Yritin googlaa nii löytyykö tästä jotai pöytäkirjaa uutista jne? Järkyttävää...Liigapelaajat rikoksen tiellä -ketjusta löyty ainaki Veikko Karppinen, joka tuomittu 2016 alle vuoden ikäsen lapsen pahoinpitelystä. Hyi vittu!
En oo niin tarkkaan tutkinu. Sattu vaan silmään tuolta toisesta ketjusta.Yritin googlaa nii löytyykö tästä jotai pöytäkirjaa uutista jne? Järkyttävää...
Oulun poliisilta tilaamalla saa käsittääkseni ainakin esitutkintapöytäkirjan, siitä eteenpäin en osaa sanoa. Kerran olen itse pyytänyt juurikin esitutkintapöytäkirjan ja silloin riitti tieto epäillyn nimestä sekä joitakin tietoja tapahtumien kulusta.Yritin googlaa nii löytyykö tästä jotai pöytäkirjaa uutista jne? Järkyttävää...
Itse taidan kuulua siihen vähemmistöön joka olisi pitänyt aikanaan Koblin mielellään Oulussa. Aina puhuttu tehottomasti pörrääjästä. Kobli on juuri sitä mitä 2/3 kentän pelaajalta odotellaan. Ykköseen en Koblia ottaisi. Lisänä hyvä rankkariampuja.Radek Koblizek rikkoi juuri henkilökohtaisen piste-ennätyksensä Liigassa. Nyt menossa kauden 46. peli ja lukemat 15+16=31. Edellinen ennätys 47o, 9+21=30 syntyi Kärpissä kaudella 19-20.
Maaliennätys oli mennyt rikki jo aiemmin.
Tosiaan hyvää secondary scoringia ja sellaisia 30 pisteen odotuksia pystyi Koblille antamaan. Plussaa vielä siitä että oli käytännössä oma kasvatti.Itse taidan kuulua siihen vähemmistöön joka olisi pitänyt aikanaan Koblin mielellään Oulussa. Aina puhuttu tehottomasti pörrääjästä. Kobli on juuri sitä mitä 2/3 kentän pelaajalta odotellaan. Ykköseen en Koblia ottaisi. Lisänä hyvä rankkariampuja.
Liigapelaajat rikoksen tiellä -ketjusta löyty ainaki Veikko Karppinen, joka tuomittu 2016 alle vuoden ikäsen lapsen pahoinpitelystä. Hyi vittu!
Ikävä tapaus, ja tuomiokin ihan paikallaan, kun lapsen hengitystä on rajoitettu. Kuitenkin kokonaisuus näyttää ehkä enemmän siltä, että kokemattomalta ja loppuunsa väsyneeltä isältä on loppunut keinot kesken, kuin että kyseessä olisi lapsiaan pieksävä ihmisperse.Oulun poliisilta tilaamalla saa käsittääkseni ainakin esitutkintapöytäkirjan, siitä eteenpäin en osaa sanoa. Kerran olen itse pyytänyt juurikin esitutkintapöytäkirjan ja silloin riitti tieto epäillyn nimestä sekä joitakin tietoja tapahtumien kulusta.
Tämä juttu kuitenkin kyseessä.
Joo, inhimillistä toki sinänsä. Ja kyllä täytyy rehellisesti myöntää, että pahimpina aikoina itselläkin kävi valitettavasti ties minkälaisia ajatuksia päässä, kun omat lapset olivat vauvaikäisiä, vaikka mihinkään tuollaiseen ei koskaan tullutkaan ryhdyttyä. Sikäli siis teon toki tuomitsen, mutta myös ymmärrystä löytyy. Se on sitten toinen keskustelu, että mikä ajaa ihmisen toteuttamaan ne ajatukset. Ihminen on ihmeellinen eläin eikä mikään ole koskaan yksiselitteistä. Ja nuo tunteet ja ajatukset eivät oikeastaan ole järjellä selvitettävissä. Vain sellaiset, joilla on itsellään lapsia, pystyvät loppuviimein samaistumaan noihin tunteisiin kun omat voimat loppuvat ja väsymys ottaa vallan.Ikävä tapaus, ja tuomiokin ihan paikallaan, kun lapsen hengitystä on rajoitettu. Kuitenkin kokonaisuus näyttää ehkä enemmän siltä, että kokemattomalta ja loppuunsa väsyneeltä isältä on loppunut keinot kesken, kuin että kyseessä olisi lapsiaan pieksävä ihmisperse.
Onko tämä totta? En löytänyt nopeasti mitään omista kanavistani.Osanotot ja voimia kaikille Seppo Arposen omaisille ja läheisille suureen suruunne.
Ikävä kyllä. Asian voinee varmistaa, kun käy Sepon Facebook profiilia katsomassa.Onko tämä totta? En löytänyt nopeasti mitään omista kanavistani.
Rauha Seppo Arponen muistolle.
Kärppien suuruuden arkkitehti numero yksi, kivijalan valaja. Yksi kaikkien aikojen suurimmista ja merkittävimmistä Kärpistä, jonka merkitystä ei voi korostaa tarpeeksi.
Kiitos työstänne oululaisen jääkiekon ja Kärppien eteen, herra Arponen.
Eikai sitä mikään estä, lisäksi väittäisin että Kärpät on pelannutkin. Reino Ruotsalainen kuoli syksyllä 2004, joten muistelisin että sen jälkeen pelattiin kotipeli valkoisissa paidoissa ja musta surunauha.En muista enkä tällä hetkellä löytänyt oikeita sanoja millä googlesta asiaa tarkistaan, mutta onko liigassa mahdollista pelata ottelu surunauhoissa?