Hei, vaikka Vode oli ykkösenä, säilyttiin silti Suomen mestareina. VAMOS!Reijola oli kyllä erikoinen kaikkinensa. Ilmeisesti oli tarkoitus, että Voutilainen kasvaa seleäksi ykköseksi ja Reiskasta kehitetään itse halpa kakkonen. No, nyt huomattu ettei Voutilainen riitä ja Reiskasta ei oikeasti ykköseksi ole, jolloin projekti kuopataan ja hommataan toiseksi molariksi kovempi nimi.
Omituista jotenkin koko kuvio ja jos tuossa vielä Andy kaivetaan tolppien väliin, on tässä farssin ainekset komeasti koossa.
Niin hyvää työtä kun Mika Toivola onkin Kerhossa tehnyt, niin maalivahtikuvio taitaa olla miehen musta piste. Mikan jääräpäisyys on ymmärrykseni mukaan samalla hänen vahvuutensa ja heikkoutensa. Sokea Reettakin näki viime kaudella, että Voutilaisesta ei ollut tasaisesti voittavaksi ykkösveskariksi. Siltikin, Toivola totesi kauden jälkeen, että Voutilainen löysi huipputasonsa ja tasaisuuden kevään aikana. Lausuntona aika käsittämätön ja kestämätön, katsomalla pelejä ja tilastoja.Reijola oli kyllä erikoinen kaikkinensa. Ilmeisesti oli tarkoitus, että Voutilainen kasvaa seleäksi ykköseksi ja Reiskasta kehitetään itse halpa kakkonen. No, nyt huomattu ettei Voutilainen riitä ja Reiskasta ei oikeasti ykköseksi ole, jolloin projekti kuopataan ja hommataan toiseksi molariksi kovempi nimi.
Omituista jotenkin koko kuvio ja jos tuossa vielä Andy kaivetaan tolppien väliin, on tässä farssin ainekset komeasti koossa.
Saatiin ainakin tällä vahvistus sille, että ensi kaudella on uusi maalivahtitandemi ja Reijolan nimi ei pyöri mukana enää edes huhuissa. Oli kyllä potentiaalinen veskari ja olisin kyllä itse halunnut melkeimpä nähdä ensi kaudella Reijolan otteita mielummin kuin Voutilaisen. Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon RasseRepalle!
Nyt enää toivotaan sitä, että se julkaistava maalivahti ei ole huhujen mukainen A. Karjalainen, vaan enemmänkin kaveri joka pistäisi Voutilaiselle kovan vastuksen 1. vahdin paikasta.
Ei nyt minään hirveänä yllätyksenä tullut. Olihan tuo värikäs pelaaja.Tibbettsistä juttua Iltalehdessä - vankilassa parhaillaan
Olihan meillä Paajanen, se on huippusentteri neloseen. Mutta homma menee aina niin että nämä pelaa syystä tai toisesta ylempänä ketjuissa.
Paajanen kannatteli joukkuetta viime kaudella ja silti "nelossentteri." Hohhoijaa.Kävin pitkästä aikaa viihdyttämässä itseäni HIFK:n puolella. Ei ole meno muuttunut jääkiekkotietämyksen osalta mihinkään.
Olin peliä katsomassa ja olihan miehen laukaus melkoinen kanuuna.
Hämeenlinnaan pääsisi helpommin... kunhan totean.Larmin huumori kestää. Iltalehti