Yritin vilkaista miten Pekka Virran koutsaamalla Nybro Vikingsillä kulkee. Eikös sopimus julkistettu 21.11. joten voisi olettaa Pekan olleen puikoissa 23.11. pelatusta ottelusta alkaen. 14 ottelua, joista 11 voittoa ja päästettyjä maaleja todella vähän.
Tässä vielä tuolta marraskuulta Pekan haastattelu, jota en muista täällä nähneeni linkitettävän: Pekka Virta yllätti Suomen kiekkopiirit ja siirtyi Ruotsin alasarjaan – ”Sitä olen jo nähnyt, että pelataan suljettuja sarjoja”
Livesport: Nybro Vikings IF - resultat
Nybro Vikings IF resultat och matcher - följ Nybro Vikings IF livescore, resultat, matcher och matchdetaljer på Livesport.com.
www.livesport.com
Tässä vielä tuolta marraskuulta Pekan haastattelu, jota en muista täällä nähneeni linkitettävän: Pekka Virta yllätti Suomen kiekkopiirit ja siirtyi Ruotsin alasarjaan – ”Sitä olen jo nähnyt, että pelataan suljettuja sarjoja”
"Ruotsin avoin sarjasysteemi, jossa panokset säilyvät kauden loppuun saakka, saa Virralta kehuja.
– Näillä vuosilla se on jonkinlainen arvo, että seura pyrkii johonkin. Sitä olen jo nähnyt, että pelataan suljettuja sarjoja ja suurinpiirtein marraskuussa aletaan myymään pelaajia sekä suunnittelemaan seuraavaa kautta."