Inille kakkossyöttö Suomen ensimmäiseen maaliin ja Säteri teki Suomen kolm... Eikun siis Kanadan tasoitusmaalinPuustinen teki ensimmäisen maalinsa mm-kisoissa.
Inille kakkossyöttö Suomen ensimmäiseen maaliin ja Säteri teki Suomen kolm... Eikun siis Kanadan tasoitusmaalinPuustinen teki ensimmäisen maalinsa mm-kisoissa.
Nollapeli tuohon ja pari hienoa koppia, niin meillä on lopputurnauksen ykkösmaalivahti tuossa.Larmi maalissa tänään. Siitä lähtee viis voittoo ja torille.
Vujtek oli melkoinen taituri myös. Fehr taas enemmän laukauksensa varassa, toki pelisilmääkin löytyi.Kaksi eri aikakauden kaveria, mutta yhtä kaikki, kumpikin aivan ylikylän ukkoja:
Igor Kuznetsov ja Michael Joly.
Igor teki Korpelan Ristosta lähes maajoukkuepakin ja muistakin pelikavereistaan tasoaan reilusti parempia.
Jolyä pelaamisessa viehätti varmastikin ennen kaikkea lajin helppous.
Mä laitan kolmannen, jos tulee mieleen, Ben Perreault?
Tässä on se, että mulla on ollut kausia, kun en ole ollut paikkakunnalla ja en ole silloin nähnyt juurikaan pelejä. En valitettavasti osaa sanoa Vujtekista tai Fehristä juuta enkä jaata.
Tiedän Igorin sanoneen laskiaishernekeitolla sanasta sanaan: "Hjannu Kuronen. Hjyvä pelaaja. Hjelppo. Jymmärtä peli."Kaksi eri aikakauden kaveria, mutta yhtä kaikki, kumpikin aivan ylikylän ukkoja:
Igor Kuznetsov ja Michael Joly.
Igor teki Korpelan Ristosta lähes maajoukkuepakin ja muistakin pelikavereistaan tasoaan reilusti parempia.
Jolyä pelaamisessa viehätti varmastikin ennen kaikkea lajin helppous.
Mä laitan kolmannen, jos tulee mieleen, Ben Perreault?
Tässä on se, että mulla on ollut kausia, kun en ole ollut paikkakunnalla ja en ole silloin nähnyt juurikaan pelejä. En valitettavasti osaa sanoa Vujtekista tai Fehristä juuta enkä jaata.
Herää pari kysymystä mutta en esitä koska ne on ikäviä.Ville Viitaluoma HIFK U20 päävalmentajaksi.
Eli ei mitään käyttistä Johtajaorganisaatiossa.Herää pari kysymystä mutta en esitä koska ne on ikäviä.
Rakasti kaupunkia, viihtyi. Twiittasi. Morjesti. Takaisin ainakin.
Jatkoajan jutun mukaan HIFK:ssa valmentaminen on ollut hänen pitkäaikainen unelmansa, joten onnea sinne!Syitä sen enempää tietämättä niin jotenkin kolhaisee sisältä "menettää" Viitaluoma IFK:hon. (Joo tiedän sen että Kerhon oma syy, mutta silti)
Asuukohan Nenonen edelleen Hämeenlinnassa, kun lenkkeili vastaan Apparan nurkilla
Prosentti se on yhdeksänkin! Eli hänen ohjeillaan kuitenkin tehtiin yv-maaleja! #posinkauttaNoh, oli muistaakseni vastuussa erikoistilanteista, kun YV-prosentti oli jotain yhdeksän.
Tai siis Joly teki. Ei oikein kukaan muu.Prosentti se on yhdeksänkin! Eli hänen ohjeillaan kuitenkin tehtiin yv-maaleja! #posinkautta