Ex-Kerholaiset

  • 1 567 232
  • 5 560

Ralph

Jäsen
Niko Kapanen ja Mäenpään Mikko

Jukkien Jalonen ja Rautakorpi

Koko nelikkö höystettynä vapaalla agentilla, Ville Leinolla, vaan takaisin Hämeenlinnaan. Eikä unohdeta Antti Miettistä.

Ville Leino - Niko Kapanen - Antti Miettinen
Jesse Saarinen - Marek Viedensky - Joonas Vihko
Ville Järveläinen - Tuomas Vänttinen - Eero Somervuori
Juhani Jasu - Otto Paajanen - Juha Koivisto

Mikko Mäenpää - Craig Schira
Petteri Nikkilä - Jyri Niemi
Antti Bruun - Ossi-Petteri Grönholm

Juuse Saros
Frans-Joni Myllymaa

Valmentajat: Jukka Jalonen, Jukka Rautakorpi ja Kari Lehtonen. Ehkä HPK nyt voittaisi yhden puolivälieräottelunkin?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minä, me, Niko Kapanen!

Joo-o. Onneksi sentään Jokerit pelaa edes KHL:ssä. Tämä on aika helvetin synkkä päivä kun oranssia kannattaa.
 

Väylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Juu-u

Äsken oli kivaa mutta nyt vituttaa.

Tämäkin meni aika kivasti vihkoon. Toisaalta realistisesti ajateltuna eihän Kerholla ole mitään saumaa tuon tason äijiin. Tähän nyt vaan täytyy tottua.. Saatana.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Oivoi, narreihin kapsahti sitten Nikokin. Nooh otetaan postiivisena hänen kannaltaan. Ja Kerhon rahat ei kuitenkaan häneen olisi riittäny missään tapauksessa.
Toivottavasti pelaa vahvan kauden ja on mukana ensi kevään MM-joukkueessa.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Täytyykö tämä nyt ymmärtää niin, ettei soutuvene airoineen Alajärveltä ole riittävän suuri palkka Nikon palveluista?

Vituttaahan tämä, mutta oli hyvinkin arvattavissa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itsea ei edes vituta. Mielummin KHL-Jokereissa kuin Liigassa jossain muussa jengissa, esim. Lukossa. Onnea Nikolle ja ensi vuonna odotellaan miesta taas. :)
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Itsea ei edes vituta. Mielummin KHL-Jokereissa kuin Liigassa jossain muussa jengissa, esim. Lukossa. Onnea Nikolle ja ensi vuonna odotellaan miesta taas. :)

Vituttaa toki hieman, mutta vaikka Jokereista onkin kyse, niin mieluummin sinne, kuin johonkin toiseen liigajengiin. Lalli halusi jatkaa vielä KHL:ssä, joten onnea vaan alkavaan kauteen. Jokereilla alkaa muuten olemaan sen verran kova nippu, että taistelevat lähtökohtaisesti kärkisijoista yliarvostetussa KHL:ssä.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Riku Hahlin siirtyminen Jokereihin ei aikanaan kirpaissut niin paljon, koska Riksa ei kuitenkaan ollut liigatasolla minkäänlainen sateentekijä. Kapanen sen sijaan, olisi ollut loistava vahvistus. Niko Kapanen ja Jokerit, helvetin vastenmielinen yhdistelmä. Jätän siirron tunteettoman järkipohdinnan muille.

Lalli Kapanen, tuo hunajaisen narrimainen ritarisydän. Toivotaan nyt kuitenkin, että Niko siirrostaan huolimatta viihdyttää meitä Kerhofaneja jokakesäisillä harjoituksillaan Kerhon mukana. Tähän voisi vaikka viritellä jonkinlaisen Mukikampanjan, jotta Lalli pysyy kesätreeniringissä. Anyone..?
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hommat on nyt muuttunut, ainakin minun paassani. Hahlin siirto sattui pirusti, koska se tapahtui kilpailevaan seuraan ja vielapa siihen inhokkiin. Mutta nyt kun on KHL:ssa niin asia on taysin eri. Ei Jokerit enaa ole meidan kilpailija!!! Minulla katkesi tunneside kyseiseen seuraan samalla hetkella, kun tiputettiin heidat jatkosta ja seura jatkoi matkaansa toiseen sarjaan. Itse toivon jopa tsemppia sinne itaan heille. Nyt ei satu oikeastaan yhtaan, silla Lalli ei siirtynyt meidan kilpailevaan seuraan. Lalli halusi nimenomaan jatkaa KHL:ssa ja ainakin minulle on ihan sama missa siella sitten jatkaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai Syväsalmi Romanian liigaan. Jokohan siellä vauhti riittää?
Tsiisus. Tokkopa riittää. Siinä kyllä mies, jota voi miltei yksin kiittää siitä, että yksi viiri katosta puuttuu.
 

atsku

Jäsen
Johan Larsson siirtyy SaiPaan yrittämään suoraan lauottujen omien maalien hat-trickiä. Kerhossa ja Tapparassa maalinteko onnistui. Onnistuuko SaiPassa, kun vastassa on viime kauden parhaaksi maalivahdiksi valittu Jussi Markkanen?
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Mielenkiintoista nähdä miten huikean toissa kauden Kerhossa vetänyt Mika Järvinen on vielä vapailla markkinoilla. Viime kausi Amurissa ei ollut mikään helpoin eikä maisemanvaihdoskaan varmasti ollut kaukana, sillä palkanmaksussa oli myös kiinan rajalla vaikeuksia kun ykkösheppuja myytiin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
KHL-Jokerit kierrättää kapteenistoaan elokuussa. Ensimmäisissä peleissä kapteeneina Eltonin märät unet, HPK-kasvatit Riku Hahl ja Niko Kapanen ovat saaneet ko. kunnian, lienevät siis vahvasti ehdolla varsinaiseen pestiin.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta nyt kun on KHL:ssa niin asia on taysin eri. Ei Jokerit enaa ole meidan kilpailija!!! Minulla katkesi tunneside kyseiseen seuraan samalla hetkella, kun tiputettiin heidat jatkosta ja seura jatkoi matkaansa toiseen sarjaan. Itse toivon jopa tsemppia sinne itaan heille. Nyt ei satu oikeastaan yhtaan, silla Lalli ei siirtynyt meidan kilpailevaan seuraan. Lalli halusi nimenomaan jatkaa KHL:ssa ja ainakin minulle on ihan sama missa siella sitten jatkaa.

Minua sen sijaan sattuu. Jos on jotakin, joka ottaa päähän vielä enemmän kuin Lallin pelaaminen multileuan merkonomiorganisaatiossa, on se Lallin pelaaminen Putinin markkinointiorganisaatiossa. Olisi suotavaa, että mahdollisimman moni suomalainen boikotoisi kaikkea Jokereihin liittyvää ensi kaudella solidaarisuuden osoituksena Ukrainaa kohtaan.
 

Ralph

Jäsen
Vittuun nikokapaset ja rikuhahlit, isompaakin uutista löytyy. Nimittäin kiekollisen pelin erikoisosaaja ja varmuuden huipentuma, tähtipuolustaja Joni Tuominen siirtyi tshekkeihin.
 

Ralph

Jäsen
Latvian kovimpiin jätkiin lukeutuva Armands Berzins siirtyy täksi kaudeksi Italiaan Val Pusterian riveihin. Tehokkaasti Berzins onnistuu näitä maita vaihtamaan vuodesta toiseen. Kausi 2010-11 meni Suomessa, seuraava Valko-Venäjällä, sitten Ukrainalla, viime kausi Kazakstanissa ja tämä kausi siis Italiassa. Mites ensi kausi? Ranska tai Puola?

Tuli miehen Eliteprospects-sivuja lukiessa vilkaistua, että minkäslaisia joukkuekavereita Berzinsille suotiin kun Pohjois-Amerikan junnusarjoissa pelaili. Löytyihän sieltä Jason Pominvillen tasoinen tekijä jopa.

Tämän siivittämänä siirryin astetta kovemman kaverin vastaavin tietoihin, eli Kaspars Saulietisin. Mainittakoon ensin, että kaveri taistelee paikasta Dinamo Rigan ensi kauden KHL-jengissä. Mutta siis miehen entiset joukkuekaverit. Sieltä löytyi Kerho-aiheiseen tietokilpailuun hyvä kysymys. Nimittäin Saulietis oli Craig Schiran joukkuekaveri aikoinaan.

Missä joukkueessa Kaspars Saulietis ja Craig Schira pelasivat kaudella 2006-07? Regina Patsissa, WHL:ssä.
 

Ralph

Jäsen
Ja lisää kovia nimiä pöytään. Andy Chiodo lähtee Sloveniaan torjumaan kiekkoja ja harrastamaan sadetansseja. Chiodosta jäi vain ja ainoastaan hyvä maku Kerho-visiitiltä. Ensimmäisellä kaudella voitti kultakerhossa pronssia ja toisella kaudella lähti sysipaskasta Kerhosta Ouluun voittamaan mestaruuden.

Mielummin minä olisin Chiodon ottanut Kerhoon täksi kaudeksi kakkosmaalivahdiksi kuin Joni Myllykosken.
 

Ralph

Jäsen
Mikko Mäenpää meni sitten vihdoista viimein JYP:iin. Aivan liian kallis Kerhoon, mutta silti harmittaa katsella tätä pelaajaa vieraassa paidassa Liigassa. Muista Mikko aina reissuillasi, missä teit läpimurtosi.

EDIT: Juho Mielonen vaihtaa joukkuetta Ranskassa. Uusi joukkue on Dijon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös