Mä olen peräti niin laiska interneetin käyttäjä notta kysytääs täälä että miten Törmäsen päävalmentajan pesti on sujunut. Onko kukaan seurannut aktiivisesti missä mennään.
Antti Jaatinen pelaa Jypissä kuten kaikki tietävät, ja on tehnyt siellä 6 (5+1) pistettä 16 pelissä. Varmasti ihan hyvä suoritus, olettaen että aika vähän saattaa tulla peliaikaa. Jaatinen on myös piipahtanut Jyp-Akoissa 6 pelin ajan ja takonut siellä piste-per-peli.
Toivottavasti KooKoo nappaa pois miehen vapailta markkinoilta. Nehän ostavat kaikki pelaajat joilla on mestistähtipotentiaalia (hieno sana).Vanha veijari Lou Dickenson lentänyt pihalle joukkueestaan AaB:stä Tanskassa. Pisteitä kyllä tuli kiitettävästi, mutta joukkueenjohto päätyi ilmeisesti silti purkamaan miehen tämän kauden kattavan sopimuksen joukkueen "yleisen edun" nimissä. Hieno mies ja varmasti hyvä joukkuepelaaja. Hoitaakohan Tami kaverin nyt pelastamaan TUTOn loppukauden?
Toivottavasti KooKoo nappaa pois miehen vapailta markkinoilta. Nehän ostavat kaikki pelaajat joilla on mestistähtipotentiaalia (hieno sana).
Heh, juuri ajattelin eilen samaa! Itse asiassa meinasin jo eilen täältä kysyä mutta tyydyin sitten muuten etsiskelemään tietoja Laitisesta. 09-10 kauden jälkeen tosiaan jutteli pitävänsä ainakin yhden välivuoden loukkaantumisen takia, ja oli jonkin aikaa A-junnujen valmennusryhmässä. Nykyisistä hommista ei tietoa, ja voisi kuvitella että paluu aktiiviuralle ei ole kovin todennäköinen.Sellainen kysymys tietäville: Mitä Miro Laitinen nykyään tekee? Hän puhui aikoja sitten vuoden huilista, mutta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.
Kysyä voisin myös että mitähän mahtaa kuulua herroille Pernaa ja Takala tätä nykyä? Joko hokkarit naulattiin seinälle molemmilla? Takala varsinkin oli pelaaja Sportissa jota arvostin ja Pernaatakin rohkeudesta pakkina olla välistä hyökkäyksen kärkenä - kuuluiko se taktiikkaan niin sitä en tiedä.
Kun tuossa surffasin KOOVEE:n sivuille, tuli Tästä Kuvasta mieleen, missä mahtaa Jorse Suokko mennä nykyisin? Vaikuttaako Vaasassa vielä?
Sellainen kysymys tietäville: Mitä Miro Laitinen nykyään tekee? Hän puhui aikoja sitten vuoden huilista, mutta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.
Piti välivuoden leikkauksen takia, mutta pisti lopulta hokkarit naulaan. Ei nähnyt kovin mahdollisena palata täyteen pelikuntoon, puhumatta siitä että mahtuisi Sportin kokoonpanoon.Heh, juuri ajattelin eilen samaa! Itse asiassa meinasin jo eilen täältä kysyä mutta tyydyin sitten muuten etsiskelemään tietoja Laitisesta. 09-10 kauden jälkeen tosiaan jutteli pitävänsä ainakin yhden välivuoden loukkaantumisen takia, ja oli jonkin aikaa A-junnujen valmennusryhmässä. Nykyisistä hommista ei tietoa, ja voisi kuvitella että paluu aktiiviuralle ei ole kovin todennäköinen.