Seitsemän vuoden tauon jälkeen tulee tänä kesänä Jokeritaustainen pelaaja nostamaan Stanley-Cupin ilmaan. Vallelle toinen vai Teukalle eka?
Toki eräs Jokerien ansiosta NHL:ään ponnistanut nollapelien ennätysmies kohotti Stanley Cupin ilmaan 2011.
Seitsemän vuoden tauon jälkeen tulee tänä kesänä Jokeritaustainen pelaaja nostamaan Stanley-Cupin ilmaan. Vallelle toinen vai Teukalle eka?
Aikalailla samat on ajatukset täälläkin päässä. Timosen vuoksi vaakakuppi kallistuu hieman haukkojen puolelle myös minulla. Saisi hieno ura arvoisensa päätöksen.Kumpikaan joukkueista ei ole oma suosikki, mutta hienoa nähdä Jokereita finaalissa. Näistä toivon ihan solidaarisuuden puolesta Teuvolle joukkueen menestyksen puolesta täydellistä ensimmäistä NHL-kautta ja Stanley Cupin nostamista sarjan päätteeksi, mitenkään Filppulaa vähättelemättä. Toinen vahvasti Chicagoa puoltava asia on Kimmo Timonen, jolle soisin mielelläni hienon uran päätteksi Stanley Cupin. Vaikka ei Jokeritaustainen olekaan, on Timonen siitä huolimatta yksi kaikkien aikojen parhaista suomalaisista puolustajista ja yhdenlainen uranuurtaja NHL:ssä pienen kokonsakin vuoksi.
Ainoa vain että Timosen pitää käsittääkseni pelata finaalisarjassa jotta saa nimen kannuun. Tai sitten joukkueen pitää anoa erikoislupaa.
Eli kun Teuvon tehot kaikkien aikojen suomalaispelaajan kovimmat finaalisarjassa ovat 2+2, niin mitkä ne olivat sitten Jarilla. Jaksaako joku kaivella tilastoja?
Tämähän pelasi aikakaudella jolloin maaleja tehtiin vähän eri tahtia, joten yllätti ettei Jari tehoillut enempää. Tosin yhtälailla tuolloinkin sääntökirja varmasti oheni pudotuspelien edetessä loppua kohden, ja siten maalinteko oletettavasti vaikeutui. Koska en faktoja tiedä niin voin lisäksi vain arvuutella, ettei Oilers pelannut pitkiä ottelusarjoja.
Siellä on todennäköisesti kaiveltu taas jotain väkisin väännettyjä ennätyksiä, kuten "Jokeritaustainen pelaaja, joka on 20-vuotias ja sitoo vasemman jalan luistimensa ekana!"-tyylisiä ennätyksiä.. Näistä sitten revitään ne otsikot :PJäi tuo myös minua kaivelemaan, joten kaivelin.
Jokerien junioreissa pelanneet maalivahti Misa Pietilä ja hyökkääjä Leo Sormunen edustavat tulevaisuudessa SaiPan A-junioreita. Vai onko kyseessä laina?
Linus Omark kirjoitti:Olen jopa käynyt psykologin luona, koska minulla on ollut niin paljon ajatuksia päässäni.
Linus Omark kirjoitti:Olen psykologin kanssa jutellut jääkiekkoilijan elämästä ja siitä paineesta, jossa eletään. Haluan olla paras, mutta se ei ole niin helppoa kuin kuulostaa. Olen kuitenkin vain ihan tavallinen ihminen.
Linus Omark kirjoitti:Minulla on pakkomielteitä. Usein ajattelen, että sydämessäni on vikaa ja että minulla on syöpä. Ajattelen, että minulla on kaikkea. Kärsin hypokondriasta, vaikka virallista diagnoosia ei ole.
Sama. Otan virtuaalisesti hatun päästä, kun tämä kunnianosoitus tapahtuu. Loistava puolustaja ja joukkuepelaaja, joka jokeri-aikoina oli yksi suosikeistani. Kerholta hieno ele.Jokereissa kaksi kultaa voittaneen Marko Tuulolan pelipaita # 36 jäädytetään Hämeenlinnan Pallokerhon toimesta. Onnea Markolle kunnianosoituksesta.
Mistä luit? Itsehän mietin tässä kuumeisesti sitä, milloin Ufassa kyllästytään konttailuun ja aletaan antaa Lepistöille ja Omarkille potkuja...Jassåå. Kuulemma Omarkilla ei ole kivaa Ufassa. Koti-ikävä? Luleå HF kutsuu?