Tuskin luistelee päädyn eteen, luulen että Mamba ottaa kokoonpanosta pois jonkun "vamman" takia.Olis hauska tietää harmittaako Osalaa edes ihan vähäsen, kun valitsi näätäpaidan (rahan)?
Toisaalta olis voinu sotkee tän jengin kemiat, no hauska mietiskellä ja jo oikein odottaa kun herra luistelee päädyn eteen.
Ensiviikon perjantaina Vaasalaiset pääsevät ihastelemaan Osalan pelaamista kun Kärpät tulee hakemaan kolmea pistettä Kuparisaaresta.Olis hauska tietää harmittaako Osalaa edes ihan vähäsen, kun valitsi näätäpaidan (rahan)?
Toisaalta olis voinu sotkee tän jengin kemiat, no hauska mietiskellä ja jo oikein odottaa kun herra luistelee päädyn eteen.
Näin ne kaikki aikoo, mutta 0p. taskussa riittäköön Oululaisille. Sorry.Ensiviikon perjantaina Vaasalaiset pääsevät ihastelemaan Osalan pelaamista kun Kärpät tulee hakemaan kolmea pistettä Kuparisaaresta.
no hauska mietiskellä ja jo oikein odottaa kun herra luistelee päädyn eteen.
Kerrohan vähän tarkemmin, mitä odotat. Vain täysi idiootti alkaa huutelemaan Osalalle.
Kerrohan vähän tarkemmin, mitä odotat. Vain täysi idiootti alkaa huutelemaan Osalalle.
Riippuu nyt vähän tilanteesta, täysin samanlainen "vihollinen" ainakin kuin kaikki muutkin vastustajat.
Mun mielestä kannattaa ajatella vähän pidemmällekin kuin ensi perjantaihin. Vittuilut ja huorittelut ei tuo Osalaa takaisin tälle kaudelle, eikä varmaan vaikuta hänen peliinkään.Kerrohan vähän tarkemmin, mitä odotat. Vain täysi idiootti alkaa huutelemaan Osalalle.
Juuri näin! Jos Osku otetaankin vastaan erityisen positiivisella tavalla? Siitä hämmentyy jopa itse kohdekin?No mä toivoisin, että Osalalle annetaan seisaaltaan aplodit sitten, kun pelissä jäälle tulee. Ois kyllä siisti juttu, jos koko katsomo ois mukana, mutta vissiin yksin saa taputella? Osala saa mun puolesta valita oman työpaikkansa. Uskon kuitenkin sellaiseen karmaan, että metsä vastaa miten sinne huudetaan, vai miten se nyt meni.
Näinhän sen pitäisi pitäisi mennä, mutta "vaasalaiset on..."No mä toivoisin, että Osalalle annetaan seisaaltaan aplodit sitten, kun pelissä jäälle tulee. Ois kyllä siisti juttu, jos koko katsomo ois mukana, mutta vissiin yksin saa taputella? Osala saa mun puolesta valita oman työpaikkansa. Uskon kuitenkin sellaiseen karmaan, että metsä vastaa miten sinne huudetaan, vai miten se nyt meni.
Ei kelpaa enää. Enemmän tuntui keskittyvän olemaan pukukopin huumorimiehiä ja sehän tietty iski vaasalaisiin, se tulos jäikin sinne eikä kentälle.
Ei kelpaa enää. Enemmän tuntui keskittyvän olemaan pukukopin huumorimiehiä ja sehän tietty iski vaasalaisiin, se tulos jäikin sinne eikä kentälle. Polvenkin telosi pahasti Saksassa, tuskin halutaan tänne uudestaan linkuttamaan?
Vänttinen teki vielä sillä toisellakin Sport kaudella hänen tyyppiselle pelaajalle kelpo tehot vaikka alku olikin vaikea. Ensimmäisellä kaudella tekikin sitten saman mitä Talaja nyt Sportissa eli hieman ehkä suonenvedon. Vänttinen kuitenkin on erinomainen av-pelaaja ja pukukopissa pidetty mies ja kun ei Sportissa liikaa tuolla kopissa ole noita kokeneita kavereita.Joo ihan paskasti pelas Vänttinen, ei mitään hyötyy ollut joukkueelle. Taisin erehtyä kun muistelin Vänttisen tehneen yhden kauden piste-ennätyksensä ja syöneen muutaman kiekon esim alivoimalla.
Risto on yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajiani Sportissa. Manner hommasi hänet aikoinaan takaisin, kun oli jo jäämässä Slovakiaan ja luultavasti oli isossa roolissa myös hänen siirrossaan Kärppiin. Harmi, että turhake-Tomekin takia ei koskaan saanut mahdollisuutta pelata liigaa Vaasassa, mutta kaikesta huolimatta hienoa, että ura on jatkunut vahvassa nousussa ja kuka tietää, jos vielä joskus nähtäisiin kotkapaidassa.Todetaan tässäkin ketjussa, että olisipa hienoa jos Kristoff-poika juhlisi tänä keväänä SM-kultaa. Kertakaikkiaan oikealle miehelle menisi. Mutta eipä jinxailla liikoja vielä.