Mainos

Ex-Jokerit maailmalla

• 1 355 797
  • 3 810
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hannes Häkkilä Sportiin 2-vuotisella pahvilla, eikä ole siis tänään IPK:n takalinjoilla meitä puremassa.
Tässä on se iso ero Jokerien ja muiden välillä. Meillä ei liiga-optioita taida olla ensimmäistäkään.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Jaaha samalla Rantakari saanu fudut Sportista kurinpitosyistä. Kotiin?
Jos nää on toisen kaverin Miro Karjalaisen kanssa kussut jengikavereiden muroihin, niin ehkei oikeita persoonia tähän kohtaan. Asiasta voi toki olla montaa mieltä ja minulla ei ole tiedossa mitään faktoja.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Jos nää on toisen kaverin Miro Karjalaisen kanssa kussut jengikavereiden muroihin, niin ehkei oikeita persoonia tähän kohtaan. Asiasta voi toki olla montaa mieltä ja minulla ei ole tiedossa mitään faktoja.
Jaa mulla ei oo asiasta tonkaan vertaa tietoa. Olis kyllä kiva Ulla Taalasmaana tietää

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jaa mulla ei oo asiasta tonkaan vertaa tietoa. Olis kyllä kiva Ulla Taalasmaana tietää
Keskiviikkona Kuopiossa peli ja tiistaina joukkue mennyt Kuopioon niin sankarikaksikko Kuopion yössä pilkkuun. En vain ymmärrä, miten voi edes olla pelikunnossa n 12h myöhemmin.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Keskiviikkona Kuopiossa peli ja tiistaina joukkue mennyt Kuopioon niin sankarikaksikko Kuopion yössä pilkkuun. En vain ymmärrä, miten voi edes olla pelikunnossa n 12h myöhemmin.
Brändin miehiä siis näillä näytöillä ja voi hyvinkin löytää paikan Nordikselta..

Jokereihin ei kiitos, vaikka pelillisesti riittää.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Brändin miehiä siis näillä näytöillä ja voi hyvinkin löytää paikan Nordikselta..

Jokereihin ei kiitos, vaikka pelillisesti riittää.
Minäkin alunperin luulin, että keskiviikkona pelin jälkeen olisivat kaljalla olleet ja myöhästyneet seuraavana aamuna tapaamisesta, mitta peliä edeltävä yö pilkkuun niin ei ikinä tuollaisia omiin muroihin kusijoita Jokereihin.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Marjis on taas löytänyt ilon elämään. Hyvä hänelle. Jokereihin ei tarvitse kuitenkaan palata, kiitos.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs TPS
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
SaiPa vs Tappara
  • 2.52
  • 4.15
  • 2.40
K-Espoo vs Kärpät
  • 2.32
  • 4.30
  • 2.80
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy