Mainos

Ex-Kerholaiset

• 1 693 820
  • 6 107

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Karjalainen ja miksei Rantakarikin kelpaisi itselleni kyllä, mutta vahvasti veikkaan molempien tai ainakin toisen siirtyvän IFK:hon..

Ehkä ihan hyvä vaan, Kerhon kaikki käytettävissä olevat vähät fyrkat pitäisi laittaa kiinni maaliahneeseen hyökkääjään.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kättä taskuun nyt ja Miro takas kotiin kun tulee monoo Vaasasta. Ei se täällä ryypänny, enkä mäkään Vaasassa ole koskaan ollu selvinpäin.
Itse en ole ollut missään selvinpäin, mutta ryyppykaksikko saa etsiä pelipaikkaa muualta. Pidetään ne hyvät muistot.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en ole ollut missään selvinpäin, mutta ryyppykaksikko saa etsiä pelipaikkaa muualta. Pidetään ne hyvät muistot.

Samoilla linjoilla. Jostain kaljaliigasta löytyy varmaan heille pelipaikka.

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Oon yhden kerran jälkeen valmis antamaan pelaajalle anteeksi (helpompaa myös, kun sekoilu käynyt toisessa seurassa). Mikäli vaikka Karjis pystyy osoittamaan, että tämä ei toistu, vaikka terveydenhuollon kautta ja osoittaa pelikykyä toisessa sarjassa, niin voisin yhtä hyvin toivottaa takaisin HPK:hon joku kausi.

Mut vittu, jos tämmöinen toistuisi.

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kundeilla menee vähän yksi ilta pitkäksi ja täälä heti aletaan moralisoimaan, vaikka itse kiskotaan brenkkua harvasen viikko. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos joskus sattuu vähän lipsahtamaan. Ihan inhimillistähän se on välillä vähän purkaa stressiä.

Tuskimpa karjis edes on niin kova ottaan brenkkua, kuin kerhon ahkerimmat brenkuttajat.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kundeilla menee vähän yksi ilta pitkäksi ja täälä heti aletaan moralisoimaan, vaikka itse kiskotaan brenkkua harvasen viikko. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos joskus sattuu vähän lipsahtamaan. Ihan inhimillistähän se on välillä vähän purkaa stressiä.

Tuskimpa karjis edes on niin kova ottaan brenkkua, kuin kerhon ahkerimmat brenkuttajat.
Pojat on poikia ja Turenkin mopokorjaamo joukkuepeliä ja huippu-urheilua kuusinumeroisella liksalla!

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Ymmärrän oikein hyvin, kun olet työpaikassa URHEILIJANA.

Siis yhdessä maailman halutuimmassa ja etuoikeutetuimmassa hommassa ja työnantajasi on yleensä aivan vitun persaukinen tähän päälle. Yhtenä hommanasi on pitää itsesi 100% kunnossa, jotta työpaikkasi pärjää ja kun työkyvyttömyytesi on täysin itseaiheutettua, niin mielestäni ankarakin kritiikki on paikoillaan. Johonkin pisteeseen.

Ei se kaljan ottaminen vähän pitemmällä viikonlopulla ketään tapa tietenkään.

Edu99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea FC
En tiedä Sportin sovittuja sisäisiä sääntöjä, mutta uskon että itsessään oluen juominen ei ole mitenkään kielletty asia. Tässähän on vain kyse siitä, että harkintakyky Otsolla ja Mirolla on pettänyt siinä, missä kohtaa on soveliasta lähteä yöhön.

Jos Sport matkustaa vieraspaikkakunnalle päivää ennen peliä, se tehdään syystä. Valmistautumisen takia ja ne tietenkin vaatii myös taloudellisia panostuksia seuralta.

Miro ja Otso päättivät käyttää peliä edeltävän illan yössä. Ei mielestäni kovin ammattimaista. Jos he olisivat lähteneet bisselle pelin jälkeisenä iltana, oltaisiinko tässä tilanteessa? En osaa sanoa varmaksi, mutta en ainakaan usko tapauksen olevan silloin niin vakava seuran näkökulmasta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pihlström teki näköjään tänään 1+1 tuossa Jokerien uudessa "pappaketjussa"

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Pelannut Kerhossa divaria 80-luvulla. Olen nähnyt äijää livenä kaksi kautta, niinkuin moni muukin silloinen katsoja. Kannattaa googlata muutakin kuin Elite Prospektia.

Edeltävällä kaudella ennen Kerhoon tuloa Seppä pelasi NHL:ää Jetsissä 13 matsia tehoilla 0+2 (suomalaiset NHL-pelaajat olivat tuolloin aikamoinen kuriositeetti), mutta pelasi pääosan kautta farmissa AHL:ssä, jossa takoi 60 matsissa 40 pistettä. Pakkina.

Mielenkiintoinen kaappaus tuolloin divari-Kerholta kaudeksi 84-85. Tehoja ei kovatasoisessa divarissa syntynyt kuitenkaan AHL:n tahtiin, vaan saldoksi jäi 23 ottelussa 7 tehopistettä.

Henkilökohtaisesti en kaveria Kerhosta muista. Olin tuolloin sitä ikää, että jäähallilla kiinnosti lähinnä irtokarkit.

Edit. Omien tilastoarkeologisten kaivausten tulosten perusteella Seppä pelasi Kerhossa tosin vain yhden kauden. Mutta tuon ajan tilastot eivät toki välttämättä ole ihan täydellisiä, koska esimerkiksi Peran koira on voinut syödä pöytäkirjaliuskat joltakin syyskaudella tai sitten ne jäivät baariin hukkuneen talvitakin povariin.

Viimeksi muokattu:

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Tiedä häntä, mikä on kokonaistotuus Miron ja Otson seikkailuista, mutta vähän tässä tulee sellainen tunne, että talousvaikeuksissa oleva Sport on huomannut maksaneensa pelaajista liikaa ja näkee nyt mahdollisuuden päästä sopimuksista irti ja siten parantaa seuran taloudellista tilannetta.

Toki seuran säännöt ovat seuran säännöt ja jos niitä on rikottu, ei minulla ole tarvetta puolustella pelaajia.

Kokonaisuus ml. Kerhon taloustilanne huomioiden en näe Miron kotiuttamista tälle kaudelle järkevänä ja realistisena vaihtoehtona.

Heh… Mirolla taisi olla Vaasassa A rinnassa ja nyt sitä taisi valua vatsaankin. Mutta tsemppiä Mirolle - urasi oli jo vaivojen vuoksi katkolla, joten älä anna sen nyt katketa hölmöilyjen vuoksi.

Hasselhoffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tiedä häntä, mikä on kokonaistotuus Miron ja Otson seikkailuista, mutta vähän tässä tulee sellainen tunne, että talousvaikeuksissa oleva Sport on huomannut maksaneensa pelaajista liikaa ja näkee nyt mahdollisuuden päästä sopimuksista irti ja siten parantaa seuran taloudellista tilannetta.

Toki seuran säännöt ovat seuran säännöt ja jos niitä on rikottu, ei minulla ole tarvetta puolustella pelaajia.

Kokonaisuus ml. Kerhon taloustilanne huomioiden en näe Miron kotiuttamista tälle kaudelle järkevänä ja realistisena vaihtoehtona.

Heh… Mirolla taisi olla Vaasassa A rinnassa ja nyt sitä taisi valua vatsaankin. Mutta tsemppiä Mirolle - urasi oli jo vaivojen vuoksi katkolla, joten älä anna sen nyt katketa hölmöilyjen vuoksi.
Ihan samaa olin eilen kirjoittavinani mutta en jaksanut..

Puolustelematta umpityhmää tekoa koittaa spora päästä ukoista samantien eroon ja uutta ukkoa sisään. Eipä onnistuisi ainakaan ns. tavallisessa firmassa, melkoinen protokolla olisi edessä ennen irtisanomista.

Eipä siinä, ei nyt järin hyvältä näytä seuran eikä parin ukon kannalta tilanne eikä Mirolle mielestäni tarvetta enää täällä ole vaikka keväällä olisin halunnut pitää.

Semmoinen pieni kaksinaismoralismin tunne tulee että kuinkahan olisi toimittu jos kyseessä olisi ollut esimerkiksi kultakypärä ja Atro?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy