Ex-Kerholaiset

  • 1 587 244
  • 5 619

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaksi eri aikakauden kaveria, mutta yhtä kaikki, kumpikin aivan ylikylän ukkoja:

Igor Kuznetsov ja Michael Joly.


Igor teki Korpelan Ristosta lähes maajoukkuepakin ja muistakin pelikavereistaan tasoaan reilusti parempia.
Jolyä pelaamisessa viehätti varmastikin ennen kaikkea lajin helppous.

Mä laitan kolmannen, jos tulee mieleen, Ben Perreault?

Tässä on se, että mulla on ollut kausia, kun en ole ollut paikkakunnalla ja en ole silloin nähnyt juurikaan pelejä. En valitettavasti osaa sanoa Vujtekista tai Fehristä juuta enkä jaata.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kaksi eri aikakauden kaveria, mutta yhtä kaikki, kumpikin aivan ylikylän ukkoja:

Igor Kuznetsov ja Michael Joly.


Igor teki Korpelan Ristosta lähes maajoukkuepakin ja muistakin pelikavereistaan tasoaan reilusti parempia.
Jolyä pelaamisessa viehätti varmastikin ennen kaikkea lajin helppous.

Mä laitan kolmannen, jos tulee mieleen, Ben Perreault?

Tässä on se, että mulla on ollut kausia, kun en ole ollut paikkakunnalla ja en ole silloin nähnyt juurikaan pelejä. En valitettavasti osaa sanoa Vujtekista tai Fehristä juuta enkä jaata.
Vujtek oli melkoinen taituri myös. Fehr taas enemmän laukauksensa varassa, toki pelisilmääkin löytyi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kaksi eri aikakauden kaveria, mutta yhtä kaikki, kumpikin aivan ylikylän ukkoja:

Igor Kuznetsov ja Michael Joly.


Igor teki Korpelan Ristosta lähes maajoukkuepakin ja muistakin pelikavereistaan tasoaan reilusti parempia.
Jolyä pelaamisessa viehätti varmastikin ennen kaikkea lajin helppous.

Mä laitan kolmannen, jos tulee mieleen, Ben Perreault?

Tässä on se, että mulla on ollut kausia, kun en ole ollut paikkakunnalla ja en ole silloin nähnyt juurikaan pelejä. En valitettavasti osaa sanoa Vujtekista tai Fehristä juuta enkä jaata.
Tiedän Igorin sanoneen laskiaishernekeitolla sanasta sanaan: "Hjannu Kuronen. Hjyvä pelaaja. Hjelppo. Jymmärtä peli."

Edit: Perreaultilta hyvä kausi divarissa ja nousukarsinnoussa. Sitten vajosi muun "puolustuksen" kanssa, osin syyttään.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Se on se linjaus.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Herää pari kysymystä mutta en esitä koska ne on ikäviä.

Rakasti kaupunkia, viihtyi. Twiittasi. Morjesti. Takaisin ainakin.
Eli ei mitään käyttistä Johtajaorganisaatiossa.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Syitä sen enempää tietämättä niin jotenkin kolhaisee sisältä "menettää" Viitaluoma IFK:hon. (Joo tiedän sen että Kerhon oma syy, mutta silti)

Jotenkin sitä toivoi että olisi Kooveen kautta palannut Kerhon edustukseen jossain välissä. Koska uskon Viitaluoman kykyihin valmentajana ja tykkään spekuloida tulevaisuutta, uskon että nyt Viitaluoma tullaan näkemään 10 vuoden sisään IFK:n edustuksessa.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Santeri Alatalo hehkuttaa Jolya tämän päivän Häsassa. Mun oma referointi jutusta.
Luganossa tahmea alku, vähän kuin Hämeenlinnassakin. Hän itse sanonut, että tarvii aikaa sopeutua. Hän on luova pelaaja. Ihan uskomaton. Näkee pelin eri tavalla, kuin muut ja tekee ihan uskomattomia ratkaisuja. Omatkaan ei pysty niitä lukemaan. Hän ei aina syötä vapaalle miehelle, vaan löytää jonkun joka on vielä paremmassa paikassa. Ihan huikea pelimies. Ylivoimalla ei välttämättä paras, vaan 5vs5 pelissä ja yks ykkösissä voittaa kiekot. Piti todella paljon Hämeenlinnasta, tiedä vaikka joskus tulisi takaisin.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Syitä sen enempää tietämättä niin jotenkin kolhaisee sisältä "menettää" Viitaluoma IFK:hon. (Joo tiedän sen että Kerhon oma syy, mutta silti)
Jatkoajan jutun mukaan HIFK:ssa valmentaminen on ollut hänen pitkäaikainen unelmansa, joten onnea sinne!
 

Crank

Jäsen
Asuukohan Nenonen edelleen Hämeenlinnassa, kun lenkkeili vastaan Apparan nurkilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös