Jos pitää ihan omaan tuntumaan perustuva veikkaus heittää, niin sanoisin että Jullelle löytyy pelipaikka Laten luota Jokereista.
Itse epäilen Sveitsiä kohteeksi. Ehkäpä Jalosen Berniin.
Jos pitää ihan omaan tuntumaan perustuva veikkaus heittää, niin sanoisin että Jullelle löytyy pelipaikka Laten luota Jokereista.
Tämä tuli ensimmäisenä mieleen. Kärppiin paluuseen en usko missään nimessä, nyt on nimittäin Jullen paikka tehdä tiliä, ja ottajia on varmasti. Jopa KHL:ssä.Jos pitää ihan omaan tuntumaan perustuva veikkaus heittää, niin sanoisin että Jullelle löytyy pelipaikka Laten luota Jokereista.
Osalan kans Ouluun niin torin voi laittaa varaukseen.
Olen varannut jo torin. Tervetuloa kaikki! Aikataulu täsmentyy tarkemmin keväällä, mutta toukokuussa kuitenkin.
Ja saa katsoa lähteekö Bertrand seuraavaksi. Samat 5 ottelua kiikareilla.
Kalevan mukaan edessä on paluu Ruotsiin. SHL:ssä on onneksi toiminta vähän pitkäjänteisempää kuin monissa KHL-joukkueissa.Toivottovasti pääsee Sveitsiin tienaamaan.
Vaxjö Lakersiin meni.Kalevan mukaan edessä on paluu Ruotsiin. SHL:ssä on onneksi toiminta vähän pitkäjänteisempää kuin monissa KHL-joukkueissa.
https://www.kaleva.fi/urheilu/jaaki...uluun-hyokkaajan-ura-jatkuu-ruotsissa/805089/ (Linkki Kalevan uutiseen)
Jep sama homma. Joskus joku toinen scoutti oli laittanut Twitterissä kuvan jossa kuvatekstissä oli lukenut, että toimisivat Bumen kanssa Kärppien scoutteina. En jaksa alkaa etsimään kyseistä kuvaa, koska siitä on jo jokunen vuosi.Ex-kärppä Josef Boumedienne toimii jatkossa Rauman Lukon skouttina:
Lukko värväsi NHL-seurasta lähteneen Josef Boumediennen pelaajatarkkailijaksi
Miten minä olen ollut siinä käsityksessä, että Bume on Kärppien palkkalistoilla samassa hommassa? Tuskin nämä skoutit sentään monelle joukkueelle yhtä aikaa hommia tekevät.
Ex-kärppä Josef Boumedienne toimii jatkossa Rauman Lukon skouttina:
Lukko värväsi NHL-seurasta lähteneen Josef Boumediennen pelaajatarkkailijaksi
Miten minä olen ollut siinä käsityksessä, että Bume on Kärppien palkkalistoilla samassa hommassa? Tuskin nämä skoutit sentään monelle joukkueelle yhtä aikaa hommia tekevät.
Mistä Komulainen tuolla juttelee? Ei kiinnosta availla linkkejä ihan vaan Komulaisen takia, kiinnostaisi tietää mitä tuossa haastattelussa käsitellään.Harmin paikka Komulle, koita jaksaa.
Video vie Komun haastatteluun Youtubeen.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=HyS8FimlEBw
Sorry Mr.Bond.Mistä Komulainen tuolla juttelee? Ei kiinnosta availla linkkejä ihan vaan Komulaisen takia, kiinnostaisi tietää mitä tuossa haastattelussa käsitellään.
Jos en väärin muista niin lensi pää edellä laitaan. Kyllähän tuosta sen käsityksen saa, että nimenomaan päävammasta on kyse. Erittäin harmillista ja toivon, että Komu saa itsensä kuntoon.Millainen tuo loukkaantuminen oli? Toivottavasti ei päävamma, nuo on pahoja.
Kyllä minä olen itse tottunut siihen että jos täällä jotain randomeja linkkejä heitellään niin niitä voidaan kuvata vähän tarkemmin kuin "Harmin paikka Komulle" tms. En ole niin kiinnostunut Vaasan Sportista tai Joonas Komulaisesta että olisin ollut yhtään kartalla mistään pahemmasta loukkaantumisesta.Sorry Mr.Bond.
Tässäpä lainaus intterinnetistä. Normaalisti oletan että jokainen palstalainen osaa nykyään käyttää sitä intternettiä vai mikäseoli?
No, tässäpä hieman juttua sulle, koitappa kaivella lisää jos osaat.
Eli lainattua tekstiä tässä innternetistä Joonas Komulaisen tilanteesta ihan näin:
MTV Sport kirjoitti:Jääkiekon Liigassa pelaavan Vaasan Sportin hyökkääjä Joonas Komulaisen niskanikama murtui taklauksen seurauksena helmikuussa. Murtumasta aiheutunut hermovaurio aiheuttaa voimakkaita kipuja ja rajoittaa vasemman käden toimintaa. Uran jatko on kysymysmerkki, mutta Komulainen korostaa, että kyseessä oli huono tuuri, eikä törkeä taklaus.
Murtunut niskanikama on jo parantunut, mutta tilanteesta jäi hyökkääjälle hermovaurio. Kuntoutus on ollut pitkä, sillä vamma ei ole parantunut toivotulla tavalla.
– Vasemmassa kädessä ei ole puristusvoimaa ja kipuilen voimakkaasti.
Komulainen luuli kuntoutuksen alussa palaavansa pian kaukaloon. Nyt hän ei edes mieti peliuran jatkoa, sillä kädessä ei ole tapahtunut merkittävää parannusta.
– On turhanpäiväistä miettiä pelaamista. Keskityn peruselämään, että saan oman arjen kuntoon. Peliajatukset ovat niin toissijaisia.