Aaltonen Tanskaan.
Erinomainen uutinen tähän iltaan. Nyt Jyppiä vielä käkättimeen.
Aaltonen Tanskaan.
Jouko "Jööke" Kämäräinen on kuollut. Osanottoni omaisille ja ystäville.
Hyvin on Tuomaalalla mennyt AHL:n peleissä. Liigassa ei lähtenyt heti toimimaan , mutta Mestiksen kautta tehot löytyi ja nyt Philadelphian AHL-joukkueen no. 2 tehoin piste per peli.Blomman lisäksi Tuomaala valittu AHL tähdistöotteluun ( juttu IS:ssa )
Oli nuorena huikea virtuoosi ja taisi kiekon nuorisleireillä olla ikäluokkansa ykkönen taito- ym. testeissä. Pelas upeella numerolla, #20. Virtuoosi luistimilla, siks ehkä lähti OLSn riveihin ja loisti siellä ku tilaa temmeltää ...
Tulis nyt vaan perkele kotia.IS: Leijonasankari Sakari Manniselta ilouutinen: ”Elämästä tulee varmaan vähän erilaista”
Manniselle tulossa perheenlisäystä, mutta vaikka ei vielä tiedä ensi kauden suunnitelmia niin haastattelusta saa sen kuvan, että eiköhän jatka Sveitsissä ainakin ensi kauden.
Omakotitalokin on valmistunut Ouluun, mutta Mannisen sanoin "ei se talo mihinkään sieltä lähde".
Ehkä joskus 1-2 vuoden päästä on realistisempaa haaveilla Mannisesta vielä kärpissä. Mielestäni joskus sanoi, että haluaa vielä kärpissä pelata, mutta voihan se mieli muuttua jos peli kulkee ja Sveitsistä saa hyvät rahat.
Itse toivoisin ennemmin Mannista kotiin.Tulis nyt vaan perkele kotia.
Jaa, siellä teilläkö perkele ei kelpaa?Itse toivoisin ennemmin Mannista kotiin.
Myli, mottipäistä kehiin!!!Mikko Niemelä on tehnyt TAAS maalin!!!
Yritän vältellä klikkausten antamista näille paskasivustoille niin voitaisiinko näiden kohdalla jotenkin osoittaa minne linkki vie?Puljulla menee mukavasti. Tehopäivä taas.
Samaa mieltä. Vituttaa kun menin avaamaan tuon linkin, suljin sen kyllä samantien ja en lukenut koko juttua, mutta klikkaus meni silti.Yritän vältellä klikkausten antamista näille paskasivustoille niin voitaisiinko näiden kohdalla jotenkin osoittaa minne linkki vie?
Jere Karalahti.Onkohan kukaan muu Kärppä aiemmin saanut tuomioita, ei minulle ainakaan tule mieleen?