Jahas, allekirjoittaneelle kävi perinteiset ja on mennyt Salminen ja Salmela sekaisin! Sori, Sakut.Saku Salminen ei kiekkoile IFK:ssa.
Jahas, allekirjoittaneelle kävi perinteiset ja on mennyt Salminen ja Salmela sekaisin! Sori, Sakut.Saku Salminen ei kiekkoile IFK:ssa.
En iha lähtis IFK suuntaa vittuilee meidän muukalaislegioonalla. Ollaanko me sit pikku-Blues tai Näädät?pikku-Jokerit, kun sinne muuttaa erinäisiä ex-Jokereita ja meiltä ylijääneitä. Uusimpana siis JMA
Ensikauden teemana on Pori.Ollaanko me sit pikku-Blues tai Näädät?
Viimeistään vuoden päästä. Ellei sitten breikkaa, Juolevi opastaa!Saas nähdä, milloin on SKA:ssa?
Philip Larsen on tehnyt vuoden sopimuksen Canucksin kanssa. Vähän yli miljoonan taalan palkkapussi. Saas nähdä, milloin on SKA:ssa?
Tässä olisi mahtava paikka kotiuttaa Juolevi vuodeksi, jos peliaikaa ei NHL:stä irtoa. Rosterissa on tilaa Toddin lähdön jälkeen yhdelle. En toki usko että tämä toteutuu.
Tässä olisi mahtava paikka kotiuttaa Juolevi vuodeksi, jos peliaikaa ei NHL:stä irtoa. Rosterissa on tilaa Toddin lähdön jälkeen yhdelle.
Ei ole täynnä, sillä Todd lähti. Yksi paikka on siis vapaana.Jokereiden rosterihan on täynnä ns yhden suunnan soppareita, mikä taisi olla 25. Tosin Juolevi voidaan kotiuttaa junnusopparilla (minun tietääkseni mitä oon lukenu noita soppari juttuja), mutta tuskin Canucks haluaa tulevaa ykköspakkiaan seiskapakin roolille Eurooppaan.
Samaan sopimustilanteeseen liittyen tuskin Pulua nähdään Jokereissa vaikka verorajalla olisi loistava vahvistus Reginin rinnalle ja YVllä Kozunin paikalle. Tosin jos visaammilla on tietoa, voitte kertoa, saako Pululle kahden suunnan sopparin ja mikä on Pulun KHL- oikeuksien tilanne.
Ei ole täynnä, sillä Todd lähti. Yksi paikka on siis vapaana.
Ei niistä kai mitään listaa ole, mutta eiköhän ns. yksisuuntaiset sopimukset ole seuraavilla 24 pelaajalla:Okei kiitos.
Onko näistä yhdensuunnan soppareista jossain listaa, kun en tässä äkkiä löytänyt. Ja jos @faro on näistä tietoa niin laita vaikka YVllä ne minulle. Tai postaa tuonne ensi kauden ketjuun.
Tässähän on mahdollisuus taktikoida ottamalla Juolevi junnusopparilla ja Pulu tuolla yhdensuunnan sopparilla.
Enkä kyl usko, että Juolevi olisi seiskapakki, vaikka junnusopparilla olisikin Jokereissa!Jokereiden rosterihan on täynnä ns yhden suunnan soppareita, mikä taisi olla 25. Tosin Juolevi voidaan kotiuttaa junnusopparilla (minun tietääkseni mitä oon lukenu noita soppari juttuja), mutta tuskin Canucks haluaa tulevaa ykköspakkiaan seiskapakin roolille Eurooppaan.
Samaan sopimustilanteeseen liittyen tuskin Pulua nähdään Jokereissa vaikka verorajalla olisi loistava vahvistus Reginin rinnalle ja YVllä Kozunin paikalle. Tosin jos viisaammilla on tietoa, voitte kertoa, saako Pululle kahden suunnan sopparin ja mikä on Pulun KHL- oikeuksien tilanne.
Enkä kyl usko, että Juolevi olisi seiskapakki, vaikka junnusopparilla olisikin Jokereissa!