Ex-Jokerit maailmalla

  • 1 284 038
  • 3 573
Katselen TPS:n peliä CHL:ssä ja toi Jimi Suomi on kyllä älytön pakki. Miksi hänet on päästetty Turkuun? Olisi nyt pistetty lainalle esim. Jukureihin, mut ei irti saa päästää.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselen TPS:n peliä CHL:ssä ja toi Jimi Suomi on kyllä älytön pakki. Miksi hänet on päästetty Turkuun? Olisi nyt pistetty lainalle esim. Jukureihin, mut ei irti saa päästää.
Tietyistä perinteistä on pidettävä kiinni. Santala,Lehterä,Lindell, Helenius, Salminen, Viitasalo jne jatkumo täytyy pysyä freesinä.

Junnujen kannalta-mikä syy on a-junnuikäisen pelaajan jäädä Jokereihin? Näyttöpaikkaa KHLssä saat kun 12 pelaajaa on ulkona. Muuten vedät Lohessa. Vaihtoehtona on Liigapaikka usein hyvässä roolissa vielä. Ei kait tässä sen kummempaa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Eihän Jokerien A.han jää kuin ne jotka eivät
voi pelata aikuisten pelejä ja suuntaavaan sitten yliopistoon .. kuten esim Salminen vuoden päästä.
Jimi Suomi olisi oikeasti voinut pelata sillä junnupaikalla Kohelossa mutta onneksi Vuorinen tietää ettei hänestä siihen ollut.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Mico Luoto kerännyt mös Julleihin karattuaan kehuja CHL-peleissä. Eli ihan oikeita jääkiekkojoukkueita vastaan. Luotohan pelasi yhdessä erässä jossain koronamatsissa ku pelaajia oli karanteenissa. Teki yhden virheen mistä maali ja lennätettiin syömään tuppea heti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mico Luoto kerännyt mös Julleihin karattuaan kehuja CHL-peleissä. Eli ihan oikeita jääkiekkojoukkueita vastaan. Luotohan pelasi yhdessä erässä jossain koronamatsissa ku pelaajia oli karanteenissa. Teki yhden virheen mistä maali ja lennätettiin syömään tuppea heti.
Mico on yksi näistä karanneita. Tai ei tietenkään voi sanoa karanneita, kun ei himassa saa oikeata mahdollisuutta. Kyllä mun jalat vie tällä kaudella kerran Nordikselle katsomaan miten hän pärjää.
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jukurista mieleen jäi kun Justin Danforth leipoi ylivoimalla maalin lähes nollakulmasta nolook-vedolla ja suoraan Jukurin längeistä sisään.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikko Loimaranta on yksi karanneista kunnista. On lyönyt itsensä läpi SaiPassa. Samoin Valtteri Ojantakanen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor

IS julkaissut jutun, lähteenä Semir puhumassa Karalahden podcastissa. Podcast jää multa katsomatta, mutta tuo IS:n uutinen kertoo mulle ihan riittävästi.

BEN-AMOR muistelee tapahtumia nyt Jere Karalahden Wicked Game -podcastissa rentoon tyyliin – ja myöntää, että välikohtaus ei ollut hänen oma ylilyöntinsä vaan joukkueen vaihtopenkillä sovittu asia.

Eli juuri niin kuin olettaa sopikin ja mitä esimerkiksi omiin korviini oli kantautunut. Suoraan tuossa uutisessa ei sanota kuka tapauksesta oli sopinut, mutta lienee selvä ettei Semir olisi ollut KHL:ssa mukana jos sopimus olisi ollut tasoa "siinä mä Rudin, Ritan ja Maunulan Esan kanssa vähän miätittiin".
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ

IS julkaissut jutun, lähteenä Semir puhumassa Karalahden podcastissa. Podcast jää multa katsomatta, mutta tuo IS:n uutinen kertoo mulle ihan riittävästi.

BEN-AMOR muistelee tapahtumia nyt Jere Karalahden Wicked Game -podcastissa rentoon tyyliin – ja myöntää, että välikohtaus ei ollut hänen oma ylilyöntinsä vaan joukkueen vaihtopenkillä sovittu asia.

Eli juuri niin kuin olettaa sopikin ja mitä esimerkiksi omiin korviini oli kantautunut. Suoraan tuossa uutisessa ei sanota kuka tapauksesta oli sopinut, mutta lienee selvä ettei Semir olisi ollut KHL:ssa mukana jos sopimus olisi ollut tasoa "siinä mä Rudin, Ritan ja Maunulan Esan kanssa vähän miätittiin".

Suosittelen, että kuuntelet sen podcastin, koska tuosta uutisesta ei välity oikea kuva. Olipa siinä muutakin mielenkiintoista informaatiota tapahtuneesta.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Katselen TPS:n peliä CHL:ssä ja toi Jimi Suomi on kyllä älytön pakki. Miksi hänet on päästetty Turkuun? Olisi nyt pistetty lainalle esim. Jukureihin, mut ei irti saa päästää.
Jimi oli tänäänkin Tepsin paras pakki Sparta Prahaa vastaan, sulavaliikkeinen ja taitava pakki, eipä uskoisi että ikää kaverilla on vasta 18.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Suosittelen, että kuuntelet sen podcastin, koska tuosta uutisesta ei välity oikea kuva. Olipa siinä muutakin mielenkiintoista informaatiota tapahtuneesta.

Tuli tuo sitten kuuneltua, ja tavallaan kaduttaa. Ei Semir tuossa mitään sen suurempaa ja uutta kertonut. Lohikäärmeltä pää ja that's it. Tuon kun yhdistää pariin seikkaan, niin mä en vain saa kiinni pihvistä. Tomek Valtonen väitetysti huuteli Musen jäämisestä kun Ville on jäällä. Toi on selkeä indikaatio, että valmennusjohdossa ainakin osalla oli tieto tulevasta. Toisekseen, tuon jälkeen Semir sai potkujen sijasta jatkopahvin KHL:ään. Jos toi olisi mennyt pelkästään "pelaajien keskinäisenä sopimuksena", tuskin Semir olisi pelannut peliäkään KHL:ää.

Tekikö Semir väärin? Kyllä teki, aivan vitun väärin. Mutta toisaalta, tässä tilanteessa Semir oli enemmän tai vähemmän pakotettu. Ehkä hän nosti käden tai sitten ei, mutta otetaan faktat esille. 2011-12 tilastoihin tuli nolla matsia. Leikkaus ja sen korjaaminen uudella leikkauksella ovat urheilijan näkökulmasta kovia juttuja. Kun roolina on ollut alaketjujen jyrä, jokainen voi miettiä miten pelaaja tuossa tilanteessa toimii. Hakkaa oman ajatuksen ja/tai parin joukkuekaverin toimesta Peltonen, niin seuraava paperi tuskin ainakaan helpottuu. Toteuta ylhäältä tullut käsky ja jatkopahvi on varma. Ole passiivinen ja seuraava joukkue on lähempänä Vantaata kuin Helsinkiä, Poria, Turkua tai vaikka Tamperetta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
"Tutinaa ja tötinää" ifk kehtasi valehdella peltosen diagnoosista ja saman teki peltonen itse vielä uutisissa. Ihan vitun naurettavaa.

Jakso oli hyvä ja se kannattaa kuunnella, vaikka omaisi isotkin antipatiat tätä isännöivää viivamiestä kohtaan. Valtava arvostus Semirille yhä tältä suunnalta ja tsemppiä arkielämän haasteisiin!
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Tutinaa ja tötinää" ifk kehtasi valehdella peltosen diagnoosista ja saman teki peltonen itse vielä uutisissa. Ihan vitun naurettavaa.

Jakso oli hyvä ja se kannattaa kuunnella, vaikka omaisi isotkin antipatiat tätä isännöivää viivamiestä kohtaan. Valtava arvostus Semirille yhä tältä suunnalta ja tsemppiä arkielämän haasteisiin!
Kuuntelin Semirin ja Jarkon jaksot. Kyllähän nuo maistuvat, vaikkei pelaajista liikaa perustaisikaan. Kuka tahansa Jokeri tai ex-Jokeri tuolla kiinnostaa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Liigaa seuraavana kyselen täysin vailla parempaa tietoa, onko Sami Lepistöllä vielä annettavaa Liigassa ja nimenomaan tulosvastuussa? IFK-huhut käyvät tällä hetkellä ja mietin itse että riittääkö ykkös-kakkospariin? Kaksosten takia en itse usko EBEL/DEL ratkaisuun ja koska rahaakaan ei enää tarvitse tahkoa, niin uskon että IFK saa Lepistön jos ilmenee halua. Päivän haastattelussa Lepistö ei tätä asiaa edes kiistä, mutta enemmän mietin missä menee Lepistö versio 2021-22 pelillisesti?
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liigaa seuraavana kyselen täysin vailla parempaa tietoa, onko Sami Lepistöllä vielä annettavaa Liigassa ja nimenomaan tulosvastuussa? IFK-huhut käyvät tällä hetkellä ja mietin itse että riittääkö ykkös-kakkospariin? Kaksosten takia en itse usko EBEL/DEL ratkaisuun ja koska rahaakaan ei enää tarvitse tahkoa, niin uskon että IFK saa Lepistön jos ilmenee halua. Päivän haastattelussa Lepistö ei tätä asiaa edes kiistä, mutta enemmän mietin missä menee Lepistö versio 2021-22 pelillisesti?

Viime kaudella (toki tuli kesken kauden) oli hyökkäyspään tekeminen hiipunut, mutta oli parhaita omaan päähän. Varmasti jos pääsee pelaamaan enemmän ja sopivassa roolissa, on jälki sen mukaista. Vaikea luvata tuon KHLstä Liigaan siirtymisen vievän suoraan tuhkasta tähtiin, mutta kyllä siellä reilu puolen vuoden paussin jälkeenkin ne taidot oli tallella KHL:ään viime kaudella, niin en näe suurta syytä miksi ei olisi tekijämies Liigassa.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime kaudella (toki tuli kesken kauden) oli hyökkäyspään tekeminen hiipunut, mutta oli parhaita omaan päähän. Varmasti jos pääsee pelaamaan enemmän ja sopivassa roolissa, on jälki sen mukaista. Vaikea luvata tuon KHLstä Liigaan siirtymisen vievän suoraan tuhkasta tähtiin, mutta kyllä siellä reilu puolen vuoden paussin jälkeenkin ne taidot oli tallella KHL:ään viime kaudella, niin en näe suurta syytä miksi ei olisi tekijämies Liigassa.
@Konteksti @Renegade on varmasti iloa ylöspäin. Jokerit peluutti miehen aivan loppuun. Kylmiltään 22-26min jääajoille. Yv,av, 5vs5. Ylivoimaan erinomainen palanen. Erityisesti jos teillä on leftin snaipperi kokoonpanossa, joka osaa laukoa suoraan syötöstä niin Leppä on aivan loistava feikkaamaan laukausta loppuun asti ja heittämään lätyn toiselle viikselle. Lepistö-Tolvanen parivaljakko oli todella kova.

Edit. Jokereilla siis leftin snaipperia ei löydy pl. Jensen, joka ei osaa one-timerista ampua.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
@Konteksti @Renegade on varmasti iloa ylöspäin. Jokerit peluutti miehen aivan loppuun. Kylmiltään 22-26min jääajoille. Yv,av, 5vs5. Ylivoimaan erinomainen palanen. Erityisesti jos teillä on leftin snaipperi kokoonpanossa, joka osaa laukoa suoraan syötöstä niin Leppä on aivan loistava feikkaamaan laukausta loppuun asti ja heittämään lätyn toiselle viikselle. Lepistö-Tolvanen parivaljakko oli todella kova.

Edit. Jokereilla siis leftin snaipperia ei löydy pl. Jensen, joka ei osaa one-timerista ampua.

Kiitoksia paljon ja tsemppiä kauteen. Helsinki voi hyvin jos Helsingissä on kaksi seuraa, jotka dominoivat omia sarjojaan.

Lepistö siirtynee minun ajatuksissa Lukkoon, koska heillä kova tarve leftin yleispuolustajalle ja ”Pressin paikkaajaksi”.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitoksia paljon ja tsemppiä kauteen. Helsinki voi hyvin jos Helsingissä on kaksi seuraa, jotka dominoivat omia sarjojaan.

Lepistö siirtynee minun ajatuksissa Lukkoon, koska heillä kova tarve leftin yleispuolustajalle ja ”Pressin paikkaajaksi”.
En tiedä mitä ajatuksia muissa herättää, mutta allekirjoittanutta ainakin häiritsee, jos tällainen Jokeri-ikoniksi luokiteltava kaveri siirtyy naapureihin. Vaikka ei samoista pelaajista enää painitakaan, niin kyllä edelleen tuntuu väärältä nähdä joku omista Nordiksen kotikokoonpanossa. Lukkohan on tunnettu siitä, että palkkaa suht kalliita uransa viimeisiä vuosia pelaavia pelaajia, joten toivotaan, että siirtyisi Raumalle.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
En tiedä mitä ajatuksia muissa herättää, mutta allekirjoittanutta ainakin häiritsee, jos tällainen Jokeri-ikoniksi luokiteltava kaveri siirtyy naapureihin. Vaikka ei samoista pelaajista enää painitakaan, niin kyllä edelleen tuntuu väärältä nähdä joku omista Nordiksen kotikokoonpanossa.

Ei hätää, Jari soittaa kohta kummipojalleen ja saadaan poika kotiin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mitä ajatuksia muissa herättää, mutta allekirjoittanutta ainakin häiritsee, jos tällainen Jokeri-ikoniksi luokiteltava kaveri siirtyy naapureihin.
Kieltämättä koko IFK on kokenut niin suuren inflaation omassa mielessä, että se rinnastuu jo Jypiin tai vaikkapa Lukkoon. Joten pelatkoon Leppä siellä jos näkee sen parhaakseen.
 
En tiedä mitä ajatuksia muissa herättää, mutta allekirjoittanutta ainakin häiritsee, jos tällainen Jokeri-ikoniksi luokiteltava kaveri siirtyy naapureihin. Vaikka ei samoista pelaajista enää painitakaan, niin kyllä edelleen tuntuu väärältä nähdä joku omista Nordiksen kotikokoonpanossa. Lukkohan on tunnettu siitä, että palkkaa suht kalliita uransa viimeisiä vuosia pelaavia pelaajia, joten toivotaan, että siirtyisi Raumalle.
Kieltämättä koko IFK on kokenut niin suuren inflaation omassa mielessä, että se rinnastuu jo Jypiin tai vaikkapa Lukkoon. Joten pelatkoon Leppä siellä jos näkee sen parhaakseen.

Lepistö sano ainakin mulle viime keväänä, että ennen Jokereita katseli paikkaa Euroopasta, mutta sopivaa ei löytynyt. Sitten oon kuullut huhun, että olisi muka tarjonnut itseään ifk:hon.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Steve Moses seuraavat yhdeksän kuukautta sivussa akillesjänne vamman takia.

Tälläkin äijällä ikää jo 32 vuotta. Niin se aika rientää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös