ErikKarlsson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Jaaha samalla Rantakari saanu fudut Sportista kurinpitosyistä. Kotiin?
Jos nää on toisen kaverin Miro Karjalaisen kanssa kussut jengikavereiden muroihin, niin ehkei oikeita persoonia tähän kohtaan. Asiasta voi toki olla montaa mieltä ja minulla ei ole tiedossa mitään faktoja.Jaaha samalla Rantakari saanu fudut Sportista kurinpitosyistä. Kotiin?
Slovakia voisi olla oikea osoite hänelle ja Karjalaiselle.Jaaha samalla Rantakari saanu fudut Sportista kurinpitosyistä. Kotiin?
Jaa mulla ei oo asiasta tonkaan vertaa tietoa. Olis kyllä kiva Ulla Taalasmaana tietääJos nää on toisen kaverin Miro Karjalaisen kanssa kussut jengikavereiden muroihin, niin ehkei oikeita persoonia tähän kohtaan. Asiasta voi toki olla montaa mieltä ja minulla ei ole tiedossa mitään faktoja.
No se sama ajoi mut käymään Sportin ketjussa. Sieltä lisätiedot tai palstahuhut? Enempää en sano, kun en tiedä.Jaa mulla ei oo asiasta tonkaan vertaa tietoa. Olis kyllä kiva Ulla Taalasmaana tietää
Keskiviikkona Kuopiossa peli ja tiistaina joukkue mennyt Kuopioon niin sankarikaksikko Kuopion yössä pilkkuun. En vain ymmärrä, miten voi edes olla pelikunnossa n 12h myöhemmin.Jaa mulla ei oo asiasta tonkaan vertaa tietoa. Olis kyllä kiva Ulla Taalasmaana tietää
Brändin miehiä siis näillä näytöillä ja voi hyvinkin löytää paikan Nordikselta..Keskiviikkona Kuopiossa peli ja tiistaina joukkue mennyt Kuopioon niin sankarikaksikko Kuopion yössä pilkkuun. En vain ymmärrä, miten voi edes olla pelikunnossa n 12h myöhemmin.
Minäkin alunperin luulin, että keskiviikkona pelin jälkeen olisivat kaljalla olleet ja myöhästyneet seuraavana aamuna tapaamisesta, mitta peliä edeltävä yö pilkkuun niin ei ikinä tuollaisia omiin muroihin kusijoita Jokereihin.Brändin miehiä siis näillä näytöillä ja voi hyvinkin löytää paikan Nordikselta..
Jokereihin ei kiitos, vaikka pelillisesti riittää.
Jep, etenkin Selänteen meininki on niin älytöntä nykyään että taidan myydä herran nimeä ja numeroa kantavan narripaidan pois rumentamasta kokoelmaa.Kävin pienen tauon jälkeen tsekkaamassa, kuinka x:ssä (siinä entisessä twitterissä) maa makaa.
Samaa kuin ennenkin, ei ajattelevan ihmisen somealusta.
Sen huomasin, että ilmeisesti trumpin valinta on poistanut viimeisenkin tulpan (vai korkin?) Selänteen pidikkeistä. Niin on sakeaa, sakeampaa ja älytöntä kommentointia. Jatkuvaa nälvintää ja huutelua.
Ilmeiesti mediakaan ei enää jaksa, viitsi tai ennätä uutisoida näitä lapsellisen provosoivia kommentteja.
Niin sääli, että nämä meidän isoimmat tähtemme eivät osanneet aikuistua ihmisen lailla.
Kurria ei kai voi syyttää kuin hyväuskoisuudesta ja naiviudesta, Selännettä puhtaasta tyhmyydestä ja omahyväisyydestä.
Onneksi se Selänteen viritys kaatui, Kiitos siitä kaatajille!!
Mua niin harmittaa tää mun teksti, mutta on pakko, pakko kertoa tää paha olo ulos.
Puhuminen ja kirjoittamine kun auttaa pahaan oloon.
Onneksi meillä on tukuttain, monta joukkueellista vanhoja ja uusia tähtiä,
joita voimme hyvin mielin seurata ja kuunnella.
Nyt nokka kohti aurinkoista talvisäätä ja ens viikolla hallille!
OP mainitsi joulukalenterissa, että entiset Jokeripelaajat ovat osoittaneet mielenkiintoa palata narripaitaan...Nostan vähän ketjua ylemmäs, Brian O'Neill on tahkonnut Luleån paidassa nyt 25 ottelua joissa 17 pistettä. Etenkin 5v5 tehoissa ihan sarjan kärkiosastoa.
Taitaa vaan yhden jos toisenkin mielenkiinto kaikota aika nopeasti kun aletaan palkasta neuvotella…OP mainitsi joulukalenterissa, että entiset Jokeripelaajat ovat osoittaneet mielenkiintoa palata narripaitaan...
Tervetuloa takaisin Mr. Helsinki!
Yrjänheikki puhui joulukalenterissa siitä, että ensi kautta silmällä pitäen ovat ex-Jokerit olleet yhteydessä. O-P:n sanoin ”silloin jos, ja kun, liigassa pelataan”. Lisäksi Nellillä Ruotsiin sopimus myös kaudeksi 25-26, eli ei varmaan valitettavasti ole vielä ainakaan ensi kaudeksi tulossa takaisin himaan. Itselleni Mr. Helsinki on aina tervetullut takaisin, hieno pelaaja sekä hieno ihminen.OP mainitsi joulukalenterissa, että entiset Jokeripelaajat ovat osoittaneet mielenkiintoa palata narripaitaan...
Tervetuloa takaisin Mr. Helsinki!
Samoin. Ainoa kohelo-ajan paita nimenomaan Nellin nimellä. Paidassa on muuten C rinnassa, faijalla kävi pieni stiplu paitaa tilatessa, mutta onhan Mr. Helsinki päällikkö, ja ehdottomasti kapteeniainesta!Itselleni Mr. Helsinki on aina tervetullut takaisin, hieno pelaaja sekä hieno ihminen.
Taisi jopa satunnaisesti kantaa jopa C kirjainta kun oli loukkaantumisia. Hieno mies!Samoin. Ainoa kohelo-ajan paita nimenomaan Nellin nimellä. Paidassa on muuten C rinnassa, faijalla kävi pieni stiplu paitaa tilatessa, mutta onhan Mr. Helsinki päällikkö, ja ehdottomasti kapteeniainesta!
Samaa tarinaahan hän on käyttänyt jo viime kauden alla.OP mainitsi joulukalenterissa, että entiset Jokeripelaajat ovat osoittaneet mielenkiintoa palata narripaitaan...
Joku O' Nellin paita löytyy minultakin. Enkä luovu siitä.O’Neillin ns. Game Issue-paita löytyy myös itseltä KHL-ajalta. Vieläpä nimmarilla. Tästä paidasta en koskaan luovu, vaikka KHL-aikaa onkin.
Itseltä löytyy Reginin GI. Sitä en tule historiasta huolimatta laittamaan eteenpäin.O’Neillin ns. Game Issue-paita löytyy myös itseltä KHL-ajalta. Vieläpä nimmarilla. Tästä paidasta en koskaan luovu, vaikka KHL-aikaa onkin.