Liigadebytantti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Hokki, Leijonat, Mestis, alasarjat.
HPK:ssa mestaruutta 2019 juhlinut Antti Karjalainen siirtyy Sloveniasta Iso-Britanniaan. Seurana toimii Glasgow Clan ja sarjana EIHL.
Silkkaa seksyä. Ylivoimalla Konna Jolylle?Näkispä itekki tollasia unia.. Tollanen tilanne olis kyllä unelmien täyttymys. Mutta toisaalta, valitettavasti liian hyvä ollakseen totta..
Jep, sepä juuri puuttui.Hauska artikkeli, lisäisin kyllä jatkoonmenijöiksi Radek Toupalin ja Tomas Kapustan. Ja muhun erityisesti Toupal teki suuren vaikutuksen, suuremman kuin Kucharcik. Verner jäi mulle molareista hiukan vieraaksi, joten ihmettelen Jim Bedardin puuttumista top-kisassa. Mutta eihän tuo mikään absoluuttinen totuus ollut tarkoituskaan olla, joten aplodit täältä jo silkasta vaivannäöstä.
Pat Ryan ilmeisesti puuttui.
Hauska artikkeli, lisäisin kyllä jatkoonmenijöiksi Radek Toupalin ja Tomas Kapustan. Ja muhun erityisesti Toupal teki suuren vaikutuksen, suuremman kuin Kucharcik. Verner jäi mulle molareista hiukan vieraaksi, joten ihmettelen Jim Bedardin puuttumista top-kisassa. Mutta eihän tuo mikään absoluuttinen totuus ollut tarkoituskaan olla, joten aplodit täältä jo silkasta vaivannäöstä.
Hauska artikkeli, lisäisin kyllä jatkoonmenijöiksi Radek Toupalin ja Tomas Kapustan. Ja muhun erityisesti Toupal teki suuren vaikutuksen, suuremman kuin Kucharcik. Verner jäi mulle molareista hiukan vieraaksi, joten ihmettelen Jim Bedardin puuttumista top-kisassa. Mutta eihän tuo mikään absoluuttinen totuus ollut tarkoituskaan olla, joten aplodit täältä jo silkasta vaivannäöstä.
Vlasakin aliarvostus listalla on suurin puute minunkin mielestäni, mutta ehdottomasti nostaisin myös Strbakin ykköspakkipariin Rafalskin rinnalle. Ai että, sellainen pari kun joskus olisikin!
Puuttui myös pari muutakin nimeä. Mutta ne ei Hämeenlinnassa kauan viihtyneet.Hauska artikkeli, lisäisin kyllä jatkoonmenijöiksi Radek Toupalin ja Tomas Kapustan. Ja muhun erityisesti Toupal teki suuren vaikutuksen, suuremman kuin Kucharcik. Verner jäi mulle molareista hiukan vieraaksi, joten ihmettelen Jim Bedardin puuttumista top-kisassa. Mutta eihän tuo mikään absoluuttinen totuus ollut tarkoituskaan olla, joten aplodit täältä jo silkasta vaivannäöstä.
Jos oikein muistan niin Junkan ensi esiintyminen (ei kovin mairitteleva sellanen) oli Lappeenrannassa, olikohan ensimmäinen ruotsalainen Kerhossa vai oliko se kumminkin Ackeström, tais olla? No olin joka tapauksessa tuota peliä kattomassa ja taisi tulla tukkaan 7-1, 6-1, 7-2 tai 6-2 no jotain sinne päin, se oli sellainen peli mitä ei olisi tarvinnut nähdä. No se ei illan jatkoja haitannut, vaan aika juopotteluksi meni jo pelin aikana, enkä kyllä pahemmin pelin loppupuolta nähnytkään. Mutta sinne jäätiin yöksi vai jopa kahdeksi ja sitten joskus junalla takasin päin kotia kohti. Kylläpä on hatarat mutta hyvät muistikuvat reissusta.Ei kyllä huono pakkipari millään muotoa. Hieman ihmetyttää myös ruotsalaisten sivuuttaminen. Nimittäin oma muistikuvani on, että Jonas Andersson-Junkka (joka minusta Kerhossa käytti nimeä Jonas Junkka) ja Oscar Ackeström olivat kovia tekijöitä Kerhon puolustuksessa vuosituhannen vaihteessa.
Ainakin kauden 1999-2000 tilastot ovat molemmilla vakuuttavat. Junkan tehot runkosarjan 54 ottelussa 13 + 18 = 31 ja playoffeissa 8 ottelussa 1 + 4 = 5. Ackeström taas pelasi runkosarjassa 53 ottelua tehoin 17 + 22 = 39, ja playoffeissa 8 ottelua tehoin 0 + 4.
Jos en väärin muista, niin Junkka oli kahden suunnan luotettava puolustaja, joka kykeni myös tehoihin hyökkäyspäässä. Ackeström oli sitten enempi hyökkäävä puolustaja.