesta että Hämeessä on jonkinlainen eläintensuojelutapaus ja sieltä saa kissoja ja koiria itelleen jos haluaa. Nuo eri sovellukset pystyy onneksi torjumaan, mutta pitääkö siihen statukseenkin laittaa noita helkkarin kierrätysjuttuja. prkl.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko tuolla olemassa jotain sellaista mistä näkisi kuka käy omaa profiilia katsomassa, mutta kuitenkin tämä toimisi niin ettei profiilissa kävijät sitä huomaisi?
Kuuntelin vaan, kun töissä joku puhui, että hänen profiiliaan käy eniten katsomassa ihan yllättäviä kavereita, jotka eivät ole kuitenkaan niitä lähimpiä kavereita.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Siis mitä tarkoitat Help Centerillä, ei kai ylläpidosta kerro kuka käy kenenkin sivuilla??? Finland verkostaan kuuluvat pääsevät useastikin samaan verkostoon kuuluvan profiiliin jne. vaikka ei ole kavereita.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiva lukea noin 30 kertaa kavereiden statuksesta että Hämeessä on jonkinlainen eläintensuojelutapaus ja sieltä saa kissoja ja koiria itelleen jos haluaa. Nuo eri sovellukset pystyy onneksi torjumaan, mutta pitääkö siihen statukseenkin laittaa noita helkkarin kierrätysjuttuja. prkl.

Jep, joskus jotkut haluavat (edes yrittää) jeesata toisia. Kamalaa. Miten ne kehtaavat!?

Näkikö FB:sta jostain, milloin kukakin on viimeksi kirjautunut sisään?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jep, joskus jotkut haluavat (edes yrittää) jeesata toisia. Kamalaa. Miten ne kehtaavat!?

96% noista on hoaxeja. Kiva sitten lukea kun parikymmentä tyyppiä on mennyt halpaan ja statuksena on pelkkää paskaa. Tai no, eikös ne statukset aina paskaa ole, periaatteessa.

Astrid Swanin uudelta levyltä löytyy muuten kappale Status Update. Rumban mukaan jo oli aikakin.
 

Silvio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Siis mitä tarkoitat Help Centerillä, ei kai ylläpidosta kerro kuka käy kenenkin sivuilla??? Finland verkostaan kuuluvat pääsevät useastikin samaan verkostoon kuuluvan profiiliin jne. vaikka ei ole kavereita.

Jos viet hiiren Settings-linkin päälle pääset Helpiin (Help Center). Sieltä Privacy osiosta voi lukea mitä näkee kukakin ja että tuollainen kävijöiden tilastointi ei ole mahdollista.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Facebook keskustelut

Kysyisin sellaista, että tallentuuko kaverin kanssa käymät keskustelut johonkin, et ne vois jälkeenpäin lukea??
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei helvetti. Värkkäsin naamakirjan niin, että näkyy vaan status updatet vakiona. No nyt perkele tuonne notificationsiin tunkee kaikkea vitun testiä ja muuta paskaa ihan valtoimenaan. Kiva sit sieltä yrittää tsekata onko joku kommentoinut statuksia tai muuta järkevää. Jestas mitä paskaa.
 

passenger

Jäsen
Onko facebookissa vielä sitä mahdollisuutta, että sai säädettyä eri henkilöiden näkyvyyttä tuossa live feedissä? Jossain vaiheessa oli ainakin sellainen kohta jossain missä sai valita henkilön kohdalla "more" tai "less". Nyt saa vain kokonaan poistettua tietyt tyypi. Tai en ainakaan yhtäkkiä löydä sellaista.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä tarkoitat Help Centerillä, ei kai ylläpidosta kerro kuka käy kenenkin sivuilla??? Finland verkostaan kuuluvat pääsevät useastikin samaan verkostoon kuuluvan profiiliin jne. vaikka ei ole kavereita.

Asetuksistahan pystyy valitsemaan, että kuka pääsee näkemään profiilin. Joku sitten laittaa, että kaikki pääsevät näkemään, joku toinen taas laittaa, että samaan verkostoon kuuluvat pääsevät näkemään jne.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
No nyt perkele tuonne notificationsiin tunkee kaikkea vitun testiä ja muuta paskaa ihan valtoimenaan. Kiva sit sieltä yrittää tsekata onko joku kommentoinut statuksia tai muuta järkevää. Jestas mitä paskaa.

Kyllä senkin voi korjata asetuksista.
Notifications-sivulta show notifications.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä senkin voi korjata asetuksista.
Notifications-sivulta show notifications.

Kiitoksia, eipäs jotenkin tullut mieleen.

Mulla on ilmeisesti kavereina keskimääräistä typerämpää porukkaa. Lähipäivinä status-updatet on ollut lähinnä jotain vitun FB-trickejä tai jotain kirjanlauseita. Kiinnostaa ihan helvetisti.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ei helvetti. Värkkäsin naamakirjan niin, että näkyy vaan status updatet vakiona. No nyt perkele tuonne notificationsiin tunkee kaikkea vitun testiä ja muuta paskaa ihan valtoimenaan. Kiva sit sieltä yrittää tsekata onko joku kommentoinut statuksia tai muuta järkevää. Jestas mitä paskaa.

Kyllä senkin voi korjata asetuksista.
Notifications-sivulta show notifications.

Koskematta asetuksiin tuossa viikko sitten suurinpiirtein tuli joku ihan järjetön tulva juttuja ilmoituksiin. Varmaan kaikki testit, mihin olin sortunut tämän vuoden sisään paukkuivat mainosta itsestään. Muutaman päivän ajan kun viitsi aina järjestään ja välittömästi ottaa täplän pois ilmoitusten luettelosta, niin johan hellitti virran juoksu. Uutta invaasiota odotellessa...

En tiedä mistä se johtui, kun tosiaan en asetuksia hipelöinyt, ja tämä oli aivan hetkellinen ilmiö.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Koskematta asetuksiin tuossa viikko sitten suurinpiirtein tuli joku ihan järjetön tulva juttuja ilmoituksiin. Varmaan kaikki testit, mihin olin sortunut tämän vuoden sisään paukkuivat mainosta itsestään. Muutaman päivän ajan kun viitsi aina järjestään ja välittömästi ottaa täplän pois ilmoitusten luettelosta, niin johan hellitti virran juoksu. Uutta invaasiota odotellessa...

En tiedä mistä se johtui, kun tosiaan en asetuksia hipelöinyt, ja tämä oli aivan hetkellinen ilmiö.

Joo, siis mulla sama juttu oli kyseessä. Eipä nyt pariin päivään ainakaan ollut mitään tullutkaan, mutta varmuudeksi nappasin kaikki pois. Saatto vartissa tulla kymmenen ilmoitusta joistain ihan älyttömistä testeistä, joita kai sitten oli joskus tullut tehtyä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskematta asetuksiin tuossa viikko sitten suurinpiirtein tuli joku ihan järjetön tulva juttuja ilmoituksiin. Varmaan kaikki testit, mihin olin sortunut tämän vuoden sisään paukkuivat mainosta itsestään.

Joo, FB:tähän laitettiin uuteen uskoon tossa jokunen viikko sitten ja sen seurauksena jostain syystä tuli jatkuvasti ilmoituksia testeistä, joita on joskus tehnyt.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään ei ole koko päivänä toiminut Fantasy Hockey -sovellus.
Se olikin liian hyvää ollakseen ilmaista.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Naamakirjan ihmellisessä mailmassa laitoin itseni sinne Are You Interested-sovellukseen. Pari viikkoa mun naamataulu profiilin kera keräsi naisilta ihailevia katseita... tai siis niin minä ainakin luulin. Nyt kun kävin katsomassa sitä profiiliani, niin perk**** ei kukaan ollut vilkaissut sitä. =)
Tulihan todettua että en ole kiinnostava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös