Vaihdoin hieman osuvampaan ketjuun.Kyllä viime kaudella biisoni oli pahasti kateissa, todella suuri pettymys koko kausi. NHL-uralla on nyt varmaan se viimeinen mahdollisuus tulossa, toivotaan todella onnistumista Jesselle. On edelleen yksi lupaavimpia Kärppiä mitä olen todistanut.
Mielestäni Puljujärvellä on vain yksi tapa, millä hän voisi vielä jatkaa NHL:ssä. Se olisi Joel Armian tyylisesti pelata alaketjujen 'grindaajan' roolia pienemmällä tulosvastuulla. Armiahan oli myös aikanaan todella lupaava juniori huippulaukauksella, ja hänestäkin odotettiin NHL:ään tulosyksikön miestä. Ja kyllähän sitä aikansa yritettiinkin, kunnes Armian pelipaikka vakiintui sinne tulosyksiköiden ulkopuolelle, pl. satunnaiset tuuraukset.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta Puljujärveltä vaikuttaisi puuttuvan peliälyä, mikä estääkin sitten sen lopullisen läpimurron tulosyksiköihin. Mies tekee kentällä paljon vääriä valintoja, mitkä eivät sitten edesauta peliä. En ole NHL:ää hirveästi seurannut, mutta tälläinen kuva minulle on vähäisellä otannalla jäänyt.
Ominaisuudethan hänellä on kyllä olemassa, mutta pääkoppa laittaa vastaan.