Noh, pakko kai se on mennä johonkin lahden peliin...
Hyih. En olisi uskonut että tämä korpeaisi näin paljoa... Jos Sulolle kerran tarvittiin peliaikaa, niin meille vaan. Lasak olisi voinut leikkiä kakkosta nämä pelit. :)
Noh, pakko kai se on mennä johonkin lahden peliin...
Ps. Sulo kertoi tänään aamutreenien yhteydessä että kevään 98 jälkeen ei ole ollut yhtään yhteydenottoa Jokereiden suunnalta.
Ps. Sulo kertoi tänään aamutreenien yhteydessä että kevään 98 jälkeen ei ole ollut yhtään yhteydenottoa Jokereiden suunnalta.
Puhelun kulku voisi olla kutakuinkin tällainen:
Hjallis: "Terve Ari, mitäs sanot jos hilataan sun numero 31 tonne areenan kattoon? pääsetkö seremonioihin paikalle?"
Sulander: "joo, sano aika niin tuun"
Ei tää voi olla näin vaikeeta!
Vaikka Sulo erittäin iso onkin niin ei sentään ehkä ihan noin iso. Siellä katossa on jo nyt ihan turhia paitoja. Jos samoilla perustein sinne hilataan jatkossakin paitoja niin kohta meidän pelaajilta loppuu numerot kesken. Ei tainnut Sulo pelata meillä kun noin 300 peliä. Okei. Ei Sulo mielestäni hirveästi katosta jää vajaaksi, mutta pikkasen kumminkin.
Jotenkin tuntuu ihan luonnolliselta, että Suloon ei ole liiemmin oltu yhteydessä. Ainakin itse olen koko ajan ollut vakuuttunut siitä, että mies viihtyy Sveitsissä, eikä koskaan ole ollut aikeissa palata Suomeen.
Niele Keklu ylpeytesi ja ota Brenkku takaisin!!
Kyllähän Linkan oli niin dominoiva pelaaja hyökkäyssuuntaan, että hieman ihmetyttää miehen heikot suoritukset lahden toisella puolella. Ikää alkaa kuitenkin olla sen verran, että kai se suoritustaso voi laskea sitten hyvinkin nopeasti.
Jokerit taisi hävitä HIFK:lle vanhassa euroopan liigassa nordiksella. Tuo peli oli muuten täysin hallussa, mutta Sulo teki sitten "tommysalot" ja päästi jonkun ihme ropellin sisään lähes puolesta kentästä. Ei tainnut muutenkaan peli mennä ihan putkeen ja olisiko lopulta Ketterer tullut maalille. Tämä oli joskus 90-luvun puoivälissä tai vähän sen jälkeen. Muistikuvat itsellä vähän hatarat kun tuolloin olin itse n.10v. Muistan vain sen erittäin hyvin kun Nordis repesi maalin myötä ja itselleni hiipi armoton vitutus. Youtubesta en löytänyt lisämuistia.
Kamala imaisu kyllä, mutta minä taas muistaisin että maalissa olisi ollut Markus Ketterer ja pelipaikkana Hartwall Areena...
Areenalla lipsahti ja Lydmanin (?) ropeli lähti lähes puolestakentästä. Makelle meni uran loppupuolella helppoja sillontällön, mutta palstan nuorimmille kerrottavaksi ettei uran alkupuolella mennyt maaleja ollenkaan! Todisteena vaikka MM-Kisat Prahassa -92 jolloin rankkareissa tarttui kaikki. :)Kamala imaisu kyllä, mutta minä taas muistaisin että maalissa olisi ollut Markus Ketterer ja pelipaikkana Hartwall Areena... Makellehan noita ihmeellisiä röpelömaaleja meni aina silloin tällöin varsinkin längistä, kun taas Sulolta en muista kertaakaan mitään tuollaista.
Oli tuolla toisessa ketjussa puhetta dementiasta ja vastaavasta ja täytyy myöntää, että ihan kohdallaan ei ole minullakaan rattaat yläkerrassa. Meinasin vastata Skogerille ja kysyä miten Battaglia liittyy Jokereihin ? Ennen Jatkoajan uutista en muistanut tuollaisen meillä pelanneen! Gti Dagenais on tuoreessa muistissa, mutta tuo maalitykki oli minulta jo kadonnut.Viime kaudella sysipaskasti pelannut Bates Battaglia siirtyy try-out sopimuksella Rochester Americansiin.
Kovanen löysi itselleen seuran loppukaudeksi, eikä matkaa Ilmalastakaan ole kuin muutama kilometri. Minkähänlaisilla ehdoilla ja sopimuksella Kovanen naapuriin meni, kun ei Kekäläiselle kelvannut? Tosin jos Tommi halusi menestyvään seuraan eikä nähnyt Jokereita potentiaaliseksi menestyjäksi, niin ehdot ovat voineet olla eri luokkaa. Tai ehkä Kekäläinen halusi todellisen huippupakin organisaatioon, joten palkkasi Forrestin.