Ex-Kerholaiset

  • 1 555 136
  • 5 517

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Antakaahan nyt asiantunteva kuvaus kaverista, kun teille tuttu pelaaja. Mielikuva kovaa pelaavasta oman pään miehestä, mutta meneekö tosiaan enemmän ihan Lauridsenin korvaajaksi puhtaaksi oman pään luudaksi vai onko kuitenkin laadukas yleispuolustaja, joka voisi KHL:ssa pärjätä hyökkäyspäässäkin?

Vastailinkin tuonne teidän omaan ketjuun jo hieman Frimanista, mutta lyhykäisyydessään Friman ei ole mikään kovaa pelaava oman pään luuta vaan enemmänkin Liigaan eliittitason peruspakki.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivotaan tosiaan, että Friman nyt vihdoin voittaisi jotain, kun pääsi todelliseen menestyvään organisaatioon.

Eikai meidän Liiga-vuosista niin kauaa vielä ole ettei HPK:n klassista Areenakammoa enää muisteta? Itse näen tuon ainakin kevyenä vitsailuna liittyen nimenomaan tähän, eikä Kerhon menestymiseen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eikai meidän Liiga-vuosista niin kauaa vielä ole ettei HPK:n klassista Areenakammoa enää muisteta? Itse näen tuon ainakin kevyenä vitsailuna liittyen nimenomaan tähän, eikä Kerhon menestymiseen.

Viimeksi kun kävin Areenalla katsomassa peliä, Kerho voitti. Voitti seuraavankin pelin ja se taisi ollakin sitten viimeinen niitti.
 

Ralph

Jäsen
Eikai meidän Liiga-vuosista niin kauaa vielä ole ettei HPK:n klassista Areenakammoa enää muisteta? Itse näen tuon ainakin kevyenä vitsailuna liittyen nimenomaan tähän, eikä Kerhon menestymiseen.
Miten Friman liittyy tähän asiaan? Friman ei HPK:n paidassa ole pelannut Hartwallilla peliäkään, joten miten se voisi liittyä siihen?
 

Ralph

Jäsen
Matias Haaranen jatkaa matkaansa Ranskaan. Olin klikkausotsikon uhri ja piti tarkistaa, kuka tuo Jatkoajan mainitsema "Mestiksen toissa kauden paras puolustaja" on ja Kerho-kasvatti Haaranenhan se.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier

Vieläköhän riittäis jalka. Pientä massakautta näyttäis pukanneen.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK


Saatiin ainakin tällä vahvistus sille, että ensi kaudella on uusi maalivahtitandemi ja Reijolan nimi ei pyöri mukana enää edes huhuissa. Oli kyllä potentiaalinen veskari ja olisin kyllä itse halunnut melkeimpä nähdä ensi kaudella Reijolan otteita mielummin kuin Voutilaisen. Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon RasseRepalle!

Nyt enää toivotaan sitä, että se julkaistava maalivahti ei ole huhujen mukainen A. Karjalainen, vaan enemmänkin kaveri joka pistäisi Voutilaiselle kovan vastuksen 1. vahdin paikasta.
 

Old hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK. New York Rangers
Morjensta vaan kaikille, uus hyppää mukaan!
Itse toivoisin, että toi A. Karjalainen jätettäis jo pois huhuistakin, koska ei pelaa täällä ens kaudella. Oma toiveeni olisi A.Engren ykköseksi, Voutilainen on hyvä 2.veska.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Reijola oli kyllä erikoinen kaikkinensa. Ilmeisesti oli tarkoitus, että Voutilainen kasvaa seleäksi ykköseksi ja Reiskasta kehitetään itse halpa kakkonen. No, nyt huomattu ettei Voutilainen riitä ja Reiskasta ei oikeasti ykköseksi ole, jolloin projekti kuopataan ja hommataan toiseksi molariksi kovempi nimi.

Omituista jotenkin koko kuvio ja jos tuossa vielä Andy kaivetaan tolppien väliin, on tässä farssin ainekset komeasti koossa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Reijola oli kyllä erikoinen kaikkinensa. Ilmeisesti oli tarkoitus, että Voutilainen kasvaa seleäksi ykköseksi ja Reiskasta kehitetään itse halpa kakkonen. No, nyt huomattu ettei Voutilainen riitä ja Reiskasta ei oikeasti ykköseksi ole, jolloin projekti kuopataan ja hommataan toiseksi molariksi kovempi nimi.

Omituista jotenkin koko kuvio ja jos tuossa vielä Andy kaivetaan tolppien väliin, on tässä farssin ainekset komeasti koossa.
Hei, vaikka Vode oli ykkösenä, säilyttiin silti Suomen mestareina. VAMOS!
 

TJ MACKEY

Jäsen
Reijola oli kyllä erikoinen kaikkinensa. Ilmeisesti oli tarkoitus, että Voutilainen kasvaa seleäksi ykköseksi ja Reiskasta kehitetään itse halpa kakkonen. No, nyt huomattu ettei Voutilainen riitä ja Reiskasta ei oikeasti ykköseksi ole, jolloin projekti kuopataan ja hommataan toiseksi molariksi kovempi nimi.

Omituista jotenkin koko kuvio ja jos tuossa vielä Andy kaivetaan tolppien väliin, on tässä farssin ainekset komeasti koossa.
Niin hyvää työtä kun Mika Toivola onkin Kerhossa tehnyt, niin maalivahtikuvio taitaa olla miehen musta piste. Mikan jääräpäisyys on ymmärrykseni mukaan samalla hänen vahvuutensa ja heikkoutensa. Sokea Reettakin näki viime kaudella, että Voutilaisesta ei ollut tasaisesti voittavaksi ykkösveskariksi. Siltikin, Toivola totesi kauden jälkeen, että Voutilainen löysi huipputasonsa ja tasaisuuden kevään aikana. Lausuntona aika käsittämätön ja kestämätön, katsomalla pelejä ja tilastoja.

Samalla kun Vode kyykkäsi, Karjalaisesta ja Reijolasta ei ollut Voutilaista haastamaan.

Kerholla tulee olemaan todella nimetön ja kokematon joukkue ensi kaudeksi, josta saa johtajuutta etsiä todella pitkään sitä löytämättä. Siihen päälle vielä liigatasolla täysin kokematon valmentaja. Siitäkin huolimatta olen aika varma, että Toivolan papereissa Voutilainen on selkeä ykkönen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reijola oli mielestäni ainut, joka sinänsä maalivahdeista ylitti odotukset. Siitä siis pisteet.

Vode olisi siis ihannekuvassa erinomainen kakkosveska kirittämään ykköstä ja Karjalaisesta nyt on varmasti jo kaikki täällä sanottu. Reiska taas oli tuollainen mystinen Mestishaku, joka oli ruutuunsa nähden "ihan pätevä"

Hyvät jatkot. Ei mitään huonoa mielipidettä kaverista jäänyt. Koko maalivahtikuvio oli alun alkaenkin täysin omituinen seikka koko kaudessa, mutta tämä ei missään vaiheessa Reiskan vika ollut.

Koko kolmikon olisin hajoittanut jo aikoja sitten, mutta onneksi minua paljon viisaammat näitä hoitaa, mutta tästä siirtosta Vaasaan en myöskään ole lainkaan pahoillani.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Saatiin ainakin tällä vahvistus sille, että ensi kaudella on uusi maalivahtitandemi ja Reijolan nimi ei pyöri mukana enää edes huhuissa. Oli kyllä potentiaalinen veskari ja olisin kyllä itse halunnut melkeimpä nähdä ensi kaudella Reijolan otteita mielummin kuin Voutilaisen. Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon RasseRepalle!

Nyt enää toivotaan sitä, että se julkaistava maalivahti ei ole huhujen mukainen A. Karjalainen, vaan enemmänkin kaveri joka pistäisi Voutilaiselle kovan vastuksen 1. vahdin paikasta.



Kyllä uuden nimen olisi hyvä olla maalivahti joka sysää Voutilaisen lähtökohtaiseksi kakkosvahdiksi.
Ilman selkeää ykkös maalivahtia joka pystyy kannattelemaan joukkuetta tarvittaessa on menestyksestä turha haikailla.

Tiilikainen on kyl todella mielenkiintoinen valinta. Suhtaudun Positiivisesti tähän vesseliin
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat

Crank

Jäsen
Ensimmäisessä pelissä Tibbets teki 2+2, mm. ratkaisumaalin jatkoajalla. Olin peliä katsomassa ja olihan miehen laukaus melkoinen kanuuna. Muistan Jalosen sanoneen, että pelikunto ei edellyttäis ratkaisupaikoissa kentällä olemista, mutta laukaus on sitä luokkaa ettei voi olla käyttämättä.

Mutta tää oli erinomaisen hieno hetki:


 
Suosikkijoukkue
HPK
Olin peliä katsomassa ja olihan miehen laukaus melkoinen kanuuna.

Eiks tuo huhujen mukaan painanut ekoissa reeneissä sellaisen lämärin, että harkkahallin pleksit meni säpäleiksi.

Mies olisi kyllä painanut kohtuullisen hyvän uran ainakin Euroopassa jos urheilijan elämä olisi maistunut edes vähän. Aika lahjakas kaveri oli kuitenkin kyseessä.
 

Ralph

Jäsen
Jos HIFK löytää kolme parempaa sentteriä kokoonpanoonsa kuin Paajanen, niin hyvin on pullat uunissa ainakin senttereiden osalta.

Ja tästä tulee mieleen HPK:n oma sentteriosasto tällä hetkellä: Monto-Tikka-Kanninen-Lahtela.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös