Ex-SaiPalaiset maailmalla

  • 1 485 003
  • 4 453

ahal

Jäsen
Joona Jääskeläinen vaihteeksi mestiksessä. Pari matsia Jukureissa yhdellä syöttöpisteellä ja nyt taas Ketterän matkassa 1+1 tehoin. Seuraavan stepin ottaminen näyttää olevan vaikeaa, jotta liigapaikka vakiintuisi. Mahtaa turhauttaa?
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
David McIntyre painaa aika hyvin alpeilla, saisikohan siitä ukon joskus vielä meitille höntsäilemään (tyyliin McTavish)? Nämä vanhat skotit on kovia pelaamaan Karjalassa.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Urho-poika tosiaan debytoi viime yönä isoissa valoissa. 12:26 peliajalla, josta puoli minsaa alivoimalla. Yhden vastustajan maalin aikana oli kentällä. Itse sai tilille yhden laukauksen.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks

ahal

Jäsen
Pekka Tirkkonen on saanut monoa Wolfsburgista. Ei ole ihan nappiin tuo Euroopan valloitus mennyt, mutta eipä se Pöhö-Pekan patsaan kiiltävyyttä Saimaan rannalla himmennä.

Grizzlys trennen sich von Cheftrainer Pekka Tirkkonen (linkki DEL:in sivuille uutiseen).
Hieman kärsimättömiä ovat Wolfburgissa. Suurin osa (6) joukkueen peleistä on ollut tiukkoja maalin voittoja/tappioita, mutta kolmesti jengi on myös jäänyt nollille. Liekö viikonlopun 0-4-tappio Münchenille ollut sitten viimeinen sinetti monolle. Mitähän Peksi mahtaa tehdä? Olisiko aika hakea uutta vauhtia kotimaasta? Hyvästä valmentajasta kuitenkin on kyse.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Lauri Taipaluksen ja KalPan tiet erkanevat. Taipalus tekee tilaa Cade Fairchildille puolustuksessa.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lauri Taipaluksen ja KalPan tiet erkanevat. Taipalus tekee tilaa Cade Fairchildille puolustuksessa.
Kävinpä katsomassa tilastoja, niin ei ainakaan niiden valossa kovin huonosti ole mennyt, jos vertaa muuhun puolustukseen. Toinen SaiPalaisille tuttu pelaaja eli Lappalainen taas on koko pakiston heikoimmalla +/--tilastolla liikenteessä, eikä ole vastuutakaan nyt merkittävästi ole tullut. Myös koko Liigan tasolla pakeista jaetulla viimeisellä sijalla ja lisäksi kyllä aika kovaan tahtiin omissa heiluu noin yleensäkin, kun on jäällä.
 

Barney

Jäsen
Jännä nähdä mihin Taipalus suuntaa. Ikää ei ole kuitenkaan vielä liikaa eikä ne taidot ole mihinkään hävinneet. Luulisi, että jollekin liigajoukkueelle kelpaa, jos ja kun pelaa verkkaripalkalla. Itse asiassa itse ainakin toivottaisin Laurin tervetulleeksi takaisin SaiPaan try-outin kautta, etenkin jos Autio loukkaantui pidemmäksi aikaa. Puolustuksessa ei ole tällä hetkellä liikaa laajuutta ja menisi ainakin tämän kauden Denisovin edelle ihan heittämällä. Todennäköisesti myös Kojon, Sneckin ja Torikan. Käsittääkseni alkukausi KalPassa meni kuitenkin ihan kohtalaisesti. Kuulemieni juttujen perusteella todella hyvä jätkä pukukopissa eikä olisi tällä kertaa kalliskaan.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Itse asiassa itse ainakin toivottaisin Laurin tervetulleeksi takaisin SaiPaan try-outin kautta, Puolustuksessa ei ole tällä hetkellä liikaa laajuutta ja menisi ainakin tämän kauden Denisovin edelle ihan heittämällä.
Tähän vahva sama. Toisi kokemusta tuohon heiveröiseen alakertaan, eikä palkka tällä kertaa hipoisi pilviä. Visiitti Kuopiossa mennyt odotettua paremmin. Lehterän kanssa homman toimivuudesta en mene takuseen, koska jatkoa ei tarjottu. Kaikella kunnioituksella näitä nuoria prospecteja kohtaan, mutta näitä Liigan finaaleita kolunneita pelaajia on hyvä olla vierellä näyttämässä mallia ja alakerran isäntää Sputnikit tällä hetkellä kaipaavat. Kiekollisesti Latelta ei suuria urotekoja kannata odotella, vaikka jokunen vuosi sitten kolkutteli melkein EHT:n portteja.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Tanskan sarjasta Strömberg ulos (vaikka 8 peliin 6 pinnaa), ja Lauri Taipalus tilalle.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kim Strömberg --> KooKoo loppukauden pahvilla

Kim Strömberg Kouvolaan
Kertokaas tietämättömälle, mitä sopii odottaa Strömbergiltä? Käsittääkseni viime kaudella runkosarja enemmän ja vähemmän sluibailua ja pudotuspeliotteilla sitten olisi ansainnut jatkon? Tai muotoilen uudestaan. Jos olisi pelannut koko kauden samalla tavalla kuin pudotuspelit, olisi kelvannut tällekin kaudelle?
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Kertokaas tietämättömälle, mitä sopii odottaa Strömbergiltä? Käsittääkseni viime kaudella runkosarja enemmän ja vähemmän sluibailua ja pudotuspeliotteilla sitten olisi ansainnut jatkon? Tai muotoilen uudestaan. Jos olisi pelannut koko kauden samalla tavalla kuin pudotuspelit, olisi kelvannut tällekin kaudelle?
Ei Strömberg mun mielestä sluibaillut viime kaudella missään vaiheessa. Tehoja ei vaan tullut, vaikka yritystä riitti kohtuullisesti. Ari Santasen valmennuksessa Strömberg ei tainnut viihtyä, vaikka sillä kaudella 2016-17 pisteitä kertyikin.

Minä uskon että KooKoo sai pätevän ammattimiehen loppukaudeksi. Olikohan Strömbergin Tanskan sopimuksessa Kimillä itsellään optio purkaa sopimus, jos Liigasta löytyy pelipaikka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös