Kyllä. Hieno mies ja mahtavaa kuunneltavaa kun ammattilainen puhuu.Maso oli tänään taas niin terävänä ja komeana telkkarissa.
Maso voisi vaikka vetää Euroviisujen juontajana jonkun Vappu Pimiän kanssa, on se niin etevä!Kyllä. Hieno mies ja mahtavaa kuunneltavaa.
Vihaajat vihaa. Eikö ne hokihommat ole lähtenyt? Miten mestiksen mestaruudet? Monta metukan mestaruutta itse olet valmentanut kun tulet huutelemaan?Maso voisi vaikka vetää Euroviisujen juontajana jonkun Vappu Pimiän kanssa, on se niin etevä!
Jos ei hokihommat lähde, tai ei kiinnosta, niin kyllä tässä aihiota on monenlaiseen viihdetouhuun. Napakympin vetäjäksi jopa?
Täh ja häh? Mistä moinen äksyily aamutuimaan?Vihaajat vihaa. Eikö ne hokihommat ole lähtenyt? Miten mestiksen mestaruudet? Monta metukan mestaruutta itse olet valmentanut kun tulet huutelemaan?
No olihan se huutava vääryys että Käärijältä ristettiin viisujen voitto, Katajan Jannea en ole jaksanut katsella. Mutta Maso se vaan porskuttaa eteenpäin.Täh ja häh? Mistä moinen äksyily aamutuimaan?
Mähän olin ihan sitä samaa mieltä, että Maso on pirun hyvä Mestis-studiossa ja varmasti olisi myös muissa viihde-hommissa, koska on aidosti tuollainen persoona. Eli vaikkei hokihommat just nyt kiinnostaisi, niin töitä riittää kyllä noissa hommissa!
Mutta voiko tästä päätellä ettet arvosta Euroviisuja ja Napakymppiä? Hullu!
Nyt puhut asiaa, Katajan katastrofin tilalle Maso ja koko kelju spektaakkeli olisi ollut potenssiin 10 viihdyttävämpi!No olihan se huutava vääryys että Käärijältä ristettiin viisujen voitto, Katajan Jannea en ole jaksanut katsella. Mutta Maso se vaan porskuttaa eteenpäin.