Mainos

Ex-Kerholaiset

• 1 703 371
  • 6 158

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Maso voisi vaikka vetää Euroviisujen juontajana jonkun Vappu Pimiän kanssa, on se niin etevä!

Jos ei hokihommat lähde, tai ei kiinnosta, niin kyllä tässä aihiota on monenlaiseen viihdetouhuun. Napakympin vetäjäksi jopa?
Vihaajat vihaa. Eikö ne hokihommat ole lähtenyt? Miten mestiksen mestaruudet? Monta metukan mestaruutta itse olet valmentanut kun tulet huutelemaan?

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vihaajat vihaa. Eikö ne hokihommat ole lähtenyt? Miten mestiksen mestaruudet? Monta metukan mestaruutta itse olet valmentanut kun tulet huutelemaan?
Täh ja häh? Mistä moinen äksyily aamutuimaan?

Mähän olin ihan sitä samaa mieltä, että Maso on pirun hyvä Mestis-studiossa ja varmasti olisi myös muissa viihde-hommissa, koska on aidosti tuollainen persoona. Eli vaikkei hokihommat just nyt kiinnostaisi, niin töitä riittää kyllä noissa hommissa!

Mutta voiko tästä päätellä ettet arvosta Euroviisuja ja Napakymppiä? Hullu!

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Täh ja häh? Mistä moinen äksyily aamutuimaan?

Mähän olin ihan sitä samaa mieltä, että Maso on pirun hyvä Mestis-studiossa ja varmasti olisi myös muissa viihde-hommissa, koska on aidosti tuollainen persoona. Eli vaikkei hokihommat just nyt kiinnostaisi, niin töitä riittää kyllä noissa hommissa!

Mutta voiko tästä päätellä ettet arvosta Euroviisuja ja Napakymppiä? Hullu!
No olihan se huutava vääryys että Käärijältä ristettiin viisujen voitto, Katajan Jannea en ole jaksanut katsella. Mutta Maso se vaan porskuttaa eteenpäin.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No olihan se huutava vääryys että Käärijältä ristettiin viisujen voitto, Katajan Jannea en ole jaksanut katsella. Mutta Maso se vaan porskuttaa eteenpäin.
Nyt puhut asiaa, Katajan katastrofin tilalle Maso ja koko kelju spektaakkeli olisi ollut potenssiin 10 viihdyttävämpi!

No mutta, eiköhän Masokin palaile valmennushommiin vielä ennen Suomen suosituimmaksi mediapersoonaksi nousemistaan, hyvä alku kuitenkin tuo Mestis-stuudio.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy