Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
No joo, oliko Kerhon materiaali silloin kotiedun materiaali? Nosti kuitenkin playoffeihin.
Eli kaikki hyvä Piken ansiota ja muuten oli vain olosuhteiden uhri.
No joo, oliko Kerhon materiaali silloin kotiedun materiaali? Nosti kuitenkin playoffeihin.
Eli kaikki hyvä Piken ansiota ja muuten oli vain olosuhteiden uhri.
Kättä taskuun nyt ja Miro takas kotiin kun tulee monoo Vaasasta. Ei se täällä ryypänny, enkä mäkään Vaasassa ole koskaan ollu selvinpäin.
Itse en ole ollut missään selvinpäin, mutta ryyppykaksikko saa etsiä pelipaikkaa muualta. Pidetään ne hyvät muistot.Kättä taskuun nyt ja Miro takas kotiin kun tulee monoo Vaasasta. Ei se täällä ryypänny, enkä mäkään Vaasassa ole koskaan ollu selvinpäin.
Itse en ole ollut missään selvinpäin, mutta ryyppykaksikko saa etsiä pelipaikkaa muualta. Pidetään ne hyvät muistot.
Pojat on poikia ja Turenkin mopokorjaamo joukkuepeliä ja huippu-urheilua kuusinumeroisella liksalla!Kundeilla menee vähän yksi ilta pitkäksi ja täälä heti aletaan moralisoimaan, vaikka itse kiskotaan brenkkua harvasen viikko. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos joskus sattuu vähän lipsahtamaan. Ihan inhimillistähän se on välillä vähän purkaa stressiä.
Tuskimpa karjis edes on niin kova ottaan brenkkua, kuin kerhon ahkerimmat brenkuttajat.
Onko tämän ketjun asiaa?Jyrki Sepästä uusi Liigan puheenjohtaja!
Pelannut Kerhossa divaria 80-luvulla. Olen nähnyt äijää livenä kaksi kautta, niinkuin moni muukin silloinen katsoja. Kannattaa googlata muutakin kuin Elite Prospektia.
Ihan samaa olin eilen kirjoittavinani mutta en jaksanut..Tiedä häntä, mikä on kokonaistotuus Miron ja Otson seikkailuista, mutta vähän tässä tulee sellainen tunne, että talousvaikeuksissa oleva Sport on huomannut maksaneensa pelaajista liikaa ja näkee nyt mahdollisuuden päästä sopimuksista irti ja siten parantaa seuran taloudellista tilannetta.
Toki seuran säännöt ovat seuran säännöt ja jos niitä on rikottu, ei minulla ole tarvetta puolustella pelaajia.
Kokonaisuus ml. Kerhon taloustilanne huomioiden en näe Miron kotiuttamista tälle kaudelle järkevänä ja realistisena vaihtoehtona.
Heh… Mirolla taisi olla Vaasassa A rinnassa ja nyt sitä taisi valua vatsaankin. Mutta tsemppiä Mirolle - urasi oli jo vaivojen vuoksi katkolla, joten älä anna sen nyt katketa hölmöilyjen vuoksi.
Oli kyllä hienoa pyöritystä 1yv Pillu-Aaltonen-FilppulaPihlström teki näköjään tänään 1+1 tuossa Jokerien uudessa "pappaketjussa"
Tässä on tuplasti enemmän käsiä, taitoa ja maalintekouhkaa mitä meidän joukkueessa. Ja kyseessä on MESTIS joukkue. Surullista.Oli kyllä hienoa pyöritystä 1yv Pillu-Aaltonen-Filppula