Nimenomaan näin, ja Araa jos ketä olen nimenomaan tyylikkäänä herrasmiehenä pitänyt. Hieman olen nyt joutunut tarkistamaan kantaani näiden kommenttien + viimekeväisen
vastuunpakoilun seurauksena.
Kuuluu suosikkeihini ja tyylikäs herrasmies hän on (minulle) edelleen, mutta pakko on myöntää, että, että...."sen lauluja laulat kenen leipää syöt". Itselleni "kaunein kärppälaulu" oli se ympyrän sulkeutuminen missä valmentajauran päättyessä IHAN KAIKKI LAITETAAN PELIIN ja Kärppien hyväksi. Mietin, että oliko se sitoutuminen sittenkään puheiden tasolla; Ara kuitenkin pelaili kesällä golfia ja istui maajoukkuetauoilla studiossa ja ennen kaikkea on nyt "laulamassa laulujaan" Lahdessa. Tiedän ja ymmärrän kyllä, että erinäiset asiat vaikuttavat erinäisiin asioihin.
Kun Late jää pois maajoukkuetilaisuudesta kokien, että hänen läsnäolonsa kärppäjoukkueessa tuona hetkenä on tärkeämpää niin pakko on myöntää, että hyvältähän se tuntuu. Se on sitoutumista. Varmaan Ara olisi halutessaan voinut toimia samoin?
Mitä tulee tuohon viime kevään vastuunpakoiluun niin itse annan ainakin osittaista synninpäästöä. Peräänkuulutin myös itse vaikeina hetkinä pelaajien vastuuta.