Meille saattais just ja just mahtua tämän hetken pakistolla.Onhan se nyt perkele ihme jos Lehtonen ei NHL:ään meinaa mahtua.
Aina puhutaan Liigan ja KHL:n tasoerosta.Onhan se nyt perkele ihme jos Lehtonen ei NHL:ään meinaa mahtua.
Aina puhutaan Liigan ja KHL:n tasoerosta.
NHL:n ja KHL:n välinen kuilu on mahdollisesti vielä isompi. Ei pelkästään taidollisesti vaan pelityylillisesti.
Lyödään siihen vielä päälle NHL:n "tähtikultti" minkä ansiosta on vielä vaikeampaa saada top6/4 spottia jossei homma luista ekasta vaihdosta eteenpäin.Jooh kova on homma, kun viime vuosien paras KHL-pakki Lehtonen ja vähintään TOP3 hyökkääjä Gusev aivan statisteja, kun pitäisi hypätä NHL:n puolelle. Vaikea on NHL:sta ottaa isoa kiekollista roolia mitä nuo molemmat pelaajaprofiililtaan tarvitsisivat.
Se on vain muodollisuus kun ne vaihtaa omistajaa.
Tähän mä vähän viittasin.Saiko Jokerit aikoinaan Mosesin oikeuksista jotain? Rotille ne siirtyivät Jokereilta.
Tähän mä vähän viittasin.
No eikai se rahoittaja mihinkään ole muuttunut. Ja koko liiga on Rotan oma lelu. Tai voi ehdottaa et jos ei onnistu niin loppukausi ulkojäillä.Joo. Silloin Rotta taisi rahoittaa vielä Jokereita, niin kävi kätevästi.
Sitten taas on iso määrä pienemmän profiilin siirtyneitä, ketkä on onnistunut heti tuollakin. Esimerkiksi Artyom Zub oli mun mielestä valovuoden Bobia jäljessä KHL:ssä, mutta niin vain Zub vakiinnutti paikkansa NHL:ssä ja Bobi ei. Asiat on harvoin mustavalkoisia.Jooh kova on homma, kun viime vuosien paras KHL-pakki Lehtonen ja vähintään TOP3 hyökkääjä Gusev aivan statisteja, kun pitäisi hypätä NHL:n puolelle.
Aina puhutaan Liigan ja KHL:n tasoerosta.
NHL:n ja KHL:n välinen kuilu on mahdollisesti vielä isompi. Ei pelkästään taidollisesti vaan pelityylillisesti.
Vaikka meneekin off-topiciksi, niin Gusev on pelannut 97 NHL-matsia ja tehnyt niissä 54 pistettä ppg:n ollessa 0.56. Mun mielestä tuo kuulostaa läpilyönniltä tuloksellisesti.en osaa sanoa miten ihmeessä ei lyönyt itseään läpi.
Vastaus löytyy toisesta tänne laittamastani viestistä.Höpsis pöpsis.Kohelossa snadit kaukalot, kamppailupelaaminen kovaa, tilaa vähän…
En nähnyt kuin 4-5 Gusevin peliä mutta niissä hän oli mielestäni kentän parhaimpia,loistava liike, pääsi maalipaikkoihin jne… en osaa sanoa miten ihmeessä ei lyönyt itseään läpi. Noissa peleissä varmaan ainut pelaaja joka erottui positiivisesti massasta.
Grant - Lehtonen ylivoimalla. Sexyä olisi.Meille saattais just ja just mahtua tämän hetken pakistolla.
Grant - Lehtonen ylivoimalla. Sexyä olisi.
Onhan se nyt perkele ihme jos Lehtonen ei NHL:ään meinaa mahtua.
Olihan Lehtonen vaikeuksissa KHL:än huippujoukkueita vastaan usein. Silloin playoffeissa missä Lehtonen oli mukana, niin Lepistö oli Jokereiden paras pakki kokonaisuutena.
Padelkausi kesken vielä. Jouluksi sitten.Lepistö kotiin!
Lepistö kotiin!
Erinäiset lähteet kertovat, että Lepistö neuvottelisi Luulajan kanssa. Mielenkiintosta, mikäli vielä ulkomaille lähtee, mutta parempi toki niin, kuin naapuriin tai näätiin.