Siivouskomero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kyllä näen Kerhon olevan voittaja tässä valmentaja vaihdoksesta. Toke ei ollut oikea palanen nykyiseen valmennustiimiin ja uskon, että Masosta saadaan enemmän irti Selinin avustuksella.
On se todella monelle muullekin, HPK tarjosi Virralle kohtuullista sopparia, Kärpät tarjosi enemmän isommilla bonareilla. Kärpissä myös mahdollista saada enemmän bonussarakkeita kiinni, mikä voi tarkoittaa 50k-60k enemmän kaudessa kuin Hämeenlinnassa. Etkö itse olisi valinnut Kärppiä?Mutta kun tuntuu pojan suhteen useasti olevan kerho vaihtoehto jos muualle ei pääse.
Hienostihan Lahdessa on hommat hoidettu, kun joskus ennen vanhaan Pelicans oli lähinnä pelkkä vitsi kaudesta toiseen.
Oula Palve vol.2. Ja mites sitten kävikään?tilaajille
"HPK:sta lähtenyt valmentaja loikkasi paikalliskilpailijan leiriin: "Täällä on oikeasti mahdollisuus pärjätä""
Atu Selin tuo ihan kaikkea pöytään enemmän, kuin mitä Toke toi. Ei näistä kahdesta herrasta voi oikeastaan edes puhua samassa lauseessa.Ei kukaan jää kaipaamaan virtaa.
Ei tuonut mitään (ainakaan selkeästi näkyvää) Kerhon toimintaan.
Mauton, hajuton, kaikinpuolin mitäänsanomaton ja Selin tuo uskottavuutta aivan eri tavalla mitä Virta koskaan toi.
Perus Jokeri-taustaisten touhua.Tekikö se Toke oikeasti siellä mitään tai saiko mitään näkyvää aikaiseksi? Musta tuntuu, että mies kävi ainoastaan työpaikalla, että sai palkan kuitatuksi.
Mä luulen, että puhekyvytön Miettinenkin aikanaan sai enemmän aikaiseksi kuin Toke.Perus Jokeri-taustaisten touhua.
Aivan päin persettähän Toke-rekry meni Kerholta, samoin kuin Markkanen.
Nyt on onneksi Hämeenlinnassa vihdoin taas puhekykyinen kakkosvalmentaja, ja sen puoleen oikeasti mahdollisuus pärjätä.
Näin on ja tietenkin Lahdessa voi käydä samalla tavalla, mutta mistäpä näistä aina tietää.Kyllä, hienosti on kyllä hommat pantu liitoon siellä. Ihan kuten Hämeenlinnassakin näytti olevan Pennasen neljän vuoden aikana. Ja sitten kun Pendo lähti, niin ei se kone sitten pysynytkään siinä hyvässä liidossa, vaikka puitteet piti olla kunnossa.
Joo ja Token ja Kerhon ei pitänyt asiasta sen enempää kommentoida. Mutta toi esiin että on aina tullut toimeen pelaajien kanssa ja höpönpöppöjä ei voi pelaajille puhua, pelaajat on sen verran fiksuja.Uusi juttu oli Häsa:ssa Token lähdöstä, eli pois lähteminen oli hänen oma päätöksensä ja yritti sitä jo hieman aikaisemmin.
Kerho halusi täyttää paikan, ennen kuin päästivät Token.
En mä usko, että siellä mitään välirikkoja on tullut. Mutta Maso on jo ennen Kerhopestiään avannut omaa ajatusmaailmaansa useaan otteeseen mitä tulee koutsaamiseen, sekä valmennustimiin kokonaisuudessaan, ja on maininnut mm. että koko tiimin täytyy soutaa samaa venettä ja intohimo on se kaiken A ja O.Joo ja Token ja Kerhon ei pitänyt asiasta sen enempää kommentoida. Mutta toi esiin että on aina tullut toimeen pelaajien kanssa ja höpönpöppöjä ei voi pelaajille puhua, pelaajat on sen verran fiksuja.
Eli onko tässä tullut sitten välirikko valmennuksen kesken? Maso voi kyllä tsempata pelaajia puhumalla höpönpöppöjä.
Mitä tästä nyt eripuraa tai huoneentauluja repimään? Virta halusi organisaatioon jossa voi menestyä, ja Kerho halusi Masolle kokeneen mentorin rinnalle. Virran palkkanauha varmaankin kasvaa jonkun verran, mutta tuskin nyt rahan perässä juoksee. Rauha maahan, kaikki voittivat.
Projektin jälkeen Britteihin kaudeksi, ja sitten tuttua reittiä takaisin kotiin. ;)No nyt Jalosen pesti Italiaan on varmistunut.
– Sain kesäkuisista puheluista tosiaan sellaisen kuvan, että he halusivat minun ensin vain kertovan, keitä olisi mahdollisesti saatavissa ja auttavan yhteyksissä. Siitä keskustelu avautui, ja aika pian oltiin tilanteessa, jossa minä olinkin muuttunut heille hyväksi vaihtoehdoksi ja he minulle, Jalonen kertaa
Jukka Jalonen kertoo yllätyspestinsä taustat – Italia pyysi häneltä ensin vain apua päävalmentajan löytämiseksi
Italian jääkiekkoliitto ei aluksi uskonut, että se voisi saada päävalmentajaksi Jukka Jalosen kaltaisen legendan. Ihmeiden aika ei kuitenkaan ole ohi. Sopimuksessa on NHL-optio.yle.fi
Taas suuret ryöstää meidän pelaajia!Muselle duunia:
Aleksi Mustonen määräaikaisella sopimuksella Tapparaan
Hyökkääjän sopimus on voimassa lokakuun puoleen väliin.www.tappara.fi