Roope Hämäläinen ei jatka Jukureissa, joten onko aika kypsä breikata esim. SaiPassa ?
Tämä mies kun ei breikannut edes Mestiksessä.
101 ottelua, tehot 11+18=29, 0.29p/peli.
Plussaa siitä, että ei ylitä SaiPan 180cm/85kg kipurajoja!
Roope Hämäläinen ei jatka Jukureissa, joten onko aika kypsä breikata esim. SaiPassa ?
Tämä mies kun ei breikannut edes Mestiksessä.
101 ottelua, tehot 11+18=29, 0.29p/peli.
Plussaa siitä, että ei ylitä SaiPan 180cm/85kg kipurajoja!
Vai niin, taas yksi esimerkki siitä että junnu-Leijona tasoinen lahjakkuus [Roope Hämäläinen] pilattu a) peluuttamalla liikaa b) harjoittamalla väärin c) tms.
Sopivalla kypsytyksellä olisi voinut olla manttelin perijä ... , noh eipä tule nyt samenttikätisiä huippusenttereitä mieleen SaiPan juniorimyllystä.
Noh, miten sen nyt ottaa: 11 matsia sputnikeissa ja niissä pari maalia alussa, sitten hiljaisempaa. Hieman väritön ja hajuton vaikutelma kaverista jäi. Kenties tiesi jo tullessaan, että keikka mikä keikka. Tehdään sen verran, että palkka juoksee loppuun asti ja that's it. Jos olisi tosissaan halunnut SaiPaa mitaleille auttaa, jäähylukemakin osoittaisi muuta kuin 0:aa. Tunnetta olisi ollut eri lailla pelissä, kuten vaikkapa DMI:llä. Ehkä kaveri syttyy herkemmin Balkanilla..Bjorkstrand ---> Medvescak Zagreb
Eli ihan odotettu siirto. Harmi sinällään.
Ei tule itsellänikään ikävä. Vastaavaa ja parempaakin SaiPan sapluunaan sopivaa voidaan saada ihan varmasti. Tietty on aina mahdollista, että Pate-pojan putki olisi alkanut kulkemaan SaiPassa kun saa harjoituskauden alle, mutta turha tuota enää miettiä kun oli niin ilmiselvä palkkasoturi kuin ikinä.
Parempi olisi PB voinut olla juu, mutta eipä juuri isosti menestyksen mahiksia tarjottu kun Kylmäkaksikon kanssa lähes koko kauden pelas. Siinä suhteessa voi valmennus katsella hiukkasen peiliin.
Patrik Björkstrand kirjoitti:− KHL on liiga, jossa tykkään pelata. Pidän KHL:n pelityylistä, joten haluaisin palata sinne, jos se vain on mahdollista. Olen aina sanonut, että Pohjois-Amerikka on myös yksi sellainen paikka, jossa haluan päästä näyttämään taitoni. Mutta nyt pelaan SaiPassa kauden loppuun. Se on pääasia tällä hetkellä.
No jaa... Olihan Björkstrandilla kuuden viikon ja 18 ottelun aikana paikkoja enempäänkin kuin kolmeen maaliin. Kun kaveri hankitaan tänne KHL-statuksella vahvistamaan joukkuetta ratkaisupeleissä, niin ainakin minä odottaisin että sillä rahalla saadaan kaveri joka omalla panoksellaan nostaa myös ketjukavereidensa pelin tasoa. Kyllähän Koho ja Mankinen tekivät duunia hyvällä asenteella, mutta Björkstrand ei pystynyt korvaamaan "edes" Janne Tavia.
Björkstrand oli pettymys. Ei vahvistanut joukkuetta, mutta ei nyt ollut kuitenkaan ihan floppi tyyliin Armstrong. Jotenkin valju fiilis jäi kaverista.
Lähinnä yritän tässä herätellä sitä ajatusta, että kaveria olisi voitu yrittää monipuolisemminkin hyödyntää kuin jurnuttamalla samassa ketjussa koko ajan, etenkin kun ei selkeästi siihen ketjuun istunut.
(...Lähinnä yritän tässä herätellä sitä ajatusta, että kaveria olisi voitu yrittää monipuolisemminkin hyödyntää kuin jurnuttamalla samassa ketjussa koko ajan, etenkin kun ei selkeästi siihen ketjuun istunut...)
No tämähän se oli paljon kehutun Tirkkosen kompastuskivi viimekaudella ja se päti moneen muuhunkin pelaajaan. Toivottavasti sitä savolaista "pässinpää-" ajatusmallia ei tulevalla kaudella nähdä.
Minä panostan jääkiekkoon katsomalla ottelut yleensä TV:stä/netistä ja viisastelemalla Jatkiksessa. Eipä tältä pohjalta kannata lähteä kovin syvällä rintaäänellä Tirkkosta neuvomaan!
Älä nyt poju viisastele, enhän minä sille mitään voi että kiekkotietämyksesi on vajaavaista! Hyvää kesää nyt kuitenkin.Sinulla on varmaan tilastoja tukemaan näitä väitteitäsi? Jokainen objektiivisesti pelejä seurannut tietää myös hänen olleen yhdessä Lappalaisen kanssa SaiPan syksyn kaksi ylivoimaisesti surkeinta puolustajaa. Sinulla on suosikkijoukkueesi jo vaihtunut, joten tässä kohtaa SaiPa taisi lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: he paransivat puolustuksensa sekä etenkin Jatkoajan SaiPa-osion tasoa ensi kaudeksi. Hyvää työtä toimistolla.
Jos ja kun et enää ensi kaudella viihdy SaiPan kausiketjussa, niin olen sitä mieltä että SaiPa-osion taso nousee roimasti. En ole varmastikaan mielipiteeni kanssa yksin, joten en lähtisi sinun kiekkotietämykselläsi hirveästi pröystäilemään. Hyvää kesää sinullekin ja etenkin Ahoselle. Saa tehdä aika kovasti hommia, koska viime syksyn kaltaisilla otteilla ei ole mitään asiaa Lukon pelaavaan kokoonpanoon. Tulee todennäköisesti kilpailemaan Juho Tommilan kanssa kutospakin paikasta, joten paskoilla otteilla ei enää saadakaan vakiopaikkaa kokoonpanosta, kuten SaiPassa.Älä nyt poju viisastele, enhän minä sille mitään voi että kiekkotietämyksesi on vajaavaista! Hyvää kesää nyt kuitenkin.